Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko miehillänne facebookissa että ovat kanssanne suhteessa, kihloissa tai naimisissa? ev

Vierailija
13.12.2011 |

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä päivitän FB:tä usein mutta en silti koe olevani tilitysvelvollinen ihmissuhteistani.

Mieheni ei ole FB:ssä ja itse en ole kokenut tarpeelliseksi laittaa tuohon ihmissuhdestatukseen yhtään mitään vaikka 15 vuotta olen ollut naimisissa.

Jos mieheni siellä olisi, en todellakaan vetäisi herneitä nenään jos tuo ihmissuhdestatus olisi hänelläkin tyhjä. Meillä kun on se ihan oikea elämä millä sosiaalisen median kanssa ei ole mitään tekemistä.

Mulle FB on tapa jakaa kuulumisia kepeähköön tyyliin, ei sen kummempaa.

Aiheen vierestä, mutta tämän ketjun perusteella monet vain lukevat muiden päivityksiä ja elämää laittamatta itse mitään??? Todella alhaista.

Vierailija
62/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää tolvanat, jotka jaksaa nähdä vaivaa siitä, miten muut ihmiset käyttää (tai ei käytä) facebookia. Jokainen kertokoon (tai olkoon kertomatta) siellä itsestään ihan mitä itse haluaa. Olen pistänyt merkille, että harva ilmoittaa vaikkapa uskontoaan tai poliittista suuntautumistaan, mutta jostain syystä näiden tietojen puuttuminen ei näytä harmittavan oikein ketään. Tai se, että joku ei listaa lempikirjojaan, tai luettele ihailemiaan ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa molemmilla "vaikeasti selitettävässä suhteessa"

Ennen meillä oli "kihloissa" mut satojen "erojen" jälkeen kun molemmat vaihtoivat pari suhde statustaan jatkuvasti niin päätettiin et laitetaan toi vaikeasti selitettävä, niin ei tarvi enää vaihdella sitä. Monet vosut kyl nyt luulee et meillä on vapaa suhde ja että mies saa panna niitä. Hah!

Vierailija
64/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä Coca-Colastakaan? Siksikö sitä mainostetaan? :D

Vierailija
65/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tarkistaa, mihin ketjuun olen vastaamassa. :)

Ei lue kummallakaan "naimisissa" eikä mitään muutakaan harrastuksista tai musiikkimausta. Kaikki kaverit tietävät, että olemme naimisissa. Eikä se mitään merkitse, jos jollain ei lue. En ota viimeisenä faktana mitään, mitä netissä tai etenkään Facebookissa lukee.

Vierailija
66/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tarkistaa, mihin ketjuun olen vastaamassa. :)

Ei lue kummallakaan "naimisissa" eikä mitään muutakaan harrastuksista tai musiikkimausta. Kaikki kaverit tietävät, että olemme naimisissa. Eikä se mitään merkitse, jos jollain ei lue. En ota viimeisenä faktana mitään, mitä netissä tai etenkään Facebookissa lukee.

Lisään vielä, että aikuiset lapseni tai sisarukseni eivät myöskään ole näkyvillä, enkä halua olla itse heidän statuksissaan. Ne ovat yksityisasioita. Hullua, että niitä pitäisi levitellä.

Vierailija
67/67 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteessa halua kertoa facebookissa itsestäni liian paljastavia tietoja. Meillä on mieheni kanssa eri sukunimet, joten tuntemattoman on vaikea päätellä, kuka on aviomieheni. Läheiset taas tietävät aviomieheni nimen muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi