Jos olet hetero nainen,niin kummat naiset susta on kauniimpia tummat vai vaaleat?
Kommentit (94)
Tummat sekä naisissa ja miehissä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
mutta johtunee siitä että olen itsekin vaalea ja olen aina tykännyt omasta väristäni :) usein ajattelen että tummat on liian räikeitä ja kulmat liian tummat. Tekee julman näköiseksi.
Ja vaaleat taas liian pliisun ja hailakan näköisiä, piirteet ei erotu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
vaalea on harvinaisempi että sikäli minä tykkään siitä enemmän. Monissa meikkimainoksissa vaaleat ovat kauniimpia.
Pohjoismaissa missä elämme, kuitenkin tumma on se mikä on harvinainen..
Vierailija kirjoitti:
ei maantienväriset...vaalea näyttää usein freesimmältä ja nuoremmalta. Tumma vanhentaa.
Ei pidä paikkaansa. Se mikä vanhentaa on ihon värin kanssa yhteensopimaton hiusten väri. Ihan yhtä lailla tummakin voi nuorentaa, tämä on täysin yksilöllistä. Vaalea väri varsinkin vanhemmalla naisella toisinaan vanhentaa, huomio kiinnittyy enemmän kasvojen ryppyihin kuin hiuksiin jotka eivät erotu kasvoista tarpeeksi selkeästi. Tumma väri taas voi vetää huomion itseensä pois kasvojen virheistä.
Vierailija kirjoitti:
että vaalea julkkisnainen on kaunis mutta mutta tummat eivät niin kiinnitä huomiotani. Tummat on vähän ns mitäänsanomattomia kun tumma hius on niin yleinen...vaalea on erikoisempi näky ja siksi kaunis. Maailmahan on pullollaan tummaa tukkaa ja siksi vaalea erottuu :D
Joo mutta Suomessa me asumme emmekä ulkomailla, ja täällä todellakin tumma on se mikä on harvinaisempi ja kerää siksi enemmän huomiota. Vaalea ei todellakaan ole Suomessa harvinainen.
Sama kuin miehissäkin eli tummat.
Vierailija kirjoitti:
ja vanheni heti 10v...onneksi tajusi palata takaisin omaan väriinsä eli vaaleaan. Niin se vaan usein menee.Tumma tuo kaikki virheet esille naamasta kun taas vaalea häivyttää niitä.
Höpöhöpö. Jokaista naista kohden jota tumma väri vanhentaa, löytyy nainen jota tumma väri taas nuorentaa tai. Täysin ihmisestä kiinni.
Naiset ovat aina kauniita, olivatpa minkä värisiä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että vaalea julkkisnainen on kaunis mutta mutta tummat eivät niin kiinnitä huomiotani. Tummat on vähän ns mitäänsanomattomia kun tumma hius on niin yleinen...vaalea on erikoisempi näky ja siksi kaunis. Maailmahan on pullollaan tummaa tukkaa ja siksi vaalea erottuu :D
Joo mutta Suomessa me asumme emmekä ulkomailla, ja täällä todellakin tumma on se mikä on harvinaisempi ja kerää siksi enemmän huomiota. Vaalea ei todellakaan ole Suomessa harvinainen.
Eipä tumma tukka Suomessa mikään harvinainen ole. Joka toinen miltei värjännyt tukkansa mustaksi.
Hius- tai nahkanväri ei määrittele ketä pidän kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan yksikään vastaaja täällä vastannut sen vaihtoehdon, jota oma olemus ei edusta?
Minä pidän tummia hiuksia kauniimpina, tietenkin, kun omanikin ovat. Ihonväri sallisi blondauksenkin, mutta ei mustia hiuksia.
En usko että se nyt ihan noinkaan on. Kyllä monet ihailevat myös vastakohtaa. Koska itseensä ja omaan väriinsä on niin tottunut, niin helposti huomio kiinnittyy siihen vähän erilaiseen ja siitä erilaisesta näkee helpommin nimenomaan ne hyvät puolet. Esim. monesti itse tummana kiinnitän vaaleisiin hiuksiin helpommin huomiota. Vaikka hiukset olisivatkin värjätyt tai eivät hirveän paksutkaan niin jotenkin vain se vaalea väri kiinnittää huomion kun se on täysin erilainen mitä itsellä. Ja jos minun kohdallani tämä pätee niin täytyy olla muitakin jotka reagoivat samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tumma tukka Suomessa mikään harvinainen ole. Joka toinen miltei värjännyt tukkansa mustaksi.
Kyllä se aitona on selkeästi harvinaisempi kuin vaalea. Suomalaiset ovat vaaleaa kansaa kuitenkin. Varsinkin sellaiset kunnolla tummat hiukset saati mustat (aidot) ovat todella harvinaiset. Ei niitä ole kuin romaneilla ja ulkomaalaisilla harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi sitten sanoa ettei vaalea mikään harvinainen ole ulkomailla, kun tummat naiset värjäävät hiuksiaan niin paljon vaaleaksi.
Miten jokin väri voisi muka olla kauniimpi kuin jokin toinen? Koska väri on vaan VÄRI. C'moon. Kaikki värit ovat yhtä kauniita. Onneksi on olemassa kuitenkin eri värejä, olisi ikävää jos kaikilla olisi samanväriset hiukset ym..
Tumma miellyttää enemmän. Itsekin olen.
Tummat