Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, että olen loukkaantunut kun hän lähtee bileristeilylle naisKAVERINSA kanssa :o(

Vierailija
06.12.2011 |

Olen raskaana ja älyttömän herkkä muutenkin. Mielestäni on kohtuutonta ja mautonta lähteä vkl-risteilylle samaan hyttiin, olkoonkin vain kaveri. Mies ei ymmärrä sitten mitenkään, vaan huutaa että ollaan kyllä sitten niiiin erilaisia ja kaikki maailman pahuus johtuu siitä että ihmiset kuvittelee olemattomia..

He ovat olleet kavereita jo 10 vuotta, ja "sinähän et sitä estä!" Ei ole tarkoituskaan. Jos olisivat menneet porukalla tai sitten kaksin vaikka kaljalle tms, niin asia olisi ok. Kysyin mieheltä olisiko hänellä levollinen olo, jos varaisin yhteisen hotelli viikonlopun miespuolisen kaverin kanssa. "No joo", oli vastaus. "Mä luotan suhun".

Eli taidan sitten olla epänormaali niuhottaja.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tää provo on kirvoittanut vastauksia ilman, että kukaan on edes epäillyt!

Vierailija
82/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni outoa on, ettei sitä pitkäaikaista ystävää ole tavannut! Se kertoisi mulle ainakin, että jokin ei ole kohdallaan :(. Kyllä mä olen tavannut mieheni ystävät - ja mies minun.

Mä en tuollaisesta tykkäisi, eikä mun mieheni tuollaista tekisi. Jos hän jonkun naisen kanssa olisi menossa samaan hyttiin, niin kyllä se olisi ihan taatusti jotain muuta kuin ystävyyttä. Siitä mä olen varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sopimaton suhde aviomiehelle tai -naiselle! Miksi ei ole esitellyt sitä sulle? Koska....!

Herää ap myös miehesi suhteen. Ei normaali suomalainen mies käyttäydy noin. Vielä isäksi tulossa ja kohtelee lapsensa äitiä noin. Valitettavasti et ole tehnyt hyvää päätöstä miestä valitessasi. Jos alku on tätä niin mitä luulet sen olevan jatkossa? Itkusi ei auta nyt eikä myöhemminkään!

Äläkä kuuntele noita kaikensallivia hömppiä. Ne on kato ite samanlaisia ja siksi sallivat/tyrkyttävät muille samaa!!

Vierailija
84/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisimpiin kavereihin kuuluu kaksi miestä ja kummankin kanssa voisin harkita jotain vastaavaa. En kylläkään mitään ristelyä tai ryyppäämistä, mutta voisin hyvin yöpyä samassa hotellissa heidän kanssaan tms., jos siihen olisi joku järkevä syy.

Toinen näistä ystävistäni asuu reilun 200km päässä ja silloin kun lähden hänen luonaan käymään niin jään toki lähes poikkeuksetta yöksi. Omaa miestäni tuo ei ole koskaan haitannut, vakka ystäväni onkin sinkku. En kyllä tiedä onko sillä parisuhdestatuksella sinänsä edes mitään merkitystä. Ja olemme myös puhuneet lähtevämme joskus jollekin matkalle yhdessä ja siihen todennäköisesti sisältäyisi yöpyminen samassa hotellihuoneessa.

Tässä on tietysti olennaisinta se, että tämä ei häiritse miestäni ollenkaan. Jos se häiritsisi pitäisi minun tehdä jotain kompromisseja jne. Tuollaisessa reissussa ei ole mitään järkeä, jos tietää sen loukkaavan puolisoa.

Vierailija
85/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyis tuota. Ja samassa hytissä!!

Laita joku perään vakoilemaan tai mene itse sinne myös.

Vierailija
86/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen on ilm. sille tärkeämpää kuin teidän suhde. Kuinka usein se ryyppää itsensä känniin?

