Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä, että olen loukkaantunut kun hän lähtee bileristeilylle naisKAVERINSA kanssa :o(

Vierailija
06.12.2011 |

Olen raskaana ja älyttömän herkkä muutenkin. Mielestäni on kohtuutonta ja mautonta lähteä vkl-risteilylle samaan hyttiin, olkoonkin vain kaveri. Mies ei ymmärrä sitten mitenkään, vaan huutaa että ollaan kyllä sitten niiiin erilaisia ja kaikki maailman pahuus johtuu siitä että ihmiset kuvittelee olemattomia..

He ovat olleet kavereita jo 10 vuotta, ja "sinähän et sitä estä!" Ei ole tarkoituskaan. Jos olisivat menneet porukalla tai sitten kaksin vaikka kaljalle tms, niin asia olisi ok. Kysyin mieheltä olisiko hänellä levollinen olo, jos varaisin yhteisen hotelli viikonlopun miespuolisen kaverin kanssa. "No joo", oli vastaus. "Mä luotan suhun".

Eli taidan sitten olla epänormaali niuhottaja.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa melkein 20 vuotta, ja parhaat ystäväni ovat miehiä, olen tuntenut heidät kauemmin kuin oman aviomieheni. Olen ollut heidän kanssaan monessa reissussa, ilman mitään sopimatonta puuhastelua, yhden kanssa risteilylläkin, ja kyllä, samassa hytissä. Olisi kauheaa jos pitäisi luopua näistä luottoystävistä joiden kanssa olen jakanut ilot ja surut elämässäni ja on tuettu puolin ja toisin monissa asioissa - vain siksi etä aviomiehelläni olisi surkea itsetunto. Onneksi ei ole. En myöskään kylläkään olisi lähtökohtaisesti aikanaan rakastunut huonoitsetuntoiseen mieheen.

Vierailija
2/95 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa melkein 20 vuotta, ja parhaat ystäväni ovat miehiä, olen tuntenut heidät kauemmin kuin oman aviomieheni. Olen ollut heidän kanssaan monessa reissussa, ilman mitään sopimatonta puuhastelua, yhden kanssa risteilylläkin, ja kyllä, samassa hytissä. Olisi kauheaa jos pitäisi luopua näistä luottoystävistä joiden kanssa olen jakanut ilot ja surut elämässäni ja on tuettu puolin ja toisin monissa asioissa - vain siksi etä aviomiehelläni olisi surkea itsetunto. Onneksi ei ole. En myöskään kylläkään olisi lähtökohtaisesti aikanaan rakastunut huonoitsetuntoiseen mieheen.

Joiden kanssa kyläillään, käydään kahvilla jne. Mutta en silti lähtisi kenenkään kanssa kaksin yön yli kestävälle reissulle. Sen verran on tilannetajua. Olen iloinen, että kihlattunu ei ole mustasukkainen ystävistäni, mutta en todellakaan halua alkaa testailemaan hänen rajojaan. Kyllä oma mies on aina kuitenkin se ylivoimainen ykkönen ja suhde siihen on tärkeämpi kuin kehenkään muuhun mieheen.

Itselläni on joskus ollut heikko itsetunto ja olisi ollut aika hirveää, jos mut oltaisiin sen vuoksi leimattu epäkelvoksi tai keskenkasvuiseksi ihmiseksi. Onneksi minulla on aina ollut ympärillä ihmisiä, jotka ovat kuunnelleet tunteitani tuomitsematta... vain sitä kautta pystyy oikeasti kehittymään ja saamaan luottamusta toisiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeutetusti pahalla mielellä, ap. Ei tuollainen ole sopivaa, olkootkin vaikka kuinka kauan olleet kavereita. Pitäisi miehenkin tajuta.

Vierailija
4/95 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se adjööööö! Puolustele mitä puolustelet mutta varmaa on ettei kaikki ole sunkaan kohdalla ihan samettia! Tarttet teini-iän jännitystä tavisliittoosi!

ja todellakin miten joku muu mies voi olla luottoystävä, jonka kanssa jaat surut ja ilot? Eikö ne jaeta aviomiehen kanssa? Kehuskele vaan miehesi itsetuntoa, että jaksaa ja uskoo siihen itsekin!

Vierailija
5/95 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntevat heidät myös?

Se usein muuttaa jo tilanneeta tosi paljon.

Minun pitkäaikaisin ja parhain ystäväni on mies.

Onneksi puolisomme ymmärtävät, että olemme olleet ystäviä ala-asteelta asti eivätkä tyrmäisi tuollaista bileristeilyä. Kummankaan puoliso ei ole koskaan sanonut mitään ystävyydestämme tai kaksin vietetyistä illoista ja miksi sanoisikaan kun näemme toisemme vain parhaina ystävinä. Ystäväni entiset suhteet ovat kylläkin kaatuneet heti mustasukkaisuuteen. Joidenkin naisten on vaikea ymmärtää, että miesten elämään mahtuu muitakin tärkeitä naisia.

Vierailija
6/95 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on selitelty niin monta pettämistä. me ollaan vaan kavereita hei, joo-o, ja saman hyttiin pitää päästä nukkumaan. tyhmä oot jos tollasta edes uskot.

Vierailija
7/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiskaverin kanssa viikonloppuks risteilee. Ja olen myös raskaana. Vaikken oliskaan, niin ei siltikään lähtis.

Ja ikää on yli 40 vuotta.

Vierailija
8/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa hyvänkin liiton.En voi millään ymmärtää omistushalua ja kuulustelumeininkiä. Sorry.

Vierailija
9/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja älyttömän herkkä muutenkin. Mielestäni on kohtuutonta ja mautonta lähteä vkl-risteilylle samaan hyttiin, olkoonkin vain kaveri. Mies ei ymmärrä sitten mitenkään, vaan huutaa että ollaan kyllä sitten niiiin erilaisia ja kaikki maailman pahuus johtuu siitä että ihmiset kuvittelee olemattomia..

He ovat olleet kavereita jo 10 vuotta, ja "sinähän et sitä estä!" Ei ole tarkoituskaan. Jos olisivat menneet porukalla tai sitten kaksin vaikka kaljalle tms, niin asia olisi ok. Kysyin mieheltä olisiko hänellä levollinen olo, jos varaisin yhteisen hotelli viikonlopun miespuolisen kaverin kanssa. "No joo", oli vastaus. "Mä luotan suhun".

Eli taidan sitten olla epänormaali niuhottaja.

Sanot sille, että jos menee niin takaisin ei ole tulemista! Jätkän on aika kasvattaa selkäranka.

Vierailija
10/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka periaatteessa luotankin mieheeni, en voisi hyväksyä tuollaista. Minusta parisuhteen kannalta tuollaiset risteilyt ei ole suotavia, koska ne helposti altistavat pettämiselle/ihastumiselle. Jotkin asiat vain täytyy jättää välistä ja asettaa parisuhteen hyvinvointi ja tulevaisuus etusijalle.

Vierailija
11/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani aikoo pettää, hän tekee sen joka tapauksessa. Ei siihen risteilyjä tarvita. Kumppania ei voi sitoa väkisin itseensä. On vain luotettava siihen että kumppani haluaa yhteistä elämää. Jos ei halua, mitä se sitominen auttaa..?

Vierailija
12/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa hyvänkin liiton.En voi millään ymmärtää omistushalua ja kuulustelumeininkiä. Sorry.

Kaikkea ei tarvitse suvaita.

Vierailija
13/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kyttäystä ja rajoittamista, että ilmaisee tervettä mustasukkaisuutta: ei halua että mies ja vieras sinulle tuntematon nainen juopottelevat ja nukkuvat samassa hytissä? Kuka puolisoaan huomioiva ihminen tahallaan loukkaa tätä?

Ap

Vierailija
14/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omien korvien välissä.

Puolisoa voi yrittää toki syyllistää omasta loukkaantumisesta, kaikin voimin.

Sekö on rakkautta?

Vierailija
15/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelet risteilyllä tapahtuvan?

Vierailija
16/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta kysyttiin teidän ikää sen takia,että maailma on muuttunut totisesti viime vuosina!Itse olen 39 ja mieheni 41.Olen näyttävä ja nuorekas pari huumorintajua riittää...mutta...meillä ei tuollainen tulisi KUULOONKAAN.Aivan järjetön ajatus.Voisitko kertoa ikänne,vastaan sitten.

Vierailija
17/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan joo kaikki vastaajat mielihyvin laittaisi miehensä kännissä nukkumaan samaan hyttiin hyvän naiskaverin kanssa :D Ei tuo todellakaan ole normaalia parisuhteessa eikä sitä tarvitse sietää. Mä voisin ihan hyvin lempata miehen pihalle jos se tuommoista haluaisi harrastaa.

Vierailija
18/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ja siinä. Oma mieheni on about-juniorien valmentaja eli olen kyllä nähnyt sen tilanteen, että mies on läheisissä väleissä melkein aikuisten valmennettaviensa kanssa eikä siinä ole mitään sen kummempaa.

Mutta mulla on oma elämäni ja sellaisia tilanteita tulee, joista mieheni saattaisi olla mustasukkainen ja toisaalta mieheni jutuissa on vastaavia tilanteita. Summa summarum: kumpikin saa elää elämäänsä eikä kyse ole mistään pettämisestä :)

Vierailija
19/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä mikä on sairasta kyttäystä ja mikä tervettä mstasukkaisuutta. Ihan kuin olisi joku hyve, että ei ole ollenkaan mustasukkainen puolisostaan. Ei ole kyse siitä, ettenkö luottaisi mieheen, mutta en myöskään tahdo että hän hakeutuu tilanteisiin, missä pettämisen kynnys on madaltunut (känni, yhteinen sviitti). Itse en lähtisi yhteiseen hotllihuoneeseen miekaverini kanssa, vaikka kuinka olisimme kavereita.

Ap

Vierailija
20/95 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä edes ehdottais. Ne kaveriporukan mökkiviikonloputkin jäi missä naiset mukana ko en enää itse lähteny. nyt käy vaan niissä jätkäporukan reissuissa. Ja hänelle sopii oikein hyvin. Ei itsekkään jaksa toisten akkojen juttuja kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi