Jos olet hetero nainen,niin kummat naiset susta on kauniimpia tummat vai vaaleat?
Kommentit (94)
Jos tätä kysyttäisiin jossain latinomaassa, jossa käytännössä kaikki ovat tummia, niin vastaus olisi varmaan vaaalea.
Pienenä tyttönä olisin kovasti halunnut tummahiuksisen barbin. Mielestäni ne olivat paljon kauniimpia kuin vaaleat, joita oli kauppa pullollaan. Lisäksi luokallani oli vain kaksi tummahiuksista tyttöä, joten tumma oli erikoisempaa.
Nyt en kyllä osaa sanoa, kumpi on mielestäni kauniimpi hiustenväri. Sanoisin vain, että riippuu kantajasta, että kumpi on kauniimpi.
Esim. yksi kauneimmista naisista, January Jones, näyttäisi todella pliisulta, jos värjäisi vaalean tukkansa tummaksi. Ja sitten taas vaikka Eva Longoria (myös yksi kauneimmista mielestäni) olisi ihan törkeä blondattuna.
tummilla usein liian kovat piirteet. Vaaleilla lempeät piirteet ja vaalea tukka on vaan kaunis :S siis vaalea ei maantienvärinen.
kasvo ovat kauniit riippumatta hiusten väristä mutta en tykkää tummasta tukasta. Se on nii tavis ja usein myös vanhentaa ihmistä.Tai sanotaan niin päin että vaalea nuorentaa :)
vaalea on harvinaisempi että sikäli minä tykkään siitä enemmän. Monissa meikkimainoksissa vaaleat ovat kauniimpia.
mutta johtunee siitä että olen itsekin vaalea ja olen aina tykännyt omasta väristäni :) usein ajattelen että tummat on liian räikeitä ja kulmat liian tummat. Tekee julman näköiseksi.
Minulla on luonnostaan ihan pikimustat hiukset vaikka täysin suomalainen suku. En vaalentaisi ikinä mistään hinnasta.
vaalea on harvinaisempi että sikäli minä tykkään siitä enemmän. Monissa meikkimainoksissa vaaleat ovat kauniimpia.
Tykkään eniten suomalaisittain tummista mutta kansainvälisellä mittapuulla vaaleista. Siis vaalea iho, hiukset ristiveriset, tummat tai punaiset ja silmät jotkut muut kuin ihan tummat nappisilmät.
Minulla on luonnostaan ihan pikimustat hiukset vaikka täysin suomalainen suku. En vaalentaisi ikinä mistään hinnasta.
luonnostaan kastanjanruskea väri, etenkin jos hiukset ovat paksut ja pitkät.
Paksuja vahvoja hiuksia näkee Suomessa vaaleahiuksisilla äärettömän harvoin. Siksi pidän enemmän tummista hiuksista.
Vaaleat ovat valjuja ja usein ohuthiuksisia.
on niitä viimeisiä asioita, jotka vaikuttaa kauneuteen. Kumpi tahansa voi olla tai olla olematta kaunis.
Vaaleat. Tummat monesti jotenkin suttuisia.
Esim. Saana Parviainen näyttää todella suttuiselta mutta Johanna Tukiainen ihanan raikkaalta.
mutta ei aina tokikaan. EN pidä erityisemmin ruskeista silmistä. Minusta superkauniita ovat tummat naiset joilla on siniset silmät. : )
Onkohan yksikään vastaaja täällä vastannut sen vaihtoehdon, jota oma olemus ei edusta?
Minä pidän tummia hiuksia kauniimpina, tietenkin, kun omanikin ovat. Ihonväri sallisi blondauksenkin, mutta ei mustia hiuksia.
Mun silmää on aina miellyttänyt enemmän vaaleat, sellaset luonnolliset tai siltä väliltä (siis tumman ja vaalean). Naisia on kauniita tummiakin mutta tummista miehistä en tykkää ollenkaan!
Sellainen ihminen on kaunis, josta sielun valo loistaa.
siis ei sellainen vetuperoksidi tai maantienvärinen vaan ihan vaalea :)
Värjätyt hiukset näyttävät useimmiten hyvin teennäisiltä, eivätkä istu yhteen ihon värin kanssa.