Mies ei ymmärrä, että olen loukkaantunut kun hän lähtee bileristeilylle naisKAVERINSA kanssa :o(
Olen raskaana ja älyttömän herkkä muutenkin. Mielestäni on kohtuutonta ja mautonta lähteä vkl-risteilylle samaan hyttiin, olkoonkin vain kaveri. Mies ei ymmärrä sitten mitenkään, vaan huutaa että ollaan kyllä sitten niiiin erilaisia ja kaikki maailman pahuus johtuu siitä että ihmiset kuvittelee olemattomia..
He ovat olleet kavereita jo 10 vuotta, ja "sinähän et sitä estä!" Ei ole tarkoituskaan. Jos olisivat menneet porukalla tai sitten kaksin vaikka kaljalle tms, niin asia olisi ok. Kysyin mieheltä olisiko hänellä levollinen olo, jos varaisin yhteisen hotelli viikonlopun miespuolisen kaverin kanssa. "No joo", oli vastaus. "Mä luotan suhun".
Eli taidan sitten olla epänormaali niuhottaja.
Kommentit (95)
Kysyin mieheltä olisiko hänellä levollinen olo, jos varaisin yhteisen hotelli viikonlopun miespuolisen kaverin kanssa. "No joo", oli vastaus. "Mä luotan suhun".
Kyse on ennen kaikkea luottamuksesta.
Se, että yksi risteily jää väliin vai se, että hän loukkaa sinua (tulevan lapsensa äitiä, jos sillä nyt on hänelle mitään merkitystä).
Se, että yksi risteily jää väliin vai se, että hän loukkaa sinua (tulevan lapsensa äitiä, jos sillä nyt on hänelle mitään merkitystä).
...aina sen mukaan miltä ap:sta milloinkin mahtaa tuntua. Ja miehen pitäisi noudattaa ap:n tahtoa sen vuoksi kaikessa, omissa ihmissuhteissaankin?
Mies ei harrasta mitään leffailtoja kavereidensa kanssa, vaan DOKAA niiden kanssa. Heillä ei ole meillä mitään tekemistä. Voisivat tulla, mutta heitä ei kiinnosta tönöttää viinilasin ja pastalautasen kanssa. Ap
miehesi ystävä, etkä silti ole tätä naista koskaan tavannut?
Kuinka usein ja missä tilanteissa olet ap tämän ystävän tavannut?
Minusta olisi hyvin omituista jos tuolla miehelläni olisi naispuoleinen kaveri jota en olisi koskaan tavannut. Hänellä kyllä sellaisia on, mutta kaikki olen tavannut ja tutustunut.
Muutenkin meidän perheessä on itsestään selvää, ettei tuollaisia risteilyjä tehdä :) Varsinkin minun ollessa raskaana :D Hah, olin muutenkin kuin perseelle ammuttu karhu koko ajan hormoni heittojen takia, siinä kun olisi ukko kehdannut ehdottaa lähtevänsä jonkun minulle uppo-oudon naisen kanssa viikonlopuksi risteilylle, ei olisi tarttenut enää takaisin tulla:)
...vaan huutaa että ollaan kyllä sitten niiiin erilaisia ja kaikki maailman pahuus johtuu siitä että ihmiset kuvittelee olemattomia..
Joo, joo, miksiköhän noin voimakas reaktio? Joka tapauksessa EI onnistuis meillä. Johinkin on vedettävä rajat. Mielestäni puoliso on numero 1 ja kaverit tulee kakkosena, tarkoittaa sitä että puolison mielipidettä kuunnellaan ja otetaan huomioon, Kompromisseja täytyy tehdä ja mielestäni tässä on sellaisen paikka. PIdä puolesi.
Kysyin mieheltä olisiko hänellä levollinen olo, jos varaisin yhteisen hotelli viikonlopun miespuolisen kaverin kanssa. "No joo", oli vastaus. "Mä luotan suhun".
Eli taidan sitten olla epänormaali niuhottaja.
Voit sanoa että vastaavassa tilanteessa kuunteleisit myös puolisosi mielipidettä (oletan että tekisit näin?) ja kunnioittaisit sitä ennemmin kuin halua kaverien kanssa bailaamiseen.
Kohtuutonta ja mautonta nimenomaan. Aikaa voi kaverien kanssa viettää muutenkin kuin kyhnäämällä hytissä laivalla.
Tuntuisi epämiellyttävältä. Mies käy poikaporukalla(jossa osa kevytkenkäisiä), eikä sekään mukavalta tunnu. Itse en saa mennä mihinkään viihteelle ilman miestä. Mies kokee että sidon liikaa kotiin. Ollaan 30v molemmin puolin(mies vanhempi) ja kaksi lasta. Miestä ei oikein kiinnosta mun mielipide.
Ettei sun miehelläs olis myös joku taantumisvaihe/30kriisi?
En minäkään tuollasta hyväksyis,vaikka olis kuinka kauan ollu kaveri.
Itel kokemusta noista miehen hyvistä naispuolisista kavereista,parhaillaan heitetty että "hankitaan yhdessä lapsi" (ja kyseessä oli hyvä ystävä ja työkaveri) Minun kuullen jopa. Kutsutaan rakkaaksi jne. joo todella ystävyyttä.
Itse olen kans raskaana ja asian olen tehnyt selväksi että jos pettää niin voi miettiä siinä vaiheessa että oliko sen arvoista että menettää perheensä. Isä voi olla lapselle,muttei koskaan enää minulle mies.
Itsellä on hyviä miespuolisia kavereita jotka ovat myös mieheni parhaita ystäviä,mutta enpä menis niidenkään kanssa mihinkään risteilylle kahdestaan. Ja hänen naispuoliset ystävät rajoittuu muutamaan jonka kans saattaa vaihtaa kuulumisia,muttei kyllä tapaa usein,tosin en ole kieltänytkään.
Epäluuloisuus kuuluu asiaan,mutta itsellä henkilökohtaisesti alkoi mietityttään tuo että miksi yhteinen hytti esimerkiksi. Viikonloppu ja ei voi saada kiinni tai tietää mitään.
Suosittelen vaan miettimään että lähetkö tuolle linjalle että päästät sen viikonlopun risteilylle ja alistut kun koiranpentu kohtalolle..
Olet sentään hänen tulevan lapsen äiti,nii voisi miettiä vähän miten sinua kohtelee.
Nauti kuitenkin itse odotuksesta täysillä :)
sanonpa, että itse luotan mieheeni täysin (kaikkiin naisiin en). Silti on ihan sopimatonta jakaa hytti naisen kanssa kahden. Jos porukassa olisi muitakin, niin ei olisi niin paha, mutta jos on kahden hengen hytti... Asia olisi toinen, jos tämä naisihminen olisi sellainen jonka itsekin tunnen hyvin, mutta muuten en hyväksyisi.
Johan siinä leviäisi kaiken maailman juorut ja v*lut vaikkei hytissä mitään tapahtuisikaan.
nämä naiset, jotka sanoisivat miehellensä, että mene vaan kaksin risteilylle sen Leenan kanssa ;)
Sori vaan, mutta taitaa olla aika harvassa nämä naiset ja miehet, joille tää olis ok. Onneksi mun kokemuspiirissä on harvassa myös naiset ja miehet, jotka ei välitä puolisonsa tunteista.
Jossain oli muuten osuvasti sanottu, että yksi pitkien liittojen salaisuuksista on se, että tarkoituksella välttää pettämiselle alttiita tilaisuuksia, kun vaan voi. Eli pitkän yhdessä olon jälkeen kuka tahansa saattaa langeta, mutta jos ei halua langeta, niin välttää ennalta pahimmat tilanteet.
Nim. 20 vuoden yhdessäolon jälkeen lähden aina työpaikan pikkujouluista niin, etten vaan jää humalassa pelkkien miesten seuraan..:)
minkä näköinen? Onko kaunis? En katselis tuollaista äijää. Ihan typerys. varsinkkin josystävätär on kaunis!
Tsemppiä
mutta vituttas, ku ite en pääsis mukaan, kun oon monesti puhunu, että lähettäs risteilylle. :D Lähtisin sit ite myöhemmin jonnekkin jonkun oman kaverin kanssa.
Siis asiaan.. mun miehellä on yks kaveri ollu jo tosi pitkään, joka on siis nainen. Tunnen tämän kaverin ja on meidän lapsen kummikin. Ja luotan mun mieheen ihan tarpeeks, että ihan helposti päästäsin sen kaverinsa kanssa risteilylle. Saattasin varmaa miettiä, että nussiikohan ne kännissä siellä, mutta tuskin sekunttia pidempää päätääni vaivaisin sillä. Ja jos sitten se pettäiskin, niin tietäisinpä ainakin, että ei oo oikee mies mulle. Mä en minkää pettäjän kanssa olis :)
Oon itse menossa pe ja jos sama paatti,voisin kytätä miestäs siellä ja raportoida sitten sulle mitä puuhailee.
Oon itse menossa pe ja jos sama paatti,voisin kytätä miestäs siellä ja raportoida sitten sulle mitä puuhailee.
Aijon varjostaa miestäsi 2 :D
Poskipumpulit valmiiksi! ja aurinkolasit!
Lähde itse mukaan! Jos on kerta vaan kaverireissusta kyse, niin ei pitäisi olla miehellä mitään vastaansanomista.
oma kokemukseni on, että kun itse olin raskaana, mies halusi lähteä yhdessä työkaverinsa (nainen) kanssa risteilylle. He olivat vetäneet vesijumppia ja olivat muka saaneet lahjaksi tuon risteilyn niiltä asiakkailta, joten sinne oli pakko lähteä.
Musta toi oli käsittämätön asia, että muka asiakkaat antaisivat kahdelle naimisissa olevalle henkilölle yhteisen risteilyn lahjaksi. Lisäksi sanoin että koska minusta tuo tuntuu pahalta, niin mielestäni miehen pitäisi ottaa minun tunteeni huomioon, koska asuu minun kanssani ja odotan yhteistä lasta (eikä siis tämän työkaverin, jota olisi harmittanut jos mies ei olisi lähtenyt)
Kaikista keskusteluista huolimatta mies päätti olla huomioimatta minun tunteitani ja lähti risteilylle. Myöhemmin selvisi että heillä oli suhde, jatkunut jo pitkään.
Joten jos mies ei ota sinun tunteitasi huomioon vaan haluaa ehdottomasti lähteä, niin minusta tuossa on jotain outoa.
En todellakaan ymmärrä. Miehesi voisi pettää sinua koska tahansa halutessaan muutenkin.