Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika törkeetä kutsua Hoplop-synttäreille eikä tarjota aikuisille edes kahvia.

Vierailija
14.02.2012 |

Lapseni sai kutsun hoplop-synttäreille enkä häntä sinne yksin päästä, synttärit eivät kuulemma sisällä aikuisille mitään tarjoilua.

Älkää köyhät järjestäkö hoplopissa synttäreitä jos teillä ei ole varaa aikuisille edes kahveja tarjota.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse maksamallamme lipulla, johon säästyi rahat kun ei osteta synttärisankarille lahjaa. Menemme lapsen kanssa Hoploppiin samaan aikaan kun on synttärit, mutta emme osallistu synttäreille. Kahvit ja kakut ostamme kahviosta ja säästyneillä lahjarahoilla saa paljon muutakin.

lapsesi mene sinne synttrisankarin huoneeseen popsimaan niitä herkkuja,ne herkut limsoineen ja nameineen kun on tarkoitettu vain niille ketkä osallistuu juhliin.

Älä sitten tule palstalle vinkumaan kun synttärisankarin vanhemmat telkesi teidän lapsenne tuon juhlahuoneen ulkopuolelle ;)

Vierailija
22/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vienyt lapseni talvipakkasilla hoplopin tyyppiseen paikkaan, jossa ei ollut lähelläkään mitään paikkaa, minne mennä siksi aikaa kahden taaperon kanssa. Siinä sitten join vieressä kahvia, kun kummatkin taaperot norkuivat kakkupöydän vieressä, eivätkä ymmärtäneet miksi heille ei tarjottu palaakaan samaa kakkua kuin isommille, saati edes yhtä karkkia tms. Tämän jälleen olemme jättäneet hoplopin sun muut mäkkärit suosiolla väliin.

Niille muille muksuillesi herkkuja kahviosta?! Se synttärikutsu kun ei koske koko perhettä vaan sitä jonka nimi siinä lukee.

Ei ole juhlien järjestäjien ongelma jos joku tyhjäperse tulee juhliin ja ei raaski nuoremmille edes sisäänpääsylippua ostaa saatikka välipalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit on pojalleni ja hänen kavereilleen.

Lahjat eivät ole näillä synttäreillä pääasiassa, vaan yhdessä olo ja hauskanpito.

Ei sua kotisynttäreillekkään kutsuta kahveille.

Mikset voi ostaa itse syötäviäsi.

Huono äiti jätää oman lapsensa synttäreiden ulkopuolelle.

Lapsille ne synttärit on tosi tärkeät.

Vierailija
24/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksinhuoltaja? Ei niitä taaperoita tarvi raahata mukana, jos mies on kotona.

10 euron lahjarahalla ei muuten paljoa ostella kahviosta. Sen verran kallista siellä on.

No mun lapseni kaverit tulee ainakin synttäreille, kun ovat ydinperheitä, niin toinen vanhemmista tuo lapsen juhliin ja muu perhe jää kotiin.

Vierailija
25/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivata. Hän pääsee hopploppiin milloin vain ja kavereitakin riittää ilman tekohauskan surkeita tuntemattoman lapsen synttäreitä.

Aika säälittävää jos lapselle pitää järjestää isot synttärit, kun se ei ole muuten suosittu kaveripiirissään, koska on ärsyttävä penikka, jonka kaveri ei kukaan oikeasti halua olla.

"Kavereita" riittää jos sillä varjolla pääsee hopploppiin.

Vierailija
26/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sai kutsun hoplop-synttäreille enkä häntä sinne yksin päästä, synttärit eivät kuulemma sisällä aikuisille mitään tarjoilua. Älkää köyhät järjestäkö hoplopissa synttäreitä jos teillä ei ole varaa aikuisille edes kahveja tarjota.

käy katsomassa mitä makssa yhden lapsen kustantaminen hop loppiin,, maksat sissänpääsyn 12 e ja halusi mukaan kattaukset ja eväät, hintaa per lapsi tulee min 20 e

kutsu sit 10 lasta

mikä erkkalapsi sulla on et ei voi olla kavereiden kanssa hop lopissa, pitää vallan mamman olla kyylaamassa siellä??????

ja KÖYHÄ olet itse, kun ei ooo varaa edes kahvetta ustaa kupillista !!!!!!!

pysy pois juhlista , niin kaikilla on mukavampaa !!!!

Vierailija
27/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vienyt lapseni talvipakkasilla hoplopin tyyppiseen paikkaan, jossa ei ollut lähelläkään mitään paikkaa, minne mennä siksi aikaa kahden taaperon kanssa. Siinä sitten join vieressä kahvia, kun kummatkin taaperot norkuivat kakkupöydän vieressä, eivätkä ymmärtäneet miksi heille ei tarjottu palaakaan samaa kakkua kuin isommille, saati edes yhtä karkkia tms. Tämän jälleen olemme jättäneet hoplopin sun muut mäkkärit suosiolla väliin.

Niille muille muksuillesi herkkuja kahviosta?! Se synttärikutsu kun ei koske koko perhettä vaan sitä jonka nimi siinä lukee. Ei ole juhlien järjestäjien ongelma jos joku tyhjäperse tulee juhliin ja ei raaski nuoremmille edes sisäänpääsylippua ostaa saatikka välipalaa.

et synttärisankarinvanhempien kuuluu ostaa KAIKILLE MAHDOLLISILLE OMAISILLE JA SIKOILLE JA VELJILLE karkkii, kahvettta, kakkuuu ,limuuuuuuuuuuuu

HALOO, VOIKO OLLA NOIN ÄÄLIÖITÄ ?????

mitä kuvittelette, et makssa jos juhlan järjestäjän on vauduttava maksamaan mahdolliset kutsutun äidit, isät siskot, veljet jne mahdollisest 5-10 henkeä lissää, entä jos kaikki kutsuttut tuo mukanaan lisäjengii !

noi on muutenkin kalliit juhlat järjestää, mä järjestin just, en tosin hop lopissa, mut muualla lapselle synttärit ja makso 32e / lapsi

eli 330 e 10 lasta !! jos jokainen olis tuonut viel kumminkaimatkin mukanaan , olis hinta npoussut ties mihin

joooooo nää läääkityksellä olevat idiootit jotka täällä ruinaa on itse niitä, jotka kutsuu kotiinsa, ja lapset pelaa pleikka ja katsoo telkkuu ja tarjoiluna on vniliajäätelö ja mansikkahillooooooo , itse tehtyä poppari !!!! landrattu mehukattia !

et silleeee'

Vierailija
28/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille muille muksuillesi herkkuja kahviosta?! Se synttärikutsu kun ei koske koko perhettä vaan sitä jonka nimi siinä lukee. Ei ole juhlien järjestäjien ongelma jos joku tyhjäperse tulee juhliin ja ei raaski nuoremmille edes sisäänpääsylippua ostaa saatikka välipalaa.

et synttärisankarinvanhempien kuuluu ostaa KAIKILLE MAHDOLLISILLE OMAISILLE JA SIKOILLE JA VELJILLE karkkii, kahvettta, kakkuuu ,limuuuuuuuuuuuu HALOO, VOIKO OLLA NOIN ÄÄLIÖITÄ ????? mitä kuvittelette, et makssa jos juhlan järjestäjän on vauduttava maksamaan mahdolliset kutsutun äidit, isät siskot, veljet jne mahdollisest 5-10 henkeä lissää, entä jos kaikki kutsuttut tuo mukanaan lisäjengii ! noi on muutenkin kalliit juhlat järjestää, mä järjestin just, en tosin hop lopissa, mut muualla lapselle synttärit ja makso 32e / lapsi eli 330 e 10 lasta !! jos jokainen olis tuonut viel kumminkaimatkin mukanaan , olis hinta npoussut ties mihin joooooo nää läääkityksellä olevat idiootit jotka täällä ruinaa on itse niitä, jotka kutsuu kotiinsa, ja lapset pelaa pleikka ja katsoo telkkuu ja tarjoiluna on vniliajäätelö ja mansikkahillooooooo , itse tehtyä poppari !!!! landrattu mehukattia ! et silleeee'

Ei kai lapsia uskaltais päästää lähellekään tätä mammaa, jonka ulosanti tuota tasoa. Jollain ei oo lääkitys ihan kohillaa, varokaa lapset.

Vierailija
29/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et synttärisankarinvanhempien kuuluu ostaa KAIKILLE MAHDOLLISILLE OMAISILLE JA SIKOILLE JA VELJILLE karkkii, kahvettta, kakkuuu ,limuuuuuuuuuuuu HALOO, VOIKO OLLA NOIN ÄÄLIÖITÄ ????? mitä kuvittelette, et makssa jos juhlan järjestäjän on vauduttava maksamaan mahdolliset kutsutun äidit, isät siskot, veljet jne mahdollisest 5-10 henkeä lissää, entä jos kaikki kutsuttut tuo mukanaan lisäjengii ! noi on muutenkin kalliit juhlat järjestää, mä järjestin just, en tosin hop lopissa, mut muualla lapselle synttärit ja makso 32e / lapsi eli 330 e 10 lasta !! jos jokainen olis tuonut viel kumminkaimatkin mukanaan , olis hinta npoussut ties mihin joooooo nää läääkityksellä olevat idiootit jotka täällä ruinaa on itse niitä, jotka kutsuu kotiinsa, ja lapset pelaa pleikka ja katsoo telkkuu ja tarjoiluna on vniliajäätelö ja mansikkahillooooooo , itse tehtyä poppari !!!! landrattu mehukattia ! et silleeee'

Ei kai lapsia uskaltais päästää lähellekään tätä mammaa, jonka ulosanti tuota tasoa. Jollain ei oo lääkitys ihan kohillaa, varokaa lapset.

