Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(

Vierailija
13.12.2011 |

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan stressaa ja murehdi tätä asiaa. Mies on onnellisempi ilman sinua elämssään.

Vierailija
2/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suosittelen jättämään tämän miehen jonkun vähän fiksumman naisen kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain seksikästä.

Ovat Kauhean Ison Moottorin Valtiaita.

Vierailija
4/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä mamu-kuskit on aina flirttaamassa.

Vierailija
5/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jossain ulkomailla valmistunut. Aika usein bussikuskeina on mamuja, joilla varmasti äly riittäisi hankalampiinkin hommiin, mutta valitettavasti Suomessa ei niihin töihin pääse esim. siksi, että tutkintoa ei Suomessa tunnusteta tai työhönotossa suositaan suomalaista.

En suoralta kädeltä dissaisi bussikuskia, vaikka itse olenkin korkeammin koulutettu. Asiantuntijatöissä olevat akateemiset miehet tekevät monesti työtä vapaa-aikanakin ja stressi on varmasti kovempi kuin leppoisassa duunarihommassa.

No tää on kyl ihan suomalainen....

ap

Vierailija
6/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hesburgerin työntekijät eivät ole tyhmiä/osamaattomia tms. Ota selvää ennen kuin tuomitset

Vierailija
7/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tekee 10-11 -tuntista päivää, pärjää helvetin kireän aikataulun kanssa kesärenkailla lumisohjossa ja pääkallokelissä, käsittelee isoa autoa vaikeuksitta, laskee pirun nopeasti päässä, tulee toimeen kenen kanssa vain, on vastuussa päivittäin satojen ihmisten hengestä...

Mikä tässä listassa on mielestänne niin kovasti epäseksikästä?

t. yksi toinen bussikuskin muija

Mikään mainisemistasi ei ole minusta mitenkään seksikästä. Onneksi sinusta on. ;)

Vierailija
8/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollaine hyvin oudolla tavalla on niin, että bussikuskin ammatti on todella epäseksikäs. En voisi tapailla sellaista miestä..Nolottaa kyllä itseäkin myöntää tuota. :(

Ehkä vähän vastaava ammatti naisella olisi siivooja, jota taas moni mies ei voisi hyväksyä.

Vierailija
9/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle kävi vähän samalla tavalla tässä taannoin. Olin ihan tosi ihastunut yhteen todella hyvännäköiseen ja seksikkääseen mieheen. Tavattiin sattumalta kotinurkilla melkein päivittäin. Olin ihan täpinöissäni, että siitä olis voinut kehkeytyä vaikka mitä. KUnnes..

Näin kun mies kerran nousi bussin ratin taakse suorissaliehuhousuissaan ja kuskin takissaan. Jotenkin oli silmänalusetkin ihan tummiksi muuttuneet ja näytti sata vuotta vanhemmalta. Dear god, mikä turn off! :D

Enpä ole sen koommin vilkaissutkaan tyyppiin.

Vierailija
10/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyden hoito alan asiantuntij..

taidat olla korkea koulutettukin vielä?

ja pointtisi oli?!

ap

Vierailija
11/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro edes sairaanhoitopiiri, niin tiedän välttää sitä.

Vierailija
12/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kuten olet jo monta kertaa todennut, et pysty hyväksymään sitä että mies on bussikuski. joten anna olla ja unohda se että mies on muuten ihana. etsi mies joka kelpaa sinulle. älä jankuta kun asia ei miksikään muutu. tai sitten voit yksinkertaisesti pyytää miestä kouluttautumaan korkeammin, vaikka lääkäriksi, jotta saa sinunlaisesi aarteen itselleen. Voipi vaan olla että mies ajelee tiehensä ja löytää no, toisenlaisen naisen.

Ymmärrän pointtisi, mutta en ymmärrä sitä miksi bussikuski on jonkun mielestä huono ammatti.

