Jos olet hetero nainen,niin kummat naiset susta on kauniimpia tummat vai vaaleat?
Kommentit (94)
Sama pätee miehiin. Ainoa poikkeus naisissa on ne, jotka ovat luonnostaan vaaleita ilma purkkia (eikä maantienharmaa ole blondi mielestäni). Hekin voivat olla kauniita. Mutta tumma viehättää enemmän.
Tummat ovat kauniimpia ilman meikkiäkin...
ei maantienväriset...vaalea näyttää usein freesimmältä ja nuoremmalta. Tumma vanhentaa.
että vaalea julkkisnainen on kaunis mutta mutta tummat eivät niin kiinnitä huomiotani. Tummat on vähän ns mitäänsanomattomia kun tumma hius on niin yleinen...vaalea on erikoisempi näky ja siksi kaunis. Maailmahan on pullollaan tummaa tukkaa ja siksi vaalea erottuu :D
tumma taas ei oikein jää mieleen. Naisen kauneus ei kyllä ole tukan väristä kiinni...
ja vanheni heti 10v...onneksi tajusi palata takaisin omaan väriinsä eli vaaleaan. Niin se vaan usein menee.Tumma tuo kaikki virheet esille naamasta kun taas vaalea häivyttää niitä.
että vaalea julkkisnainen on kaunis mutta mutta tummat eivät niin kiinnitä huomiotani. Tummat on vähän ns mitäänsanomattomia kun tumma hius on niin yleinen...vaalea on erikoisempi näky ja siksi kaunis. Maailmahan on pullollaan tummaa tukkaa ja siksi vaalea erottuu :D
Tummat näyttävät huomattavasti useammin tyylikkäiltä ja klassisilta kaunottarilta, kuten Jenni Vartiainen johon verrattuna vaikka Chisu on aika vaatimattoman näköinen.
mutta värjätty musta on ihan yhtä säälittävä ja luonnoton kuin liian valkoiseksi tai keltaiseksi blondattu blondi. Luonnon punainen on minusta myös todella kaunis. Itse värjään(ruskeaksi)hiuksia koska hiusteni väri on ankea ja minulla on tosi paljon harmaita, näytän mummolle jos en värjää, mutta pyrin pitämään värin luonnollisen näköisenä.
Minulla ei ole mitään mieltymystä sen suhteen, että jompi kumpi olisi automaattisesti kauniimpi. Itsellä luonnostaan vaaleat hiukset (ei kuitenkaan ihan platinanvaaleat) ja pidän väristäni, en värjää ollenkaan. Sen sijaan lyhyitä hiuksia en oikein pidä naisellisina (vaikka ne joillekin sinänsä sopivatkin).
Pahinta on kun maantienharmaa on värjätty mustaksi tai hyvin tummaksi.
olen nähnyt eikä todellakaan pistänyt silmään kauneudellaan.
kunhan sopii harmonisesti ihmisen muuhun väritykseen, ihoon ja silmiin. Yleensä tämä tarkoittaa että väri on joko luonnollinen tai melko lähellä tätä. Taitava meikkaaja tosin voi saada hyvin luonnottomankin värin toimimaan, esim. maantienvärinen voi näyttää ilman meikkiä mustassa tai blondissa tukassa iholtaan samealta ja tunkkaiselta mutta hiusvärin mukaan meikattuna upealta.
että värityksen pitää olla harmoninen jotta ihminen olisi kaunis. Ihan hirveää katsella näitä wannabe-latinoita eli suomalaisia jotka värjäävät tukkansa mustaksi.
Yleensä mielestäni hempeä väritys on nätimpi muutenkin. ei niin silmille hyppäävä ja räikeä.
sykähdyttävämpiä, jotenkin puhtaan kauniita ja eteerisempiä (miinus nää värjätyt johannatukiaiset :)). Mutta toki löytyy suosikkeja tummistakin, Monica Belucci on todella kaunis. Liian tummaksi värjätyt suomalaiset kelmeine naamoinaan ei oikein iske.
Kun asuin Italiassa, minua kommentoitiin usein "upeaksi blondiksi". Suomessa kukaan ei taatusti pidä minua blondina, hiukseni ovat tummahkot maantienväriset, yleensä vaaleanruskeatukkaiseksi minua sanotaan.
Värikäsitysten eron eri maiden välillä huomaa myös ulkomaisten firmojen valmistamien hiusvärien värinimistä. Sävyaste 7 on vaalea, mutta yleensä suomalainen ei pidä ko. väriä lainkaan vaaleana vaan vaaleanruskeana. Sävyaste 6 näyttää jo monen silmään aika tummalta, ja värin nimi on yleensä purkissa silti "tummanvaalea". Monelle tulee onnettomuuksiakin noiden värien kanssa kun ostetaan purkki "vaaleanruskeaa" (sävy 5) ja sitten siitä tuleekin yllättäen "melkein musta".
No ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa... Se mikä vanhentaa, on kasvojen ihon kanssa yhteensopimaton väri. Ei mitään tekemistä sen kanssa onko tumma vai vaalea.
jotenkin liian kovan näköisiä ollakseen kauniita. Liian voimakkaat kulmakarvat jne...ruskea tukka taas todella tylsä ja usein ruskeatukkaiset naiset eivät mitenkään kiinnitä huomiotani. Sama juttu ristiveristen kanssa. Kauneus ei toki ole hiusten väristä kiinni mutta hyvin usein tulee pidettyä vaaleaa naista kauniina.