Lukeeko miehillänne facebookissa että ovat kanssanne suhteessa, kihloissa tai naimisissa? ev
Kommentit (67)
että joku mättää..tekis mieli lopettaa koko suhde jos siitä ei voi kenellekkään kertoa. ap
Vautsi mikä hyvä tekosyy. Ensinnäkin facebook-sivua ei näe kuin vain valitut kaverit, ne kaveritkin voi rajata esim.työ- ja muihin kavereisin. Facebook on luotu yhteydenpitoon ystävien kesken, miksei ne ystävät voisi tietää että on parisuhteessa? Tuo nyt ei kerro muusta kuin että jostain syystä mies ei halua mainostaa että on parisuhteessa. Kyse ei todellakaan ole mistään "yksityisasioiden suojaamisesta".
Ai sinäkö päätät miten kukin FB:tä käyttää? Mieheni ei käytä sitä yhteydenpitoon ystävien kesken, vaan hänellä on kontakteina todella paljon puolituttuja kollegoja. Toki ystävät tietävät hänen olevan parisuhteessa ja varmasti lähes kaikki kollegatkin.
joku mättää..tekis mieli lopettaa koko suhde jos siitä ei voi kenellekkään kertoa. ap
No toihan on mahdottoman hyvä peruste erolle!
Lukee että naimisissa, mut ei hän sitä fb.ia taida juuri koskaan käyttää, enkä mäkään niin aktiivinen ole....
Meillä ei lue kummallakaan mitään parisuhdestatusta. Tosin profiilikuvista näkee heti ainakin sen, että on pieni vauva, molemmilla on vauva profiilikuvassaan ja fiksumpi ehkä tunnistaisi lapsenkin samaksi. ;)
Ei ole mitään tarvetta sitä sinne laittaa, kyllähän kaikki tietävät sen muutenkin.
vain ja ainoastaan tyttöystävien/vaimojen/avokkien tai sellaisiksi itsensä kuvittelevien painostamina. Näin varmasti 95% miehistä. todella yleistä, ettei mies haluaisi laittaa statukseen mitään mainintaa parisuhteesta, mutta nainen pakottaa. Loput taas ovat hullun mustasukkaista tyyppiä, joka haluaa, että kaikki aivan varmasti tietävät että tämä nainen on _varattu_.
Myös noista naisista, jotka vaativat sitä suhdetta näkyviin, tuntuu valtaosa olevan sellaisia kuvottavia epävarmoja luuskia, joille jokin naamakirjassa esitetty parisuhdestatus muka kertoo jotain miehen tunteista. Tai että se vähentäisi miehen mahdollisuuksia pettää tai muiden naisten mahdollisuuksia panna sitä ukkoa.
Säälittävää. Jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus päättää itse, mitä tietoja yksityiselämästään julkaisee. Aika monella fb liittyy ammatilliseen verkostoitumiseen, jolloin parisuhdestatus on ehkä viimeinen asia, jota mainostaa jokaiselle.
Sillä, mitä fbssa lukee, ei ole mitään merkitystä tosielämän kanssa. Naamakirja on elämän esittelyä, näyttelemistä ja feikkaamista varten. Täydellisiä idiootteja ja älynlahjoiltaan heikkoja ovat ne ihmisparat, jotka nostavat äläkän siitä, mitä kumppanin fb-statuksessa lukee.
suhdetta pitää piilotella?? En vaan ymmärrä..ei voi liittyä esim työhön tai mihinkään tällaiseen asiaan että suhde pitää pitää salassa. Olemme kaiken lisäksi tavanneet facebookin kautta siksi kai pidänkin asiaa niin tärkeänä.ap
Uskon, että jos olisi, hänellä lukisi naimisissa.
Myös noista naisista, jotka vaativat sitä suhdetta näkyviin, tuntuu valtaosa olevan sellaisia kuvottavia epävarmoja luuskia, joille jokin naamakirjassa esitetty parisuhdestatus muka kertoo jotain miehen tunteista. Tai että se vähentäisi miehen mahdollisuuksia pettää tai muiden naisten mahdollisuuksia panna sitä ukkoa.
Ap, mikset puhu asiaa selväksi sen sun miehesi kanssa suoraan?
kokisin sen vähän samana kuin että mies tulis kadulla vastaan eikä tervehtis eli tosi loukkaavana. poikkeuksena vain ja ainoastaan työtä varten tehdyt profiilit jolloin oletan että silloinkin lukee naimisissa mutta ei tarvi nimeäni tai naamaa laittaa esille.
itselleni vaan tulee aika ajoin ties mitä viestejä miehiltä, on lopulta tullut jopa puhelimeenki joskus että hyvin mielelläni laittaisin suhde statukseni näkyviin vaikka muu profiili ei näykkään vieraille. Tuntuu vaan typerältä olla suhteessa jollei toinen ole. Ap
facebookissa noin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Tiedän aviopareja joilla vain naisella lukee että on naimisissa, miehellä ei mitään. Mikä muu syy voi olla pakkeihin kun se ettei halua suhteesta virallista, musta muuta syytä ei vain ole. Ap
Oma mieheni ei ole facebookissa. Minä olen, mutta en ole kirjoittanut mitään parisuhteesta. En tykkää siitä, että sinne pitäisi listata kaikki sukulaisuus- ja perhesuhteet. En myöskään ole kirjoittanut sinne mitään muutakaan "virallista", kuten opiskelu- tai työtietojani. Ainoastaan lempikirjoja, lempimusiikkia, harrastuksia yms olen laittanut. Lähinnä tämä kai siksi, että haluan siinä tiedoissani "profiloida" omaa PERSOONAANI vähemmän vakavien juttujen (kuten just niiden lempikirjojen) kautta.
Jos mies olisi fb:ssä, en tuntisi mitään tarvetta merkata, että olemme pariskunta. Jos joku ei asiaa tiedä, niin sitten ei haittaa.
Itse en ole päivittänyt parisuhdetietojani ikinä mitenkään, mieheni on päivittänyt, että naimisissa, muttei sitä kenen kanssa..
ja kenen kanssa, lukee vielä lapsetki molemmilla :)
Ollaanki nyt varmaan tosi julkisuudenkipeitä.
Mä en kyllä ymmärrä jos on facebookissa ja sit ei kirjota sinne mitään itsestään, ei edes sitä että on naimisissa..
Hmmm.. mulle ainakaan ei elämässäni tärkein asia ole se ett oon naimisissa ja sitä pitäis "mainostaa", mä aika harvoin laitan mitään päivityksiä ja silloin kun laitan ne on jotain sattumuksia elämästä, hauskoja linkkivinkkejä tms. Enemmänkin seurailen mitä muille kuuluu ja kommentoin kavereiden päivityksiä.
Ahaa, mun mielestä sosiaalisessa mediassa taas on aika loogista mainostaa kenet on valinnut elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi - sen jonka kanssa on mennyt naimisiin. Mutta näköjään se ei joillekuille sit ole niin.
Mä en kyllä ymmärrä jos on facebookissa ja sit ei kirjota sinne mitään itsestään, ei edes sitä että on naimisissa..
Hmmm.. mulle ainakaan ei elämässäni tärkein asia ole se ett oon naimisissa ja sitä pitäis "mainostaa", mä aika harvoin laitan mitään päivityksiä ja silloin kun laitan ne on jotain sattumuksia elämästä, hauskoja linkkivinkkejä tms. Enemmänkin seurailen mitä muille kuuluu ja kommentoin kavereiden päivityksiä.Ahaa, mun mielestä sosiaalisessa mediassa taas on aika loogista mainostaa kenet on valinnut elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi - sen jonka kanssa on mennyt naimisiin. Mutta näköjään se ei joillekuille sit ole niin.
Eikö sun ystävät muuten tiedä sun olevan naimisissa? Vai onko sun fb täynnä väkeä, jota et todellisuudessa tunne?
katsomassa kun en ole asiaan koskaan kiinnittänyt huomiota kun käytän facea niin harvoin, näytti siellä lukevan naimisissa ja minun nimeni.
kaverit ovat samoja jotka muutenkin tunnet, naapurit, työkaverit, ystävät, harrastustuttavat jne ja ei en kyllä Zumbassa ole kertonut että olen muuten sen ja sen kanssa naimisissa, ystävät tietävät
En ole koskaan hänen sivuaan katsonut ja mulla ei omaa edes ole.