Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
341/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä minäkään Meerkatti tajua tuota Acon pikkukuvaa! Olenko ihan sokea tai tyhmä, mutta mitä siinä tarkoitetaan? Eikö siinä ole vain kontrolliviiva näkyvissä?

Olen hämmentynyt :O

342/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kuvalle tosiaan oli tapahtunut jotain kummallista, koska nyt se näkyi mullekin puolikkaana. Kummallista. Alunperin se näkyi kokonaan, koska Äitikin ihmetteli ensin että mistä se nuoli oli ilmestynyt, se jonka olin kuvaan lisännyt. Anteeksi sekaannus. :)Nyt kuvan ja lisäämäni nuolen pitäisi näkyä niinkuin oli tarkoituskin.

Aco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida äitin testikuvaa. Mä näin siinä kyllä heti sellaisen viivan häivähdyksen. Ihan ilman Acon nuolipaikannustakin. Että voi kun olis huomenna vahvempi. Vai meinaatko odotella tiistaihin? Jännäääääää!

t. Vilmis lokakuisista

Vierailija
344/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää sun puolesta. Minä näin kans heti siinä jotain viivaa. Kyllä se sieltä vahvistuu vielä, jos ei huomenna niin ylihuomenna. Odotan ihan malttamattomana sun testausta ;)

Käyn kurkkaamassa täällä heti aamusta josko....

Peukut pystyssä ja varpaatkin

Vierailija
345/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ehkä pitäisi tuota testin viivaa minään, mutta olen niitä nyt tehnyt jo useamman (nolo) ja ensin niihin ei tullut mitään. Ei siis minkään näköistä viivaa vaikka katsoin valoakin vasten :D Sitten tosiaan eilen siihen tuli sellainen hailakan hailakka viiva, jota mieskään ei nähnyt. Minä toki näin sen näillä tarkoilla vauvakuumeisen silmilläni. Sitten tänään se oli jo vähän vahvempi ja tuli siihen testiin nopeammin kuin eilen aamulla.

En sitten käynyt apteekista toisenlaista testiä, koska meille tuli vieraita ja apteekki kerkesi mennä kiinni :( Kävin kaupassa ja ostin siteitä O.o Toivottavasti en niitä tarvitse.

Suunnitelma on kuitenkin tämä, että aamulla testaan taas noilla samoilla testeillä ja jos siinä edelleen jotain näkyy niin sit käyn ostamassa apteekista toisenlaisen testin ja testaan sillä ti aamuna.

Nyt taas en usko raskauteen yhtään. Ei mitään oireita. Tai ainut jonka voisi poikkavaksi laskea on se, että rinnat on yleensä tähän aikaan kierrosta kipeät vaan sivuilta, tuolta kainalon puolelta. Nyt ne ovat sen normaalin lisäksi kipeät myös rintojen alta. Ilta kun koittaa niin luultavasti alkaa silmät taas kuivumaan :(

++++++++Plussia meille kaikille!+++++++

äiti dpo 11

Vierailija
346/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt näkyy kuva (ja nuoli :))ja hailakka haamu, peukut ja varpaat on äitille pystyssä että tummenee tuosta. ja heti kertomaan sitten :D

ja sitten omaa napaa. mä (tyhmä) menin jo sitten tekemään testin (pregcheck)...masennus...ja jälleen niin vitivalkoinen kuin vain voi olla...huom tämä oli jo toinen nega! ja nyt loppu testaaminen.nostan pääni varpaista ja kohdistan ajatukseni lokakuuhun (kuhan se täti nyt vain viitsisi saapua)

psstt..pyöriskelen täällä kuitenkin vielä hetken :))

Vierailija
347/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me täällä kaikki näköjään eletään! itse aloitin juuri muutama päivä sitten uudessa työpaikassa joten kiirettä on pitänyt(tottunut kotona oleiluun, olin juuri 2kk hoitovapaalla...) niin en ole täällä ehtinyt kirjotella :<

haamuviivoja ootte näköjään saanut, itse en uskalla testata ennenkuin menkat ovat ainakin 2 päivää myöhässä, mielummin tosiaan se täti kuin nega... yksi clear blue tuolla kaapissa kyllä kummittelee, viikon päästä vasta olisi aika.

