Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?

Vierailija
13.12.2011 |

Kerro oman tai puolisosi kanssa yhteisen käyttötilisi saldo. Jos on muita tilejä, kerro niidenkin saldo. Voit myös kertoa, onko summa normaali vai jostain syystä tavallisesta poikkeava.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on:

käyttätili: 6e

säästötili:0e

s-pankki: 17e

Käteistä on joku 20e.

Kyllä, joulualla on menny paaaaaljon ylimäärästä rahaa normikuukausiin nöhden. eikä työkeikkoikaa oo paljoo ollu.

ja ei, täs kuus ei tuu enää rahaa.

Vierailija
62/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monta tiliä; saldot n.18 000, n.20 000 ja 50 000+.

Tuo viimeisin ei ole käyttötili. Aika normaalit summat, tai no noilla käyttötileillä on ehkä enemmän rahaa kuin yleensä, ei olla siirretty vähään aikaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä summia joillakin. Voitteko kertoa palkkanne te joilla lojuu tileillä useita kymppitonneja? Vai oletteko niitä pihejä jotka eivät osallistu mihinkään tai osta mitään? t. Se jolla tilillä reilut 300 (ja tuntuu että menee nyt ihan hyvin)

Siis se jolla yhdellä tilillä nyt 35000€. Palkka ei ole paljon vain noin 2500€, mutta minulla on pääomatuloja. Nyt tuo summa 35 000€ on tullut puunmyynistä ja on menossa käyttöön. En yleensä pidä tilillä tuollaisia summia enkä ole mitenkään erityisen pihi. Kaikkeen työpaikan keräyksiin ym. osallistun niin kuin muutkin, mutta osaan myös käyttää rahani järkevästi. Joka kuukausi jää säästöön ja ne rahat sitten sijoitan, jolloin tulee taas pääomatuloja jne. Kierre tuloista on valmis ja kun ne ovat niin sanotusta ylimääräisiä niin ne voi taas sijoittaa tuottamaan.

Minulle ei ole tärkeää kodinsisutaminen, leveästi asuminen, isolla autolla ajaminen ym. Minulle on tärkeää laadukas ruoka, terveys ja toimivat (vedenpität) ulkovaatteet ja kengät ym. Niihin ei saa paljon rahaa menemään. Olen yhden lapsen yh.

Vierailija
64/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkka on noin 3500 e/kk. Ostan paljon kirpputoreilta ja kyttään alennuksia. Enkä todellakaan jätä maksamaatta osuuttani tai osta rihkamaa lahjaksi. Annan myös taloudellista tukea opiskelevalla siskolleni. Tosin joululahjoja en anna, enkä niitä odota saavani.

Käsittämättömiä summia joillakin. Voitteko kertoa palkkanne te joilla lojuu tileillä useita kymppitonneja? Vai oletteko niitä pihejä jotka eivät osallistu mihinkään tai osta mitään? t. Se jolla tilillä reilut 300 (ja tuntuu että menee nyt ihan hyvin)

Vierailija
65/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tilillä 12e

Lasten tileillä joitain satasia mut ne on lasten.

Yhteisellä käyttötilillä on 280e.

Perjantaina tulee palkka miehelle, lapsilisät mun tilille ens viikolla.

Ennen vuoden vaihetta tulee vielä 2 palkkaa.

Vierailija
66/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tän palstan rikkain! vai löytyykö muka vielä rikkaampia?

Vierailija
67/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilillä nyt yhteensä 3500 euroa itse säästämääni rahaa. Se ei ole paljon, mutta kertynyt reilun vuoden ajalta. Olen usean lapsen yh, jolla nettopalkka 1800 euroa, kallis vuokra, jonkin verran lainaa ja joka saa peruselarit.

Aloitin säästämisen vasta nyt, kun eroprosessi vei kaikki rahat useampine muuttoineen ja järjestelyineen. Edelliset vuodet olin vielä huomattavasti pienemmillä tuloilla (1300e/kk). Meillä syödään hyvin ja lapset ovat ihan ok vaatteissa ja hyvissä kengissä. Käymme joskus pikkureissuilla, leffassa ja muualla.