Vierailija
30/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään tällä viidennellä samansisältöisellä viestillä. Kiitos.

Lapseni ei edes tiedä kuka synttärisankari on eikä ole synttärisankaria kuin pari kertaa nähnyt. Me mennään lahjarahoilla koko perhe hoploppiin ja nautitaan tasan yhtä paljon mitä puolitutun penikan synttäreillä.

Vierailija
31/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet tuollaiset olen itse järjestänyt ja parilla vastaavilla synttäreillä on oma poikanikin ollut. Ikinä ei ole ajatuksena ollut, että vanhemmat sinne jäisivät. Synttärisankarin vanhemmat vahtivat lapsia juhlien ajan. Meillä ainakin kaksi aikuista riitti hyvin vahtimaan kahdeksaa aika vilkasta lasta.

Hoplopista voivat aikuiset ostaa myös ihan omalla rahallaan kahvia ja pullaa, jos haluavat jäädä odottamaan juhlien ajaksi :). Aikuisilla yleensä kuitenkin on ollut muuta puuhaa juhlien ajaksi - jos ei muuta, niin ovat vaikka lenkillä käyneet. Enhän minä myöskään toisten kotona pidettäville synttäreille mene lastani vahtimaan - se on eri asia, jos on kaveria myös lapsen vanhempien kanssa ja sanotaan, että vanhemmatkin ovat tervetulleita jäämään juhlien ajaksi.

Vierailija
32/59 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoplop-synttäreille sanoin vanhemmille, että voivat meidän piikkiin ottaa kahvit + pullat. 1 otti pelkän kahvin. Muut sanoivat, että maksavat itse koska eivät ole edes kutsuttuja. Ja näin tekivätkin..

Vierailija
33/59 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2012 klo 15:26"]

saaliiksi synttäreille, joilla kaksi aikuista on vastuussa kymmenentä lapsesta, päivähoidossakin pitää olla vähintään 3 hoitajaa tuolle lapsimäärälle.

...pitää ottaa päivittäin!

Myös viikonloppuisin!!

Vierailija
34/59 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplopissa kuului aikuisten kahvi synttäripaketin hintaan. Ja synttärit pidettiin elokuussa.

Vierailija
35/59 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2012 klo 15:30"]Olen kerran vienyt lapseni talvipakkasilla hoplopin tyyppiseen paikkaan, jossa ei ollut lähelläkään mitään paikkaa, minne mennä siksi aikaa kahden taaperon kanssa.

Siinä sitten join vieressä kahvia, kun kummatkin taaperot norkuivat kakkupöydän vieressä, eivätkä ymmärtäneet miksi heille ei tarjottu palaakaan samaa kakkua kuin isommille, saati edes yhtä karkkia tms.

Tämän jälleen olemme jättäneet hoplopin sun muut mäkkärit suosiolla väliin.
[/quote]

Nii et sinne mennään koko perheen voimin ja oletetaan et synttärisankarin perhe tarjoo kakkukahvit kutsuvieraiden sisaruksille myös joita ei ole juhliin kutsuttu?

Vierailija
36/59 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä olen itse lapseton, enkä tajua hoplopeista mitään, mutta kyllä tämä ap kuulostaa ihan kamalalta! Jestas, kun lapsi oppii äitinsä asenteet... Aika sekavaa, mutta oliko ap myös tämä, joka sanoi että penikka on ärsyttävä, eikä sillä ole kavereita?

Vierailija
37/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko varaa ostaa edes kunnon lahjaa?

Vierailija
38/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt synttäreitä HopLopissa ja Huimalassa ja aina on ollut tarpeeksi monta aikuista paikalla etukäteen järjestettynä. Me vanhemmatkaan emme ehdi juomaan kahvia alle 7-vuotiaiden kanssa, vanhempien lasten synttäreillä kyllä. Ikinä ei ole tullut mieleenikään, että pitäisi lapsia tuovile vanhemmille järjestää seillä kahvitarjoiluja, koska oma aika menee lapsista huolehtimiseen.

Jos jäät paikalle, osaat varmasti hakea kahvisi kassan kautta itsekin.

Vierailija
39/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hoplop synttärit 8 veelle, eikä kukaan vanhemmista jäänyt sinne notkumaan.

Vierailija
40/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse maksamallamme lipulla, johon säästyi rahat kun ei osteta synttärisankarille lahjaa.

Menemme lapsen kanssa Hoploppiin samaan aikaan kun on synttärit, mutta emme osallistu synttäreille.

Kahvit ja kakut ostamme kahviosta ja säästyneillä lahjarahoilla saa paljon muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän