Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v herättää vauvan joka päivä 4-6 kertaa :(

Vierailija
15.12.2011 |

Puolivuotias ei siis koskaan saa nukkua päikkäreitä rauhassa, ellei olla ulkona tms. 3v hyökkää koko ajan puhumaan vaikka KÄRPÄSESTÄ jonka näki kesällä kun vauva on rinnalla/juuri nukahtanut.

Mulla alkaa niin mennä hermot :( ja mietin myös, että vaikuttaakohan tuo vauvaan jotenkin kun uno kokoajan keskeytetään alkuvaiheessa.

Nyt sitten imetän suljetussa huoneessa, johon toisella lapsella ei ole enää mitään asiaa :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meteliin, ei niita tollanen olis hairinnyt

Vierailija
22/23 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vauva nukahtaa imetyksessä. Olet opettanut liian hyvälle, jos nukahtaa tissille. Tai olet vaan laiskamamma. Opeta se nukahtamaan omaan sänkyynsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetatteko tosiaan lapsen nukkumaan vain hiljaisuudessa?

Meillä esikoinen nukkui vaikka oltaisiin tehty mitä ympärillä. Ruohonleikkuut ja kaikki meni kuorsaten.

Tämä toinen on todella paljon herkkäunisempi ollut ihan pienestä asti. Meillä nyt on melua lähtökohtaisesti paljon enenmmän nyt tämän pienemmän vauva-aikana eli luulisi tottuneen jo pienestä asti. Mutta herää valitettavasti aina paljon herkemmin meluun. Senpä takia meillä hissutellaan muutenkin huonosti nukkuvan vauvan päiväuniaikaan.

Itse en myöskään hyvällä katselisi jo isosisarus käy monta kertaa päivässä herättämässä vauvan. Jos ei hyvällä usko, niin sitten tiukemmat otteet kehiin. Kyllä vauvallakin on oikeus saada kunnon unet nukuttua.

Sitä ei herätä mikään, vaikka kävis samassa huoneessa hääräämässä. Joskus vauva karjui samassa makkarissa, ja poika ei hievahtanutkaan...

Mutta kuopus sen sijaan herää herkästi kaikkeen, kuten minäkin. Se on ihmisessä oleva ominaisuus, ei mikään opetuskysymys. Järjellä ajateltunahan kuopusten sitten pitäisi olla kaikkein sikein unisia, kun talossa riittää ääntä muiden toimesta. Mutta meillä näin ei ainakaan ole.

Minäkin ole aina herännyt jo ennen lapsia joka rapsahdukseen, meillä ei koirakaan osaa vinkua ulos ollenkaan, kun on tottunut, että minä herään siihen, että minua katsoo.