Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintainen kihlasormuksen kuuluu olla?

Vierailija
02.12.2011 |

Löysin sormuksen, jonka haluan kihla-/vihkisormukseksi, mutta epäilen sen olevan liian kallis. Mikä on ns. normaali hinta sormuksille? Mietin, että jos on kallis sormus, sitä ei uskalla pitää.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee olemaan vain yksi, näyttävämpi sormus. Liikkeessä hinta n 7400 € :s mutta mies kävi vähän tinkimässä, halusi kuitenkin ostaa mieluisen sormuksen minulle. Ihana mies

Vierailija
2/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus 150 e (noin, tilattiin jenkeistä enkä muista tarkkaa summaa edes dollareina) ja tuleva vihkisormus 280 e. molemmat titaania, toisessa myös zirkonioita ja pari timanttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 13:03"]

Löysin sormuksen, jonka haluan kihla-/vihkisormukseksi, mutta epäilen sen olevan liian kallis. Mikä on ns. normaali hinta sormuksille? Mietin, että jos on kallis sormus, sitä ei uskalla pitää.

[/quote]  sehän riippuu siitä onko sulhos köyhä vai varakas vai siltä väliltä

Vierailija
4/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 13:12"]

... sormus maksaisi sulhasen kolmen kuukauden palkan verran, eli minun maksoi reilut 22 500.

[/quote]  onko sulhasella mitkä tulot? 

Vierailija
5/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:07"]

Minulla tulee olemaan vain yksi, näyttävämpi sormus. Liikkeessä hinta n 7400 € :s mutta mies kävi vähän tinkimässä, halusi kuitenkin ostaa mieluisen sormuksen minulle. Ihana mies

[/quote]  onko tällä ihanalla miehellä miten tuloja vai menikö viimeiset sentit?

Vierailija
6/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 13:20"]

Kihlasormus 2300€, vihkisormus 3700€.

Miksi ajattelet mitä muut tekevät? Ostat sellaisen kuin sinulla on varaa ja josta aidosti pidät. Ei ole mitään normia mitä pitäisi noudattaa.

[/quote]  eiköhän tuo mene tulojen mukaan

Vierailija
7/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 55€ maksava kihlasormus kädessä (hopeinen ja tosi persoonallinen) enkä aio nyt naimisiin mennessä enää toista sormusta ostaa. Tämä siis jää myös vihkisormukseksi.

Kihloja ostettaessa mies sanoi että saan minkä sormuksen ikinä tahdon, hintoja ei tarvita katsella. Mä halusin ehdottomasti hopeisen ja ilman kiviä, ja tuohon yksilöön rakastuin. En antanut "liian halvan" hinnan estää. Hinnasta huolimatta mua pelottaa että hukkaan, Se on mulle niin rakas

Vierailija
8/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sitä hintaa ei "kuulu" keskustelupalstoilta kysellä.

Vierailija
9/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmainen vaimo osti mulle 80000 euron kalvosinnapit tutustumislahjaksi. Aika niukat. Kun 200000 euron kravattisolki tuli, niin sitten tajusin, etta ihana nainen. Toinen vaimo oli pihimpi, enka saanut mitaan yli 10000 euron siita liitosta. Kolmannen otan taas tyylikkaan ja anteliaan.

Vierailija
10/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:32"]

Mun ensimmainen vaimo osti mulle 80000 euron kalvosinnapit tutustumislahjaksi. Aika niukat. Kun 200000 euron kravattisolki tuli, niin sitten tajusin, etta ihana nainen. Toinen vaimo oli pihimpi, enka saanut mitaan yli 10000 euron siita liitosta. Kolmannen otan taas tyylikkaan ja anteliaan.

[/quote]Mikä mieshuora olet? Ei naisen kuulu miehelle ostella!

Vierailija
11/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 13:56"]Olen jo pitkään etsinyt yksinkertaista rautasormusta. Saa vinkata.

Minä kun en siitä rinkulasta maksa tuhottomasti, mieluummin käytän vastaavan summan ihan kullan ostoon. No en nykysillä hinnoilla, tosin.

Sormukseen ryhdyn lähinnä puolison toiveesta. Työni ravintolassa estää kuitenkin käytön, ja aika kauan kestäisi tottua nukkumaan se kädessä. Lisäksi hukkaan helposti kaikenlaista.

Eli paras oikeastaan olisi jostain rautakaupasta jotain rinkuloita, kaksisataa kappaletta kympillä, on varallekin. En vaan ole oikein löytänyt sopivia...

Tai tatuointi, sitäkään ei hukkaisi. (Huomatkaahan mammat, tästä näkyy, että olen kyllä ihan sitoutunut hommaan;)

[/quote]

Osta teräsputkea, josta sitten voi sahata sopivan millimäärän ja viilata reunat sileiksi?

Vierailija
12/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molempien isoäitieni vihkisormukset kihla&vihkisormuksina :) toinen vuodelta -34, toinen -45 :)

Vierailija
13/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sormus maksoi 100euroa ja miehen 40euroa :)

Vierailija
14/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelen autokauppaan ja myyjä esittelee minulle 2 autoa. Toinen maksaa 40000€ ja toinen 5000€. 

Kenen tahansa on helppo nähdä ja kokeilla mikä kalliimmassa tuo hintaa ja miettiä mihin haluaa rahansa laittaa:

- Ajettavuus

- turvallisuus

- luotettavuus

- lisävarusteet

- tehot

- status

Otetaanpa sama vertaus sormuksiin. Myyjä lyö tiskiin 10000€ sormuksen ja 500€ sormuksen. Kalliimpi sormus ei tuo mitään ylläolevista. Ellei se tietenkin ole ostajan mielestä se kaunein sormus ja haluaa siihen investoida. Kukaan taluntallaajista ei tule ikinä huomaamaan eroa noiden välillä.:)

Itsellä oli sormusta ostaessa 2 vaihtoehtoa. Molemmat näyttivät tasan yhtä laadukkailta ja kauniilta. Olin ällikällä lyöty, kun myyjä kertoi, että toinen maksaa 500€ ja toinen 7500€. Ei ollut vaikea tehdä valintaa.:D

Vierailija
15/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taisi maksaa 80e. Oli iso raha rakkaalle, joka oli sen käynyt hakemassa. Tykkään hirmusti, uniikki ja yksinkertainen, vähän ko mä;) isoinjuttu oli se, että huithapulien jälkeen tää mies on tosissaan ja sormus omi sille sellanen "iso" juttu. Et ei leikitä vaan tosissamme ne hankitaan. Saan sit kuulema timangeja ja muuta ku ollaan valmistuttu, mut mitäpä mä niillä. Rakkautta ei rahalla saa eikä tarvi missään "edustusvaimoillallisilla" esitellä rinkulaa. Onneni ei ole aineellinen jne... Veikkaan et johtuu siitä, et vinkasulka olisin saanut porukoilta millaseen sormukseen vaan rahat, mut tää oli tärkeempi näin:)

Vierailija
16/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormukset on maksaneet yhteensä 200 euroa. Kihla 20, vihki 180. Molemmat mua varten teetettyjä, "uniikkeja". Sulut siksi, että mallikappaleet olivat kultaa, hieman muunneltiin ja hopeaseppä teki mulle omat versiot. En pidä kullan väristä, siksi halusin hopeaa, en nuukuuksissani ;) muutama pieni (aito) kivikin vihkisormuksessa on, ja tunnearvo on mittaamaton <3 eli ei se hinta, vaan se, mihin itse tykästyy ja mitä on oikeasti valmis satsaamaan.

Vierailija
17/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 20:39"]

Mun sormukset on maksaneet yhteensä 200 euroa. Kihla 20, vihki 180. Molemmat mua varten teetettyjä, "uniikkeja". Sulut siksi, että mallikappaleet olivat kultaa, hieman muunneltiin ja hopeaseppä teki mulle omat versiot. En pidä kullan väristä, siksi halusin hopeaa, en nuukuuksissani ;) muutama pieni (aito) kivikin vihkisormuksessa on, ja tunnearvo on mittaamaton

[/quote]  onhan olemassa valkokultaa, hopea on halpa

Vierailija
18/67 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sitä nyt alle kymppitonnilla..? ;)

Vierailija
19/67 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jokka luulee et miehen rakkaus mitataan sillä, minkäarvosen sormuksen se ostaa: HANKKIKAA HOITOA! Kyllä köyhätkin rakastaa. P.S. Ite tilasin just ihan itte ittelleni, omilla rahoillani, valkokultaisen vihkisormuksen, enkä ees kyselly mieheltä josko hän ostais sen. Rahat on joka tapaukses ollu yhteisiä jo monet vuodet, ja nuukana ihmisenä en tosiaan antaisi sijoittaa yhteen sormukseen tolkuttomia summia.

Vierailija
20/67 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi valkokultainen kihlasormus, missä yksi timantti 350 € ja vihkisormus valkokultaa ja 7 timanttia 300 € ( ovh. 1300€) järkyttäviä hintoja nuo teidän sormukset :o