Itselläni oli tässä syksyllä sutinaa erään lähiliikenteen bussikuskin kanssa ja oli luonteeltaan symppis, mukava, rauhallinen, asioistaan ja lapsestaan huoltapitävä tyyppi.

Kyllä minä arvostan bussikuskeja ja muitakin duunariammatteja, jopa enemmän kuin tyhjäntoimittajapukumiehiä. Duunarit on ahkeria, työtäpelkäämättömiä perusäijiä, mikä toki ei miellytä kaikkia se ymmärrän. Ihmiset on erilaisia. Mutta en minä miestä potkisi pihalle vaikka olisikin joku ei-duunari.

Pääasia että käy rehellisesti töissä ja kantaa vastuunsa perheestään näin.

Ex sen sijaan oli puhelinmyyjä. Ja on todella ex. Ei viitsinyt edes aina käydä töissä ja sai jatkuvasti potkuja sen takia ja valehteli mulle koko ajan näistä työkuvioista. pistin pellolle vastuuttomuuden ja laiskuuden ja tuon jatkuvan valehtelun takia. Vaikeaa oli koska muuten oli todella hyvä mies. Mutta sitä että ei tehdä töitä, en siedä.

Vierailija
13/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sitten? itehän en osaa aatella tuosta ammatista mitää pahaa :D työ se on siinä, ku joku muukin :)

Vierailija
14/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eroa, jos on kaupunkiliikenteessä tai pitkien linjojen kuski? Kunnalliset työntekijäthän eivät yleensä ole kovin vetovoimaisia, jostain syystä. Kaupunkiliikenteessä ollaan ehkä liian julkisia. Parisuhteessa pitää olla jotain jännää. Elokuvanäyttelijöiden julkisuus on toki eri asia. Ja hehän ei niitä sinisiä leveälahkeisia polyesterihousuja käytä.

Vierailija
15/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tosiaan on bussikuski, se haltsaa yhdyssanat :D

Vierailija
16/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla sua varten.

Vierailija
17/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyden hoito alan asiantuntij.. taidat olla korkea koulutettukin vielä?

ja pointtisi oli?! ap

Hmm.. Luulisi että korkea koulutettu terveyden toito alan asiantuntija olisi oppinut edes yhdyssanat.. :D Itse en siihen ainakaan korkeakouluja ole tarvinnut.

Itse olen tavan duunari ja seurustelen akateemisesti kouluttautuneen esimiestehtävissä työskentelevän miehen kanssa eikä miehelleni se ole ainakaan mikään ongelma.

Vierailija
18/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksisuharit on yrmeää jengiä. Mutta parempi pysyä kaikista noista kuljettajista erossa. Niillä on hirveät työajatkin.

Vierailija
19/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelin iltasella bussikuskimieheni naureskeluja siitä, kuinka ne akateemiset ukkelit uusissa mersuissaan eivät uskalla ajaa normaalisti kun on vähän liukasta, ja töpeksivät naamat punaisina kaljut kiiltäen hiestä avuttomina liikenteessä jatkuvasti... :D

Vierailija
20/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelin iltasella bussikuskimieheni naureskeluja siitä, kuinka ne akateemiset ukkelit uusissa mersuissaan eivät uskalla ajaa normaalisti kun on vähän liukasta, ja töpeksivät naamat punaisina kaljut kiiltäen hiestä avuttomina liikenteessä jatkuvasti... :D

Tää on niin perusduunarimeininkiä! Kateuksissaan naureskellaan paremmin menestyneille ja sitten kuvitellaan, että ollaan oikeasti parempia, vaikkei ollakaan. (Mistä edes tiedätte, että nämä mesrukuskit ovat akateemisia?) Sitä paitsi, miehesi on ammattikuski, tottakai hän (ja hänen tulisikin) hallita auto paremmin säällä kuin säällä. Akateemiset tekevät jotain muuta sitten paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi