Jos olet hetero nainen,niin kummat naiset susta on kauniimpia tummat vai vaaleat?
Kommentit (94)
Blondien ja tummien välillä tummat, koska blondit näyttävät yleensä pliisuilta.
Kauneimpia on mielestäni punapäät.
Tummat hiukset, vaalea, muttei ihan valkoinen iho. Gal Gadot on ehkä kaunein tietämäni nainen.
Vaaleat hiukset ovat naisilla minusta kauniimmat ja vaaleiden kasvonpiirteet omaan silmääni usein kauniimmat/seksikkäämmät. Pidän kuitenkin tummien ihosta enemmän, ehkä tummuus peittää helpommin jotain vitamiinipuutoksia tai näppylöitä tms.
Silmien väreistä harmaa, sininen ja vihreä on suosikkini.
Tietysti kaiken väriset ihmiset voivat olla kauniita, mutta tässä nyt omat mieltymykseni. Itse olen tumma nainen tavallisen ruskeilla silmillä.
Olen itse tumma ja ristiverinen… mieleeni on blonditukkainen vaaleaverikkö ruskeilla silmillä. Voisin vain tuijottaa ja tuijottaa :)
Ei värillä väliä. Punainenkin käy.
Mustat ja vaaleat kauneimmat. Tykkään väreissä ääripäistä. Vaalea on säteilevä, valoisa, herttainen ja viaton. Musta taas mystinen, sielukas, näyttävä ja kohtalokas.
Onko tähän ketjuun vastanneet tosiaan heteroita? ”Se ja tuo on erityisesti mieleeni, voisin vaintuijottaa ja tuijottaa” :D Ei se mitään, jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
kasvo ovat kauniit riippumatta hiusten väristä mutta en tykkää tummasta tukasta. Se on nii tavis ja usein myös vanhentaa ihmistä.Tai sanotaan niin päin että vaalea nuorentaa :)
Vaalea ei nuorenna yhtään sen enempää kuin tummakaan. Vaalea nuorentaa silloin kun se sopii henkilön omiin väreihin, muutoin se taas vanhentaa. Ja sama pätee tummaan. Esim. Jenni Vartiainen vanheni kymmenellä vuodella joskus värjättyään houksensa vaaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
ja vanheni heti 10v...onneksi tajusi palata takaisin omaan väriinsä eli vaaleaan. Niin se vaan usein menee.Tumma tuo kaikki virheet esille naamasta kun taas vaalea häivyttää niitä.
Mutta en jos ei ole mitään virheitä? Silloin tumma vain entisestäänkin korostaa sitä kauneutta ja virheettömyyttä.
Siis hiukset vai ihonväri?