Mutta kyllä minun oma kokemukseni kertoo, että jos pystyn jatkamaan säästämistä tähän malliin, olen kolmen vuoden päästä velaton ja tilillä on 12 000 euroa, enemmänkin jos sijoitan viisaasti (mikä nyt on vaikeaa).

Vierailija
68/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä 3000 euroa, rahastossa vähän päälle 1000 euroa.

Ylihuomenna tulee vika äitiyspäiväraha, sitten alkaa hoitovapaa.

Vierailija
69/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19-vuotias yksinhuoltaja ja opiskelen. Olen säästänyt ja sijoittanut.

Vierailija
70/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3000 e ja käteistä säästössä n. 1000 e. Ja se mitä lompakossa. Ja siinä kaikki.

Olen hyvin pienituloinen opiskelija ja tosi yllättynyt osasta näistä summista.

Vierailija
71/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidätte tuollaisia summia rahana tilillä? Vaitarkoitatteko että ne ovat esim. osakkeissa? Ei kai ole mitään järkeä makuuttaa tuollaisia summia rahaa tilillä? T:minä jonkalla nyt 35 000€ säästötilillä todellakin vain väliaikaisesti.

A pankissa Käyttötili 50€ Säästötili 10 000€ Säästötili 35 000€ B-pankissa Tilillä noin 250€. Tilille tulee ainoastaan s-bonukset. Tilanne on poikkeva. Normaalisti en pidä noin paljon 45 000€ säästötileillä rahaa. Käyttötilin saldon pidän tarkoituksella alhaisena kortin katoamis jälkeisen väärinkäyttö mahdollisuuksien minimoimiseksi. Palkka tulee tosin huommena, muutta laskut ja siirrot säästöön olen ajastanut menemään samantien tililtä.

Meillä käyttötili on sitä varten, että sinne tulee rahaa ja sieltä sitä myös menee. Säästötilit on erikseen.

Se, jonka tilillä on hetken aikaa 100 000 e.

Vierailija
72/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- omalla tilillä +-0 mutta ei ole miinuksellakaan- 14.12 tilipäivä

- lapsilla molemmilla 10 000 e säästötilillä mihin ei saa koskea-

Vierailija
73/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisellä käyttötilillä n. 2900€, säästötilillä n. 3000€, toisen pankin säästötilillä n. 800€. Aika normi tilanne kaikinpuolin. Lisäksi jotain rahasto- ja osakevirityksiä, joissa rahaa kiinni.

Vierailija
74/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tällä hetkellä:

käyttötilillä 650e

säästötilillä 14 000e

muilla tileillä n. 300e

Vierailija
75/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tilin saldosta ei mitään käsitystä. Säästötilillä varmaan n. 20 000,-. Yhdellä talletustilillä 60 000,- ja toisella 45 000,-. Sijoituksissa n. 500 000,-.

Vierailija
76/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko n. 500e.

Vierailija
77/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin tätä miljoonaomaisuutta on hyvä makuttaa tilillä. TOivottavasti ovat edes korkeakorkoisella tilillä :)

Omalla tilillä 110e

Miehn tilillä 56000e

Miehen säästötilillä 720000

Miehen sukulaisten perikunnan tilillä 2.3miljoonaa tosin tulevia jakajia 6kpl.

Vierailija
78/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainut tili eli käyttötili ja siellä on tällähetkellä 5340,44e (tarkistin ihan tätä varten. :))

Huomenna tulee lisää noin 400e ja 23 päivä 147e. Ja aika normaali tilanne on.

T. yksinhuoltaja

Vierailija
79/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä tileillä noin 3000 euroa. Säästäjäkin on, mutta en laske niitä nyyt tähän. Tilanne on minulle aika normaali, mutta olen pätkätyösuhteessa enkä yhtään tiedä, mikä työtilanne on ensi kesänä. Joten vaikka tili näyttää paremmalta kuin monella muulla, ei tilanteeni ole kovin ruusuinen ja pyrin vähän säästämään rahattomia aikoja varten. Toisaalta olemme velattomia, joten tilanne ei hirvitä niin paljon kuin asuntovelkaisilla.

Vierailija
80/89 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veloistahan ei kyselty... Mutta kyllä tällaisissa ketjuissa voi aina lisätä nollan perään, niin saa hetken elää kuin kuningatar. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme