Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTYIN SUURESTI TÄNÄÄN!!!

Vierailija
13.12.2011 |

Tapasin äidin jonka 1 vuotiaan tutti on pyörinyt lattialla, laukussa,taskussa jne. Äiti antoi tämän suuhun sen likaisen tutin! ja on keitt'änyt tutin vain ostaeessaan sen. huuhtelee vain kerran päivässä!

Itsellä puolivuotias, keitätn tutit joka aamu ja huuhtelen aina jos tippuu vaikka lattialle!

Miten teillä'??

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolivuotias nuolee jo lattiaa itsekseenkin ja käsiä, jotka käy lattiassa, mitä järkeä on keittää tuttia, jos lattiaakaan ei keitetä ;)

Vierailija
2/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen huuhtelen, kun on selvästi likainen (esim. tippuu hiekkalaatikkoon). Ja siis meillä tuttia syö vuoden vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmisen kanssa oisin varmaan ollut stressaantueempi tuttienkin suhteen, jos niitä olisi syönyt. Mutta toinen syö ja pari kertaa olen tainnut keittää tutteja käyttöaikana. Huuhtelen päivittäin kyllä useamman kerran. Turhaan keittelet joka päivä. Meillä oltu terveitä ilman keittelemisiäkin ja nuorempi puoli vuotta.

Vierailija
4/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolivuotias nuolee jo lattiaa itsekseenkin ja käsiä, jotka käy lattiassa, mitä järkeä on keittää tuttia, jos lattiaakaan ei keitetä ;)

Samalla tavalla olen minäkin tehnyt molempien lasten kanssa.

Vierailija
5/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä järkeä keittelyssä? Minäkin huuhtelen vain silloin jos on näkyvää likaa. Jos ei oo vettä, saatan huuhdella omassa suussani. Harrastan myös kielareita ja samalla lusikalla syömistä vauvan kanssa (ja jatkan sitä noin viisivuotiaaksi). Hui!

t. viiden äiti

Vierailija
6/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaana lapseni ovayt kauhoneet santaa kaksin käsin suuhun, joten ei tutin huuhtelulla ollut enää merkitystä.

Vierailija
7/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees ennen ekaa käyttöä. Mut lapsen sormet sterilisoin aina kun on koskenut lattian tai maahan, ennenkuin laittaa osrmet suuhunsa.

Vierailija
8/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamasi nainen,tosin vauva on vasta 6kk.

Vierailija
9/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luinkohan jostain että noin 1-vuotiaan olisi tärkeää nuolla kengänpohjat niin saa vastustuskykyä :)

Vierailija
10/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosesta huomasin vaan osan kun isompi poimi pienemmälle tutin lattialle ja antoi toiselle suuhun..

Itse lähinnä otin sen jälkeen karvat pois tutista ja nakkasin suuhun.

Mutta oleellisesti helpottaa kun opettaa lapsen olemaan ilman tuttia, antaa sitä aina tarpeeseen (kun itkee jotain, ujostelee yms).

Muuten nykäse tutti pois kun lapsi ei sitä tartte!

Vierailija
11/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän tutin kun ostan sen, muuten huuhtele kun likainen. Neuvoisin sinua jättämään joka aamuisen keittämisen, bakteerit on hyvästäkin.

Vierailija
12/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä järkeä keittelyssä? Minäkin huuhtelen vain silloin jos on näkyvää likaa. Jos ei oo vettä, saatan huuhdella omassa suussani. Harrastan myös kielareita ja samalla lusikalla syömistä vauvan kanssa (ja jatkan sitä noin viisivuotiaaksi). Hui!

t. viiden äiti

Vierailija
13/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesisin tutin aina kun 1v keksii heittää sen lattialle niin mä en kauheesti muuta sitten tekiskään ku huuhtoisin niitä tutteja :)

Vierailija
14/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että puhuit yli 1- vuotiaasta. Juu, miksi sillä on enää edes tutti käytössä???

Vierailija
15/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aikaa. Varmasti ensimmäisen lapsen kanssa on vähän överi kaiken suhteen, mutta viimeistään toisen kanssa on pakko antaa periksi :) Yksi vuotias vetää nassuun niin paljon kaikkea, ettei siinä enää tutin keittämiset ja huuhtomiset mitään auta. Paraneepa vastustuskyky.

Vierailija
16/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaualla ollut jo kaksi flunssaa ja korvatulehdus ja olen tosi tarkka kaikessa. (Ihmettelin suu auki kun yksi äiti leikki lapsen kanssa pehmolelulla ja tämä pehmo meni antamaan pusua)vauva siis joku 4kk. en itse uskaltaisi. pehmolelu iis ollut vaikka missä ja vaikka mitä bakteereja.. olenko liian hysteerinen? olen tupakoinut raskaus aikana. älkää syyllistäkö siitä mutta onko nyt niin että vauva on tupakoinnin takia saanut niin huonon vastustuskyvyn???

Vierailija
17/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että vaikuttaa myös korvan rakenne tuleeko tulehduksia.

Yhdellä lapsella neljästä on ollut korvatulehduksia (kerran 2- vuotiaana ja kerran 6- vuotiaana, eikä uusinut kummallakaan kerralla).

Vierailija
18/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

infektion vuoksi hoidossa. Pojalta tippu tutti hoitojen yhteydessä sairaalan lattialle ja hoitaja pokkana tunki sen huuhtelematta takas suuhun!!! Meinasin saada paskahalvauksen...

No, vastustuskyky on ainakin ollu hyvä...

Vierailija
19/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vauva koskaan tuttia suostunut imemään. Mutta nyrkit ja sormet on olleet vauvasta asti kovasti suussa. Ja koskaan en ole niitä normaalia enempää peseskelly. Ajattele että ne kädethän käy lattialla, leluissa, minun hiuksissa, kasvoissa, mieheni kasvoissa yms. Kyllä saisi olla jynssäämäässä tiuhaan jos alkaa nuin pöpöjä pelkäämään. Lisäksi meidän taloudessa on koira ja kissa.

Meillä on nyt vasta ensimmäinen flunssa, jonka taisi saada kaverini lapselta. Kun tämä tahtoi kovasti pusuttaa ja halailla meidän vauvaa. Meillä vauva 7kk.

Vierailija
20/32 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaualla ollut jo kaksi flunssaa ja korvatulehdus ja olen tosi tarkka kaikessa. (Ihmettelin suu auki kun yksi äiti leikki lapsen kanssa pehmolelulla ja tämä pehmo meni antamaan pusua)vauva siis joku 4kk. en itse uskaltaisi. pehmolelu iis ollut vaikka missä ja vaikka mitä bakteereja.. olenko liian hysteerinen? olen tupakoinut raskaus aikana. älkää syyllistäkö siitä mutta onko nyt niin että vauva on tupakoinnin takia saanut niin huonon vastustuskyvyn???

mut pakko silti kertoo et nykyään niitä tutteja ja tuttipulloja ei tarvitse kuin käyttöönotto keittää ja tämän ohjeen sain synnärillä 4kk sitte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan