Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on huijausta

Vierailija
07.07.2026 |

Matcheja ei tule kuin aasialaisten naisten kanssa. 

Ei, vaikka olen viimeisen viikon aikana noin 99% naisista pyyhkäissyt oikealle...Naisten ikäluokka 20-55v.  Itse olen 45v. 

Mitä muuta voi päätellä kuin että se on pelkkää huijausta? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mä en tinderissä swaippaa naisia ollenkaan oikealle ensimmäisenä vaan pelkästään odottelen naisten tykkäyksiä ja resetoin tiliä.

Muissa sovelluksissa esim hinge/bumble swaippailen ekana.

Vierailija
2/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole huijausta. Halukkaita aasialaisia naisia löytyy jakamaan elämän ja ennen kaikkea lompakon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on huijasta. Sitä sulle on kerrottu vuosia mutta et usko koska olet tolvana. Ne aasialaisetkaan ei ole oikeita vaan siellä on tiimi kuukausipalkkaisia partanörttejö pyörittämässä sua haaveidesi perusteella, jotka näkyy sun sivu- ja evästetiedoista.

Vierailija
4/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin. Se on bisnestä. Tavoitteena on, että et ilmaistilillä saa juuri mitään, joten ostat maksullisen version.

Vierailija
5/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki pitää ikähaarukkaa 55 vuotiaissa, pystyisitkö aidosti viehättymään 10v vanhemmasta naisesta tuossa ikäluokassa?

Mulla on 40 vuotiaana 18-39v ikähaarukka koska vanhemmille ei pysty antamaan tykkäystä.

Vierailija
6/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa myös selvää paljonko naisia ja miehiä käyttää sitä suomessa. Naiset lopettaa käyttämisen koska ei jaksa vonkaamista ja ahdistelua.

Vierailija
7/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakissa voi mennä naimisiin 9-vuotiaan naisen kanssa.

Vierailija
8/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki pitää ikähaarukkaa 55 vuotiaissa, pystyisitkö aidosti viehättymään 10v vanhemmasta naisesta tuossa ikäluokassa?

Mulla on 40 vuotiaana 18-39v ikähaarukka koska vanhemmille ei pysty antamaan tykkäystä.

Silloin kun vielä jaksoin deittisivuilla äpeissä (toiveikkaana) pyöriä pidin ikähaarukkaa noin. +/-5vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi