Jospa Jenni Haukio saisikin vauvan,
se olisi historiallinen tapaus Suomen presidenttiparille!
Kommentit (30)
Mikäs olisikaan kauniinpaa kuin kirmaavat lapset Mäntyniemessä! Jennin kannattaa kuitenkin pitää kiirettä. Tupakkamiehenä Saulilla ei välttättä jöpötä kunnolla enää kovin monta vuotta...
eräässä uutisklipissä kuvattiin salea sivustapäin ja jestas mikä rantapallomaha sillä on, kuitenkin aika urheileva ollut aiemmin ja nyt ei tosiaan ollut mikään pieni kumpu vaan kunnon soinilainen pömppömaha jonka yli ei varpaita nää
nyt vähän, jos isoisä Sauli vielä lapsen tekaisisi. Olen aina ajatellut, että se Jenni ei lapsia halua tai ei saa, kun naimisiin menivät.
Jenni Haukion tätilookia. On pukeutunut ja tärkännyt tukkaansa niin paljon, että mahan sidekudoksetkin kuvittelee jo olevansa 60 v.
En tajua miten nuori nainen voi olla isoisänsä ikäisen miehen kanssa? Vielä Saulin joka on ihan peruspappa, ei mikään Bruce Willis. Yöks.
En tajua miten nuori nainen voi olla isoisänsä ikäisen miehen kanssa? Vielä Saulin joka on ihan peruspappa, ei mikään Bruce Willis. Yöks.
jos 60+ vuotiaana olisi 30+ vuotiaan isoisä :D
Mut ei silti, en minä Jennin ikätoverina ikinä voisi kuvitella ottavani Saulin ikäistä puolisoa.
jos 60+ vuotiaana olisi 30+ vuotiaan isoisä :D Mut ei silti, en minä Jennin ikätoverina ikinä voisi kuvitella ottavani Saulin ikäistä puolisoa.
No se on sun asiasi, jos Sauli-pappaa pidät hyvän ikäisenä sulhasena.
vilahdustakaan? Rouva vaan lakkaisi edustamasta ja piileskelisi Mäntyniemen nurkissa, ja glamour-Sauli kipittelisi ympäriinsä olemassa tosi edustava, yhtä edustava kuin on nyt. Tosin rouvan eilisen lookin perusteella edustamisen väheneminen ei välttämättä olis huono asia...
en ymmärrä miksi se retkahti tuollaiseen ikivanhaan äijään. Nätti likka ja olisi varmaan saanut jonkun vähän nuoremmankin.
Tosin en kyllä ymmärrä Päivi Lippostakaan. Niilläkin on ihan tajuton ikäero. Mä olen Päivin ikäinen enkä ikimaailmassa voisi kuvitella eläväni omien vanhempieni ikäisen miehen kanssa parisuhteessa.
alta 30v. Vai mitä luulet? Joten muuta se "isänsä ikäisen miehen kanssa..." Ei nyt sentään liioitella, vaikka Haavistoa kannatetaankin.