Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö ulos nyt helteellä?

Vierailija
04.06.2026 |

Minä ulkoilin jo aamutuimaan, kun oli viileää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen helteellä?? Missä päin on nyt hellettä?

Vierailija
2/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hellettä, 20 astetta on lämpöä. Just hyvä ulkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt on hyvä ulkoilusää.

Vierailija
4/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. pullotin viinit aamulla ja nyt naukkailen ulkosalla, en ole töissä.. eli ei huolenhäivää. Olen niin onnellinen.

Vierailija
5/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkoile helteellä muuten kuin aamutuimaan tai iltamyöhään. Mieli tekisi, mutta kun ei niin ei. 

Vierailija
6/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus unohdan, että palsta on täynnä raihnaisia mummoja, jotka pelkäävät tavallista kesäsäätä. Mitenköhän monta palstan lihavaa mummoa tänäkin kesänä kuolee lievään lämpöön?

Vierailija
7/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmät

Helle ei vaikuta kaikkiin samalla tavalla. Erityisessä vaarassa ovat:

Ikääntyneet: Janontunne on heikentynyt ja kehon kyky säädellä lämpötilaa on hidastunut.

Pitkäaikaissairaat: Sydän- ja verisuonitauteja, diabetesta tai hengityssairauksia sairastavilla oireet voivat Hengitysliiton mukaan pahentua jo 20 asteen lämpötiloissa.

Vauvat ja pienet lapset: Heidän kehonsa kuumenee huomattavasti aikuista nopeammin. 

Lisään AI:n sepustukseen vielä eläimet 

Vierailija
8/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helle? 

Täällä pks on vain 22 lämmintä, 4h olen jo ollut pihalla. Nyt teen lounasta ja jatkan iltaan saakka ulkonaoloa. Lopultakin!!

Vierailija
9/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 28 astetta auringossa.

Vierailija
10/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 astetta näyttää olevan varjossa. Juuri tultiin miehen kanssa parin tunnin lenkiltä. Ihanaa vihdoin on kesä 🌞

Vierailija
11/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hellettä, 20 astetta on lämpöä. Just hyvä ulkoilla.

Ei 25 astetta ole hellettä. Terveisiä vaan Välimereltä. Täällä on 29C ja en todellakaan mene kaupungille shortseissa ja sandaaleissa. Aikuisella miehellä on aina pitkät housut ja kengät kaupungilla. Shortsit kuuluvat vapaa-aikaan kaupungin ulkopuolelle tai rannalle.

Vierailija
12/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Olen linnoittautunut asuntooni jo. Markiisit on alhaalla, sälekaihtimet kiinni ja ilmalämpöpumppu huutaa. Kävin jo eilen illalla hakemassa kaupasta vissyvarastot täyteen. Pakastin täynnä jäätä ja kylmässä suihkussa olen käynyt jo kaksi kertaa tänään. Elektrolyyttejä nappailen ja pelkään lämpöhalvausta julmetusti. Toivottavasti sää kylmenee juhannukseksi, että pääsen edes välillä ulos käymään. 

Vierailija
13/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hellettä onneksi, jotain 20 - täydellinen ilma! Muutenkin liikun kesällä aamulla ja aamupäisisin kun ei ole vielä niin lämmin. No kotona on tietty 30 astetta helteellä, joten ei siellä kivaa ole, mutta toivottavasti ei tulisi mitään helleputkea.

Vierailija
14/14 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahdessa mittari näyttää 25 astetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi