Jos olet hetero nainen,niin kummat naiset susta on kauniimpia tummat vai vaaleat?
Kommentit (94)
samoin kyllä ajattelen miehistäkin
ja pidän itsekkin kans tummista miehistä
Eivät ole niin aneemisen näköisiä kuin blondit..
Inhoan tekoraitoja tai luonnottoman tasaisen väriseksi värjättyä tukkaa! Pidän ristiverisistä ja auringon raidoittamista.
Kontrasti tekee kasvoista kauniit ja luonnollisesti tummanruskea tukka on yleensä upea.
Tai vaalea ruskeilla silmillä on myös tosi kaunis.
Lapsena, kun vaaleus on luomua, vaaleahiuksiset olivat jotenkin kilttejä, mutta hiukset kai tummuvat aikuisena, koska kaikista ei mitään superblondeja tullut.
Tummatukkaisia harvemmassa luomuna tässä maassa.
Mutta jos sanon, että hiustenvärillä ei ole merkitystä vaan luonteella. Pidän rehellisistä ihmisistä, sellaisista joista se oikein huokuu ja säteilee.
Meidän koululla taas sattuu kaikki kauniit olemaan blodeja.
tykkään myös tummista miehistä. Ja olen itsekin tumma :)
Hiukset tummat tai ristiveriset (suomalaisille ei yleensä sovi mustat hiukset lainkaan). Suomessa on harvinaista luonnollisen näköinen hiusväri, saa olla oma tai purkista. Punaiset hiukset tyyliin Bree van de Kamp ovat hienot myös, mutta ei sellaiset Tarja Halos -punaiset joita suomalaisilla monesti on.
Pidän vaaleasta, jopa kalpeasta ihosta, mutta myös tummemmasta. Ihan joku latinoväritys tai siitä tummempi ei ole minusta yhtä viehättävä.
Ruskeat silmät ovat usein vähän sieluttomat, pidän miehillä ja naisilla eniten harmaista ja vihreistä silmistä.
Ristiveriset, ja silmistä vihreänruskeet silmät on musta kaikkein kauneimmat.
tummat hienommat niin miehillä kuin naisilla. itse olen luonnostaan vaalea mutta pakko värjätä tummaksi etten näytä ihan kamalalta.
tummat