Paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kerro oman tai puolisosi kanssa yhteisen käyttötilisi saldo. Jos on muita tilejä, kerro niidenkin saldo. Voit myös kertoa, onko summa normaali vai jostain syystä tavallisesta poikkeava.
Kommentit (89)
yhteiset tilit, joissa:
käyttötilillä n. 2500 euroa
S-tilillä n. 500 euroa
Säästely/epämääräistilillä n. 1000 euroa
Lainanhoitotilillä n. 5000 euroa
Käteisenä kotona säästettynä n. 2000€
Ja siis ihan normaali tilanne, joskin tuolla lainanhoitotilillä ehkä vähän enemmän kuin ennen on ollut. Lainanlyhennys siis n. 600€ kuussa ja sen verran sinne käyttötililtä siirtyykin joka kuukausi, sinne vain on muutenkin siirrelty ja kertynyt.
Miehen tilillä 800e ja minun tili vähän miinuksen puolella. Sukanvarressa 120e ja miehelle tulee tili ylihuomenna ja itselle lapsilisät ennen joulua.
Taas nää palstakroisokset liikkeellä :D
.. en tiedä kehen viittaat mutta kyllä sitä rahaa joillakin ihan oikeesti on... itselleni napsahti 2 perintöä peräjälkeen, ei voi mitään ;-)) eikä ollut mitään velkaakaan mitä oisin niillä perintörahoilla voinut maksella pois, eikä tarvetta ostaa mitään isompaa niin ne nyt valitettavasti jäi mulle.
Kun kahdesta saa jotain 210? Tietämättömyyttäni kysyn, saako yhdestä tuon verran?
Kun kahdesta saa jotain 210? Tietämättömyyttäni kysyn, saako yhdestä tuon verran?
yhdestä on 147€
- Käyttötilillä 300e
- Toisella käyttötilillä 100e
- Säästötilillä n. 2500e
Olen opiskelija.
yhdestä on 147€
Käyttötilillä ehkä 700
Vararahastossa 2700
S-tilillä 1000
Peltipurkissa 500-700
Osakkeissa 4000
Tilanne on normaalihko, käyttötilillä tavallista enemmän rahaa veronpalautusten takia ja joulun varalle. Vararahastoa pitäisi saada kartutettua reippaammin.
mulla 120
miehellä 50
(palkat tulevat torstaina)
Asuntolainatilillä 2 euroa :)
Onneksi palkka tulee ylihuomenna. Ei ole perintöjä tulossa minulle, voi teitä onnellisia jotka peritte tuollaisia summia.
Rahaa 7 euroa tilillä.Lapsilisä 147 euroa seuraava ja 2.1.850€ ja taas lapislisä 147€.Repikää siitä!!!
käyttötili 1 (pankkikortti): ehkä joku 1000e
käyttötili 2 (tästä maksan laskut jne): n. 1300e
sijoitustilit erikseen
Joskus on vähän enemmän, mutta näin köyhät.
Vajaa 400 on vielä. Yleensä tähän aikaan kuusta on pari kymppiä, mutta nyt on vielä veronpalautuksia säästössä joulua varten.
omalla tilillä n 700e, miehen tilistä ei hajuakaan, varmaan jotain 1200e, kun palkkapäivä on vasta perjantaina.
Säästössä joku huikeat 500e, jolle ei olla tiliä saatu avattua vielä.
Ja vauvan tilillä 600e.
S-tilillä joku alle 100e.
erittäin perustilanne.
ehkä 98 euroa. Hieman enemmän kuin tavallisesti näin ennen liksapäivää. Muita tilejä ei ole ja talouden käytössä on vain tämä tili koska olen yh.