Mä niin tiedän tuon ihmistyypin, kun itsekin olen sellaisen kanssa 3 vuotta joskus seurustellut. Miehen juominen ja biletysvimma varjosti alusta loppuun koko suhdetta. Musta alkoi oikeasti tuntua, että mä olen se tiukkapipo, joka ei anna raukka-miehensä pitää hauskaa. Kun täytyyhän miehellä olla oikeus juoda itsensä umpihumalaan ja lähteä jos minkämoisille dokausreissuille.

Nyt mulla on mies, joka juhlii ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, eikä halua tehdä sitä ilman mua. Helpottaa elämää kummasti.

Miehesi on keskenkasvuinen. Toivottavasti kasvaa vielä aikuiseksi ja lopettaa noi touhut. Jo tulevan lapsensakin takia. Kännissä sitä paitsi helposti menee sekoilemaan kaikkea tyhmää, joten ei tuo vieraan naiskaverin kanssa lähteminenkään kauhean riskivapaalta kuulosta. - joojoo, tottakai mies voi pettää missä vaan ja miten vaan, jos vaan tahtoo, mutta ihan oikeasti suurin osa pettämisistä on ihan ns. hyvien tyyppien tekemiä vahinkoja "joihin vain nyt jotenkin ajauduttiin". Tarvitseeko sitä viedä itseään väkisin tilanteisiin joissa vahinkoja vois sattua?

Vierailija
87/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitäisi mennä bileristeilylle makumatkalle?

Vierailija
88/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ihmiset, joiden mielestä tämä olisi ok, ja AP jotenkin sairaalloinen. Kaikkea ei pidä sietää, ja minusta miehen käytös ylittää SELVÄSTI sen rajan mikä on ok.

Minusta tuntuu, että jotkut pitävät mustasukkaisuutta jotenkin niin tuomittavana tunteena, että eivät lainkaan hyväksy tai myönnä sitä itsessään.

Jos ihminen ei tunne lainkaan mustasukkaisuutta, hän ei ole normaali, eikä ainakaan rakastunut, vaan puolisosta on tullut yhdentekevä.

Vierailija
89/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti miehesi ehdoton asenne jo kertoo, että miestä ei kiinnosta. Ilmeiseti hän on menossa vaikka se loukkaa sinua (ja hän varmaan tietää sen, mutta ei välitä).

Olisiko miehellä suhde naiseen? En ihmettelisi, jos olisi, mutta haluaisi salata sen aikaa kun lapsi syntyy.

Vierailija
90/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti miehesi ehdoton asenne jo kertoo, että miestä ei kiinnosta. Ilmeiseti hän on menossa vaikka se loukkaa sinua (ja hän varmaan tietää sen, mutta ei välitä).

Olisiko miehellä suhde naiseen? En ihmettelisi, jos olisi, mutta haluaisi salata sen aikaa kun lapsi syntyy.

sori, mutta sinuna harkitsisin jo eroa. Tuntuu kyllä pahalta, kun vauvakin on teille tulossa :(.

Tottakai tuollaisesta saa ja pitää olla mustasukkainen! Tuommoista ei vaan parisuhteessa puuhastella. Naiskavereita saa olla, mutta johonkin se raja on vedettävä, ja tuo kyllä ylittää sen rajan. Ja jos et vielä ole edes ko. naista tavannut. HUH!

Vierailija
91/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tosissaan menis mulle läpi jos mies lähtis jonkun naiskaverin kanssa kahestaan laivalle. Me käydään laivalla yhessä jos mennään.

Vierailija
92/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, teillä näin meillä niin, etten kauppaan saisi kävellä vastakkaista sukupuolta olevan naapurin kanssa miehen mielestä. Vaikka hän loukkkaannuttuaan onnettomuudessa tilasi mut kyllä haavoja lastaroimaan ja kipu kaljaa kantamaan ja jutteli samaaan aikaan alakerta naapurin kanssa päivittäin intensiivisesti puhelimessa ja sopi jo tapaamisia, jotta milloin hän taas uskaltaa näyttäytyä ihmisten ilmoilla - kun haavat vähän parantunut. Tai kun alakerran rouva tulee kylään mun pitäää olla hiljaa makuuhuoneessa ja mieluiten lähteä ulos etten häiritse läsnäolollani ja haukkuu lihavaksi, vanhaksi, rumaksi jne. et semmosia ne miehet. En määkään kyllä tuohon yhteiseen viikonloppuristeilyyn jaetussa hytissä, sinun raskauden huomioiden kyllä hyväksyntää antaisi.

Vierailija
93/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sun saamas vastaukset on pitkälti näitten palstanipojen tarinaa, eli niiden, joilla on tarve AINA lytätä aloittaja. Koska pönkittävät omaa itsetuntoaan. Oli sitten aloittajan mies juoppo tai pahoinpitelijä, oli lapsi sitten kiusattu tai isokokoinen, mikä vain on riittävä syy aloittaa tuo "katso peiliin, vika on sussa" -tarina.

No, eivei. Ei ole normaalia mieheltäsi lähteä reissuun naispuolisen kaverin kanssa. On tosi ajattelematonta sinua kohtaan, ja osoittaa, ettei välitä tunteistasi tai sinusta juurikaan. Jos välittäisi, kysyisi etukäteen esim. "Marin kaveri ei lähdekään reissuun, ja se kysyi että lähtisinkö sen kanssa. Sanoin että kysyn ekana sulta, mikä on tilanne, ja mulle on ihan ok olla lähtemättäkin."

Mutta jos selkeästi naispuolinen kaveri on tärkeämpi juttu kuin oma vaimo, on aika outoa. Outoa on myös sama hytti, ja ylipäätään risteily kahdestaan. Kyllä varsinkin vastakkaisen sukupuolen ystävän tapaamiseen pitäisi riittää hiukka lyhempikin aika kuin vuorokausi.

Eikä ongelma ole pelkästään se, että se on ap:n ja minun mielestäni outoa. Entä, jos samalle risteilylle sattuisi vaikka jomman kumman vanhemmat tai sisarukset? Työkavereita? Olisi aika outoa sanoa, että joo, kun emäntä on raskaana eikä se oikeen voi lähteä tämmösille bailausreissuille, niin me tän Marin kans lähettiin...

Jos toi on jonkun mielestä normaalia, niin sanoisin, että kyllä hänellä on aika erikoinen parisuhde...

Vierailija
94/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitkäaikaisin ja parhain ystäväni on mies.

Onneksi puolisomme ymmärtävät, että olemme olleet ystäviä ala-asteelta asti eivätkä tyrmäisi tuollaista bileristeilyä. Kummankaan puoliso ei ole koskaan sanonut mitään ystävyydestämme tai kaksin vietetyistä illoista ja miksi sanoisikaan kun näemme toisemme vain parhaina ystävinä. Ystäväni entiset suhteet ovat kylläkin kaatuneet heti mustasukkaisuuteen. Joidenkin naisten on vaikea ymmärtää, että miesten elämään mahtuu muitakin tärkeitä naisia.

Olen ollut naimisissa melkein 20 vuotta, ja parhaat ystäväni ovat miehiä, olen tuntenut heidät kauemmin kuin oman aviomieheni. Olen ollut heidän kanssaan monessa reissussa, ilman mitään sopimatonta puuhastelua, yhden kanssa risteilylläkin, ja kyllä, samassa hytissä. Olisi kauheaa jos pitäisi luopua näistä luottoystävistä joiden kanssa olen jakanut ilot ja surut elämässäni ja on tuettu puolin ja toisin monissa asioissa - vain siksi etä aviomiehelläni olisi surkea itsetunto. Onneksi ei ole. En myöskään kylläkään olisi lähtökohtaisesti aikanaan rakastunut huonoitsetuntoiseen mieheen.

Vierailija
95/95 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan miehen käydä ulkona kavereidensa kanssa. Osa yhteisiä kavereita ja käymme yhdessäkin ulkona. Luotan täysin mieheeni. MUTTA: en todellakaan hyväksyisi risteilyä minulle tuntemattoman naisen kanssa.

Mieheltäni kysyin myös mielipidettä. Ei kuulemma ole soveliasta lähteä toisen sukupuolen omaavan kanssa kahdestaan noin. Huh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi