Lukeeko miehillänne facebookissa että ovat kanssanne suhteessa, kihloissa tai naimisissa? ev
Kommentit (67)
Ihan niinkuin todellisuudessakin olemme.
Mulla ei lue mitään vaik ollaan naimisissa.
Facessa. Ja jos liittyisi, minä en antaisi laittaa, kun ei tämä niin vakaalla pohjalla ole.
Olisin aika hiilenä, jos ei lukisi mitään..
facebookissa noin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Tiedän aviopareja joilla vain naisella lukee että on naimisissa, miehellä ei mitään. Mikä muu syy voi olla pakkeihin kun se ettei halua suhteesta virallista, musta muuta syytä ei vain ole. Ap
En tiedä kun ei olla kavereita. Mulla ei lue mitään vaik ollaan naimisissa.
Mekään ei olla fb-kavereita ja sehän tuntuu kovasti täällä järkyttävän.
Ollaan naimisissa, mulla on statuksessa edelleen "parisuhteessa" kun en oo viittiny päivittää, miehellä ei tietääkseni oo parisuhdestatuksessa mitään? Ja hyvä näin.
En tiedä kun ei olla kavereita. Mulla ei lue mitään vaik ollaan naimisissa.
Mekään ei olla fb-kavereita ja sehän tuntuu kovasti täällä järkyttävän.
Ollaan naimisissa, mulla on statuksessa edelleen "parisuhteessa" kun en oo viittiny päivittää, miehellä ei tietääkseni oo parisuhdestatuksessa mitään? Ja hyvä näin.
Mulla lukee "parisuhteessa" (ilman nimeä), miehellä ei sitäkään, kun ei halua yksityisasioitaan nettiin. Ymmärrän täysin.
eikä aio tullakaan. Minulla lukee, että naimisissa, mutta ei kenen kanssa.
mulla itselläni lukee pelkästään "naimisissa".
ja sit ei kirjota sinne mitään itsestään, ei edes sitä että on naimisissa. Mitä siellä sit tehdään..? Kyttäillään muitako? Ja sit sen kerran kun joku kirjottaa jotain, niin sitäkään ei saisi kukaan lukea.. Yleensä vielä ne salaperäisimmäe ihmiset on niitä kenen asiat ei oikeesti kiinnosta ketään. Siinä taitaakin olla se syy miksi kukaan ei saa tietää sinusta yhtään mitään. Kun ollaan vaan niin f...in tysiä..
Mä en kyllä ymmärrä jos on facebookissa ja sit ei kirjota sinne mitään itsestään, ei edes sitä että on naimisissa..
Hmmm.. mulle ainakaan ei elämässäni tärkein asia ole se ett oon naimisissa ja sitä pitäis "mainostaa", mä aika harvoin laitan mitään päivityksiä ja silloin kun laitan ne on jotain sattumuksia elämästä, hauskoja linkkivinkkejä tms. Enemmänkin seurailen mitä muille kuuluu ja kommentoin kavereiden päivityksiä.
nuo parisuhdejutut ovat fb:ssa enemmän sellaista teinien ja nuorien juttuja, en koe näin aikuisena mitään tarvetta tuollaisia lisätä sinne. Emme kommunikoi mieheni kanssa fb:n välityksellä vaan ihan reaalielämässä, fb:ssa pidämme yhteytta lähinnä sellaisiin ihmisiin, joihin ei muuten tulisi pidettyä yhteyttä.
Molemmilla lukee "parisuhteessa" ilman toisen nimeä.
Meistä kumpikaan ei halua kirjata sinne mitään perhesuhteita. Ne on tosi raivostuttavia, varsinkin kun joku toinen voi laittaa minun nimeni tahtomattani.
nettiäkin, en hyväksy tuntemattomia ystäviksini. Minulle fb on väline pitää yhteyttä sellaisiin ystäviin, joita tapaan muuten liian harvoin (pitkä välimatka jne).
no katsos kun minun fb-ystäväni tietävät minusta asioita ihan ilman nettiäkin, en hyväksy tuntemattomia ystäviksini. Minulle fb on väline pitää yhteyttä sellaisiin ystäviin, joita tapaan muuten liian harvoin (pitkä välimatka jne).
että ollaan parisuhteessa. Katsoin juuri ja vanhemmillani (20v naimisissa) ei lue mitään.
No se on tasan tarkkaan varma etten ko. statusta sinne edes enää koita laittaa..mitä järkeä siinä on että miehelläni ei lue mitään ja mulla suhteessa. Ap
Vautsi mikä hyvä tekosyy. Ensinnäkin facebook-sivua ei näe kuin vain valitut kaverit, ne kaveritkin voi rajata esim.työ- ja muihin kavereisin. Facebook on luotu yhteydenpitoon ystävien kesken, miksei ne ystävät voisi tietää että on parisuhteessa? Tuo nyt ei kerro muusta kuin että jostain syystä mies ei halua mainostaa että on parisuhteessa. Kyse ei todellakaan ole mistään "yksityisasioiden suojaamisesta".
kihloissa ***n kanssa