Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Luovuus= hulluuden esi-aste 🤗
kaikki tuntemani demarit ovat heikkolahjaisia kova on uho ja itsensä kehuminen ja se kateus aina ollaan muiden taskuilla. mietippä asiaa tulet samaan tulokseen
Vierailija kirjoitti:
Joo tunnen naisia.
Mitä niistä?
Minä luulin, että niitä on miehissä. Ihan tieteessäkin myönnetty fakta, että miehistä löytyy ääripäät älykkyyden suhteen.
Terminen kesä tarkoittaa sitä että lämpötila on pysyvästi 10 asteen yläpuolella 🤗
Terminen talvi tarkoittaa sitä että lämpötila on pysyvästi nolla asteen alapuolella🤗
Terminen kevät tarkoittaa sitä kun lämpötila on pysyvästi 0 asteen yläpuolella ja terminen syksy tarkoittaa sitä lämpötila on pysyvästi 10 asteen alapuolella🤗
Kyllä olen tuntenut. Ennen kyläkoulussa oli 120 oppilasta ja siitä joukosta erottui kolme, jotka saivat koulun käytyä rimaa hipoen. Yksi tyttö ja kaksi poikaa. Myöhemmin tyttö sai aviomiehenikin, joka oli paljon häntä vanhempi ja saivat terveen pojan. Pojasta kasvoi kunnon mies ja kaikin tavoin fiksu. Äitinsä kuoli yllättäen syöpään. Kahdesta heikkolahjaisesta pojasta toinen sai vaimon, joka on todella eri maata kuin miehensä, mutta niin on heidän liittonsa kestänyt ja ovat saaneet lapsia, jotka ovat nyt aikuisia. Monet ovat ihmetelleet "eritasoista" liittoa, mutta mikäs siinä kun viihtyvät yhdessä.
Toinen poika / mies ei ole mennyt ( päässyt) naimisiin, mutta naissuhteita hänelläkin on ollut vuosien aikana. Ei tarvitse kauan jutella ko miehen kanssa, kun huomaa, ettei kaikki "muumit ole kanootissa."
Summa summarum: Heikkolahjaisuus ei välttämättä johda huonoon elämään, sen olen oppinut noiden henkilöiden kohtaloiden myötä.
Lähden lomareissulle risteilylle 8 elokuuta Baltic princess. Aina ei onnistu noi ihmissuhteet.
Trolli voisi painua muualle viisastelemaan tai tekee oman keskustelun aiheelleen. Heikkolahjaisuus on ihan yhteiskunnallisesti koskettava aihe että siitä haluaisi keskustella ilman että joku viisastelee tuntevansa kaikkien maiden pääkaupungit.
Vierailija kirjoitti:
Trolli voisi painua muualle viisastelemaan tai tekee oman keskustelun aiheelleen. Heikkolahjaisuus on ihan yhteiskunnallisesti koskettava aihe että siitä haluaisi keskustella ilman että joku viisastelee tuntevansa kaikkien maiden pääkaupungit.
Vae niin 🤗 Heikkolahjaisuudessa ole mitään keskusteltavaa vaikka mulla itselläkin on se diagnoosi 😀
Viivi Lehikoinen on juossut uuden SE:n naisten 400 metrin aitajuoksussa,aika 54.60 alittaa kahdella sadasosalla Tuija Helanderin 35 vuotta sitten juokseman SE:n 🤗 Hän oli oman välieränsä kuudes ja kokonaistuloksissa kolmastoista. Eurooppalaisista kuudenneksi paras . 👍
Tunnen. Joudun usein auttamaan ihan perusjutuissa, esim jos jotain ei onnistu koneella. Ja muutenkin asioissa vaikeuksia jos tapahtuu odottamatonta.
Oon kävelevä yleisurheilu tiedosto 👍
Ja kävelevä Euroopan kartta. 👍
Jotkut on käveleviä maailmankarttoja 🤗
Vissin esimerkiksi aktivisti Greta Thunberg on kävelevä maailmankartta 🤗
No en minä ihan oo mikään kävelevä Euroopan kartta kun en minä osaa kaikkia kaupunkeja,jokia,maita yms sijoittaa kartalle 🤗
Mutta osaan kaikki Euroopan maiden pääkaupungit ja liput ulkoa 👍
Hirveesti hyödyttääkin mun elämää nuo tiedot 😀
Ei ihme että taiteilijoilla on paljon kaikkia eri mielenterveysongelmia 🤗