Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Acon 10, kuinka pian olette saaneet haamua edes...?

09.11.2005 |

Kp jotakuinkin 25/33 (kierto heilahtelee vielä, edellisestä synnytyksestä aikaa 4,5 kk). Olis vaan ERITTÄIN polttava tarve saada tietää joko sitä nyt taas ollaan raskaana...=) Pillereistä huolimatta- oireet ovat " selkeät" .

Että koskas uskaltais edes yrittää testata.. Eikös noita Aconeja mainosteta Suomen herkimmiksi...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 33pv:n kierrossa ei välttämättä ihan vielä sit näkyis, jos olettaa että ovulaatio olis ollut sen 14pv enne " menkkojen alkamista" . Mutta jos kierto heittelee niin kuka tietää vaikka jo näkyiskin! Tiedän tapauksen jossa tuli haamu jo kp16, mutta kierto oli muutenkin lyhyt ja ovulaatio ollut kp8.

Vierailija
2/3 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti mulla haamujen haamun. Eli sulla pitäis näkyä jo, jos ovulaatio on ollut kp12.

Tuli kyllä mieleen omat tuntemukset raskauden ja synnytyksen jälkeen. Just about 5 kk synnytyksestä oli niin selkeitä raskausoireita, että meinasin jopa jättää testin tekemättä, kun olin varma raskaudesta! No, kyse oli lopulta siitä, että ekat menkat oli alkamassa (sulla on tosin tainnut alkaa jo, jos syöt pillereitä?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Acon10 näytti negaa kun testasin kp20 ja 21/24. Ei ollut edes haamun haamua, sitten kp24/24 testasin apteekin omalla plussan. Olin yllättynyt kun Acon ei näyttänyt plussaa vaikka sen pitäisi olla niin herkkä että olisi ainakin ohjeen mukaan pitänyt näyttää plussaa silloin kun testasin. Liekö sitten olleet jotain maanantai kappaleita...