tänään siis taitaa olla kp 21/n. 27... mitään oireita/tuntemuksia ei ole ollut, johtunee ehkä siitä ettei ole ollut aikaa niitä kyttäillä tai kuvitella :D tai ehkä tämä onkin merkki tulevasta plussasta tämä oireettomuus ;) hope so!

peukut pystyyn nyt kaikki ja plussat meille jokaiselle ketkä täällä syyskuisissa vielä notkuvat! +++++

Vierailija
348/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo on nyt 4.12 ja olen ollut hereillä jo tunnin. Näin koko yön unta testaamisesta! En ole nukkunut yli tuntia putkeen tänä yönä. :(Nukkumaan mennessä tuli jännä juttu. Ihan ku salama kirkkaalta taivaalta alko pakottaa selkää ja pöksyissä tuntu tosi märältä. Ja muutenki tuli ihmeellinen rento lämmin olo. Heti luulin että menkat alko ja ihmettelin, että miks ne jo nyt alko. Ei ne kuitenkaan alkanu. Se olo meni pois ihan yhtä nopeesti kun oli tulluki. Sit nukahin :) Ensin heräsin siihen että on kuuma, riisuin paidan pois. Sitten heräsin siihen, että on kylmä. Kohta heräsin peiton alta taas kylmyyteen ja puin paidan takaisin. Sitten alkoi pissittää. Yritin olla vessassa käymättä, koska sen testin teon olisin halunnut olla aamulla. Unta en enää saanut koska rakkoa pakotti. Nousin vessaan ja pissin purkkiin :D Tähän asti kun olen purkkiin pissinyt niin pissi on ollut kirkkaan keltaista. Nyt se oli aivan sameaa??! Testiin tuli taas nopeammin semmoinen samanlainen viiva, ehkä hivenen vahvempi. Täällä pimeässä huoneessa sen kyllä kännykän himmeällä valolla erottaa. Joten ei tarvi älyttömiä tiirailla. Laitan taas aamulla kuvan kun aukasen tietokoneen. Enää en saa unta :( On jano, maistuu oudolle suussa, vähän ällöttävä olokin. Hmp. Tänään kyllä haen sen toisenlaisen testin. Pitäähän tähän asiaan varmuus saada. Netistä luin, että tuo testi ei näytä kunnollista plussa vielä silloinkaan kun menkat on jo myöhässä. Herkkänä mainostavat, pah!

Toivottavasti ei tullu paljon virheitä kun kännykällä kirjotin.

Äiti dpo 12

Vierailija
349/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heräsi töihin lähtöä tekemään ja ihmeissään oli että kuinka olen jo nyt hereillä. Kerroin että heräsin jo 2 tuntia sitten :D Sillon kun esikoista aloin odottamaan niin ensimmäisen viikon ajan heräsin joka aamu pirteänä klo 3-3.30.

Testin tietysti jo miehelle näytin ja se sanoi heti että kyllä on huomattavasti vahvempi kuin eilinen testi!! Otin jo kuviaki siitä testistä :) Nyt minua alkaa kuulkaa jo jännittämään. Kävin syömässä kun oksetti :/ Kerroin miehelle, että tänään ostan uuden testin niin hän ihmetteli että miksi ostan kun merkit ovat aivan selvät! Merkit?!? Minä tarvitsen 2 vahvaa viivaa että uskon ja mieluummin vielä useamman kerran ;D Huh.. Meinaan tehdä tänään päivällä sen toisen testin. En malta odottaa aamua. Miten sitä malttaa sitten odottaa 36 viikkoa kun ei malta odottaa edes yhtä päivää??

Äiti edelleen :)

Vierailija
350/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut enää nukuttua kuin n. 15 minuuttia. Ensin oli taas kylmä ja sitten heräsinkin jo heti kohta siihen kun hiki valui päältä ja kämmenet oli ihan märät O.o Ja tämä paha olo. Eihän se nyt voi näin vain yhtä äkkiä alkaa? Vai voiko muka :O Lie mahatautia, ilman muita oireita ;) No järkeilin kyllä tämän asian niin, että paha olo voi johtua valvotusta yöstä.

Nyt sitten se kuva :D Ei taaskan hirmu selvä kuva, mutta miten tällä kertaa, kuka näkee kaks viivaa ja kuka yhden viivan? Käsi ylös!

äiti dpo 12

Vierailija
351/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan, että täällä ollaan edelleen.

Menossa siis kp32, luomukierto on 28-58pvää, joten eipä tämä nyt vielä mitään tarkoita. Testata en halua, vaikka kieltämättä alkaa jo vähän jännittää.. Täti on kivempi kuin nega ja toisaalta mistään kemiallisista raskauksista / tosi varhaisista keskenmenoista en halua tietää. On sen verran vielä luottamaton olo koko omaan kroppaan sen rv18 keskenmenon takia. Katsellaan viikonpäivät ja mietitään sitten asiaa uudelleen :)

-iitu

Vierailija
352/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, kyllä se vahvempi on. Varovaiset onnittelut jo :). Ihanaa

Vierailija
353/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: 2 viivaa näen minäkin. Mielestäni kuitenkin saman vahvuiset kummassakin kuvassa:) Testaa vaikka digitaalisella niin saat varmuuden:)

Iitu: En mäkään uskalla liian ajoissa (enää!!!!!!!) testailla kun varhainen keskenmeno ollut sekä noita kemiallisia. Mieluummin se täti sitten kuin nega joka on isompi pettymys jotenkin.

ON: kp32/26-35 eli tämä ei todellakaan merkitse vielä mitään.Uskon vahvasti että se täti sieltä vierailulle jälleen tulee. Mitään oireita ei ole. Alamahaa nippailee siihen malliin että menkat pian alkaa. Rinnat ei edelleenkään ole arat ja mietinkin johtuisko siitä etten tässä kierrossa ole ovuloinut ollenkaan? Eli jos pidemmät kierrot johtuu siitä ettei ovista ole tapahtunut (ja tietysti ne muutamat kiinnittymisyritykset). Olen ajatellutkin että pitäisi käydä harvemmin täällä lukemassa ja unohtaa koko raskausasia koska ei se plussa näytä stressaamisella ja toivomallakaan tulevan:( Seuraavaksi alkaa jo yk16... Jotenkin vain tuntuu siltä että pitäisi koko asia siirtää sivuun ja se plussa tulee kun on tullakseen. Niin se aiemminkin on tapahtunut eikä kyttäämällä oireita ja laskemalla päiviä.

Tälläsiä ajatuksia täällä tähän viikon alkuun.

Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Ele kp32/26-35 yk15

354/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitille varovaiset onnittelut, kyllä se on vahvistunut! :) Kyselit, että miten pitkään me muut oikein nukutaan, heräilen parhaillaan, mies tekee jo uloslähtöä lasten kanssa, mutsi täällä vaan lorvii sängyssä. :) Vuorotyöperheen arkea; arkivapaita, pitkään nukuttuja aamuja ja sensemmosia. Lapset (2,5 ja 4) hoidetaan kotona, työvuorot suunnitellaan niin että aina jompikumpi on lasten kanssa kotona.

Mä en malta siirtyä tonne lokakuisiin vielä, tämä alkukierto on niin puuduttavan pitkä, jännäilen teidän kanssa täällä vielä hetken ja yritän olla laskematta omia kiertopäiviä.

Aco

355/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon voi muuta sanoa, kuin että lämpimät onnentoivotukset ja rutkasti vauvaliimaa matkaan! Hieno juttu!

Vierailija
356/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummaa. Jotenki sitä vaan tiesi olevansa raskaana. Toki sitä ei välillä tahtonut uskoa ;) Kirjoitin jo heti hedelmöittymisen jälkeen näin:

Jos se olis mitenkään mahdollista saada raskausoireita ennen kiinnittymistä niin vannoisin olevani raskaana!! Rinnat minulla kipeytyy aina heti seuraavana päivänä oviksen jälkeen. Niin tapahtui nytkin, mutta sillä erolla, että nää tissit on ihan eri tavalla kipeät. Ennen ne kipeyty tuolta kainaloitten puolelta ja siirtyi lähempänä menkkoja tuohon eteen. Eikä koskaan ole ollu mitään tuntemuksia nänneissä. Nyt kuitenkin tissit kipeytyi samaan aikaan kuin normaalistikin, mutta ne heti kipeimmät tuosta edestä ja ne on kipeämmät kuin normaalisti. Sekä nännit on välillä vähän hellät. Rintoja myös pakottaa ja nännejä kuumottaa. Välillä tulee se sama tunne kuin imettäessä kun maito lähtee herumaan. O.o

Joten sanoisin, että raskausoireita voi tulla ennen kiinnittymistä! Olo on ollu semmonen rauhallinen, ihmeellistä. Noh, nyt kuitenkin raskaana olen ja toivottavasti pysynki. Paha olo on vellonu eilisestä illasta lähtien ja välillä tuntuu siltä, että ruoka alkaa yököttämään enemmän. Toivottavasti ei tarvi oksentamaan rueta. En oo aijemmissakaan raskauksissa oksenta, mut ei oo kyllä ollu näin aikaseen pahaa oloakaan.

Äiti rv 3+5 HUOM! raskausviikot, ei kiertopäivä :D

Vierailija
357/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla,loistavaa ja onnittelut tietenkin!hus hus nyt täältä sinne odottajien puolelle ;)

Mä täällä edelleenkin odottelen niitä menkkoja...

Vierailija
358/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: Onnea tuhannesti, ihan mahtavaa!++++ Mie jännäsin täällä taustalla sinun testailuja.

Kp33 menossa... oireista ei osaa sanoa mitään, kun flunssa vaivaa ja olenkin saikulla kotona tänään. Jos kurkkukipu ja "varpusparven lentäminen" ovat raskausoireita, niin sit ollaan vahvoilla :) Taitavat vaan olla vähän harvinaisempia "oireita" ja viittaavat johonkin ihme flunssaan... Yritän odotella nyt ihan rauhassa (ja hah!) vielä pari päivää testaamatta. En haluis millään sitä negaa nähdä, mieluummin odotan, tuleeko täti. Jännä juttu tässä viikolla sattui, kun neiti 4 vee taputteli mun mahaa ja sanoi, että "siulla on äiti pullea maha, ihan kuin siellä kasvais miulle pikkusisko" :D Pullea varmaan joo, noilla määrillä joulusuklaata...

Dajm kp 33 (28-35), yk1

Vierailija
359/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti minähän sanoin että se on haamu! Eli onnea onnea vain! ja tarrasukkia rutkasti! Voi kumpa pääsis jo itekkin testailemaan :)

Vierailija
360/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatteko muistaa minut, olen nyt tuolla lokakuisissa, mutta minulla on ongelma ja kirjotan nyt ensin tänne:) Ihan aluksi, hirmuisesti onnea plussasta Äiti84:lle!!! Ja paljon tarrasukkia mukaan että pysyy koko matkan kyydissä :)

Olikos täällä joku toinenkin, ketä oli plussan saanut? Kerkesin vain pikaisesti lukemaan äsken juttujanne.

Omaa; Kaipaisin nyt teidän apuanne, minulla alkoi menkat 4.1 ja vuoto oli todella niukkaa ja omituista sekä kesti vain 3päivää.. Aloin mieheni kanssa ihmettelemään tuota todella paljon koska normaalisti minulla on todella runsaat kuukautiset. Noh, eilen sitten tein r-testin ja haaleaa haamua/plussaa se näytti.. Ajattelin että testi oli viouttunut.. Tänään en pystynyt pitämään näppejäni erossa ja testasin uudelleen liuskatestillä edellinen oli siis puikko. Ja heti pärähtä haalea plussa/haamu testiin(tummempi mitä eilen) vaikka pissa oli kerinnyt olemaan vain tunnin rakossani. Joten olen nyt vähän hämmilläni, olenko raskaana vai en? Apua, ihan oikein alko pelottamaan :D Yritän lisätä testistäni kuvia, jos voisitte sanoa mielipiteenne siitä? :) Pahoitteluni kuvanlaadusta, tuli vähän huonolaatunen ja tuossa se ei näy niin hyvin kuin livenä.

Paljon tsemppiä kaikille ketkä vielä piinailevat ja paljon plussa onnea! :)

Terveisin, Jensq!