Mitä ihmisestä voi päätellä kasvojen perusteella?
Silmien ympärillä ryppyjä, ehkä optimistinen ihminen, nauraa ainakin paljon. Suun ympärillä ryppyjä-tupakoitsija? Kulmakarvojen välissä olevat rypyt voivat kertoa patotuneesta vihasta/surusta(näin olen lukenut). Mitä muuta?
Kommentit (18)
Matala otsa kertoo tyhmyydestä, väkivaltaisuudesta ja rikollisesta mielenlaadusta. Viirumaiset silmät tarkoittavat ilkeää luonnetta. Paksut huulet ovat ominaista elostelijoille ja dekadenteille viinisiepoille.
Paksut huulet on myös kehareille ominaisia.
No ei tavallisesti juuri mitään. Niin sanotuista elämisen merkeissä ehkä jotakin.
Yhteen kasvaneet kulmakarvat kertovat räjähdysalttiudesta. Tähän yhdistettynä liian lähellä toisiaan olevat silmät ja voimakas alapurenta kertovat matalasta älykkyysosamäärästä.
Kivikautinen neanderthalensis - karvoja liikaa raabii bersettä , röyhtäilee ja biäree , ei osaa kirjoittaa ookee , ylläpito hatar,,,,,
Vierailija kirjoitti:
Yhteen kasvaneet kulmakarvat kertovat räjähdysalttiudesta. Tähän yhdistettynä liian lähellä toisiaan olevat silmät ja voimakas alapurenta kertovat matalasta älykkyysosamäärästä.
Olet nyt katsonut liikaa Angry birdsejä.
Minulla on hyllyssä vanha kirja jossa kuvattu miten ihmisen persoonallisuus selitetään kasvojen muodolla...rosvon ja vakivaltarikollisen tunnistaa naamasta
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvavat yhteen, ja olen viimeksi suuttunut noin 5 vuotta sitten.
Kaiken.
Mikään ei ole salassa muilta, kaikki näkyy kasvoista ja silmistä.
Naisten villit vuodet näkyy.
Olen tämän itselleni todistanut, joten turha itkeä.
Kaksoisleuka viittaa itsepäiseen (ja alistamishaluiseen?) luonteeseen.
Olen huomannut että kapeakasvoiset luihunaamat ja teräväpiirteiset ihmiset ovat ilkeitä ja tunteettomia. On olemassa myös älykäs luihu insinöörismiestyyppi paksuine huulineen muuten luihussa ja pitkässä vartalossa. Luonnostaan pyöreäkasvoiset ja suurisilmäiset ovat mukavia ja luotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Paksut huulet on myös kehareille ominaisia.
No nii justiinsa 😂
Työskentelen kehitysvammaisten parissa, en ole moista havainnut.
Suuret silmät kertovat avoimuudesta.
Pienet päinvastoin.
Ja siis oikeesti : ennen ( kun ei ollut ankanhuulia eikä täytteitä ), sanottiin että ohuet huulet ovat pikkutarkan ja nipottajan merkki.
Kauniit kasvot=ei persoonallisuutta.
Ei mitään. Ehkä kauneutta,jos sitä voi mitata. Sydän ratkasee
Oletko 15?