Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika törkeetä kutsua Hoplop-synttäreille eikä tarjota aikuisille edes kahvia.

Vierailija
14.02.2012 |

Lapseni sai kutsun hoplop-synttäreille enkä häntä sinne yksin päästä, synttärit eivät kuulemma sisällä aikuisille mitään tarjoilua.

Älkää köyhät järjestäkö hoplopissa synttäreitä jos teillä ei ole varaa aikuisille edes kahveja tarjota.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua varautua aikuistenkin tarjoiluihin, jos lapset esim. kouluikäisiä. Älä köyhä mene sinne, jos et voi itse kahvia ostaa...

Vierailija
42/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole sinua kutsuttu vaan lapsesi.

Miksi lapsi ei voi olla ilman sinua hoplop-synttäreillä?

Miten tyhjätasku itse olet jos napiset kun pitää yksi kupillinen kahvia maksaa itse jos sellaisen haluaa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöt kieltävät sitä paitsi jättämästä alaikäistä yksin sinne.

Synttärit jätämme väliin, sankari ei ole edes lapseni läheinen kaveri, pelkkä puolituttu.

Vierailija
44/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse maksamallamme lipulla, johon säästyi rahat kun ei osteta synttärisankarille lahjaa. Menemme lapsen kanssa Hoploppiin samaan aikaan kun on synttärit, mutta emme osallistu synttäreille. Kahvit ja kakut ostamme kahviosta ja säästyneillä lahjarahoilla saa paljon muutakin.

:-D

Vierailija
45/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme oman lapsen kanssa hoplopissa ja ostamme säästyneillä rahoilla vielä jonkun kivan lelunkin omalle lapselleni.

Vierailija
46/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten aio olla pelkkä lahja-automaatti.

Vierailija
47/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään lapsen kanssa synttärit väliin ja mennään itse maksamallamme lipulla, johon säästyi rahat kun ei osteta synttärisankarille lahjaa. Menemme lapsen kanssa Hoploppiin samaan aikaan kun on synttärit, mutta emme osallistu synttäreille. Kahvit ja kakut ostamme kahviosta ja säästyneillä lahjarahoilla saa paljon muutakin.

Onneksi ystäväpiiriimme ei kuulu sinunlaisiasi henkilöitä!

Vierailija
48/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöt kieltävät sitä paitsi jättämästä alaikäistä yksin sinne. Synttärit jätämme väliin, sankari ei ole edes lapseni läheinen kaveri, pelkkä puolituttu.

helouu-uu?

Vierailija
49/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärit väliin. Pääsen eroon lahja-automaatin tehtävästä ja kummiudesta samalla.

Vierailija
50/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tarjoa vanhemmille kahveja jos Hoplopissa järjestämme synttärit.

Eikä sinne kukaan vanhempi ole koskaan jäänyt notkumaan, enkä ole itsekään jäänyt kun olen lastani vastaaville synttäreille vienyt.

Alaikäistä ei jätetä yksin: synttärisankarin vanhemmat ovat valvomassa.

Toki tästäkin voi ongelman tehdä -ihan vapaasti mutta älkää tulko minulle kälättämään.

Vierailija
51/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit jätämme väliin, sankari ei ole edes lapseni läheinen kaveri, pelkkä puolituttu.

Vierailija
52/59 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo nyt ole mikään hyväntekeväisyys järjestö.  Jos paikkaan satsataan miljoonia, niin kai siinä sitten on nyt sitten oikeus periä maksu tuotteista!?  Sitten on olemassa erikseen erilaiset kerhotilat jne., joissa voi ottaa omat eväät mukaan jne..

Terveisin

Toinen yrittäjä

Vierailija
53/59 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein PK ikäisen lapseni HopLop synttäreille, ja kyllä meille paikan päälle jääneille vanhemmille kahvit tarjottiin. Sisältyivät synttäri paketin hintaan.

Vierailija
54/59 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin ja lopettakaa yhdestä kahvista ruikuttaminen!!  Suomi on vapaa maa ja nää saitit sairautta (eksyin muuten vanhingossa :-) )!!  Kaiken maailman aikaa kuluttavia ruikuttajia täynnä.  Meidän perheessä on opetettu, ettei raha tule noin vaan seinästä.  HOP LOP rakentanut hienon tuotteen perheiden hyväksi.  Menkää todellakin sinne ilmaiseen leikkipuistoon, jos ei MÄKKÄRIT ja HOPLOPIT kiinnosta.  Ymmärrän toki myös sen ettei kaikilla ole rahaa samalla lailla, mutta kuitenkin.. LOPETTAKAA RUIKUTUS ÄIDIT!

Vierailija
55/59 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljos tollaset synttärit HopLopissa kustantaa?

Onko hyvät tarjoilut?

Btw, nyt yleensä kalliiseen HopLopiin pääsee halvemmalla: https://mutkatonta.com/offerilla/

Vierailija
56/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ollenkaan.

Vierailija
57/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vissiin muumit karanneet jo ennen synttäreitä. Voi elämän kevät - vai pitäisikö sanoa syksy. Kun avartaa vähän perspektiiviä niin huomaa, että kyllä meillä on asiat sittenkin hyvin. Kun on niitäkin lapsia, joita ei joko kutsuta tai joilla ei ole edes varaa tuollaisia synttäreihin.

P.S. Ota oma kahvi termokseen mukaan.

Vierailija
58/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki viitsi siivota kotia niin helppoa pitää synttärit muualla.

Vierailija
59/59 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.02.2012 klo 14:29"]

itse maksamallamme lipulla, johon säästyi rahat kun ei osteta synttärisankarille lahjaa.

Menemme lapsen kanssa Hoploppiin samaan aikaan kun on synttärit, mutta emme osallistu synttäreille.

Kahvit ja kakut ostamme kahviosta ja säästyneillä lahjarahoilla saa paljon muutakin.

[/quote]

Voi helvetti. Varmaan lapsesi nauttii käynnistä.

Tämä toimi hyvin, säästöjä on kertynyt matkan varrella hyvin. Lanhan sijaan omalle lapselle lippu ja itselle kahvi, kannattaa muidenkin kokeilla. Ja evääksi kersalle sitten pari banaania, on terveellisempää kuin tarjolla olevat hikiset sipsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi