SYYSKUISET 2012
Kommentit (450)
Se siitä "mä en testaa ennenku on pakko". Toiveet alkoi nousemaan niin korkealle (ilman oireita), että oli pakko tehdä se "negatesti" päivittääkseni omat ajatukset.
Ainoa vaan, että siinä oli kaksi viivaa! Epäilin kyllä testivirhettä, mutta kun tämän aamun testi antoi saman "virheen". HUI :D
Oma olo on epäuskoinen ja pelokas. Keskenmenneestä on niin vähän aikaa.. Ja sitä yritettiin 1,5v ja vasta clomeilla onnistui.. Ja nyt sit muka luomuna eka kierrosta. En voi kyllä uskoa todeksi...
Jänskättää..
-iitu 4+6 (kp35/28-58 yk1 + 1,5v + kkm rv18)
PS. Ehhehhee, toi varmennus kysyy multa "1+1=" siihen täytyis ny vastaa kolome! :D
Hurjasti ja tarrasukkia sinne!!Aivan mahtava uutinen.
Oliko jotain muutakin onnitteleminen? pahoittelut tädin kohdanneille.
Omaa napaa että täällä sitä vieläkin odotellaan menkkoja..heittää kierto nyt semmosta häränpyllyy...no eihän se piru vie auta kuin ootella,mutta en mä usko että sieltä enää plussaa tulis kun oon jo kaks puhdasta negaa tehnyt...ootellaan ootellaan...
KP 31->
Ihqu kp 48/28-30 yk 2
Tirlittan kp 42/32-35 yk 3
pieni.rakkaus kp 41/39 yk 2
Meerkatti kp 31/28-30? Yk1
Tiitu kp 31/34-36 yk 2
KP 21-30:
Kaisla kp 29/27-29 yk 5
äitskäx2 kp 29/29-31 yk 4
Sirru kp 25/25?-29 yk 1
Sissi kp 23/28-? Yk 7
Nasulais kp 22/28 yk2
Tinde kp 21/27-30 yk3
KP 11-20:
Nani kp 18/26-33
Plussanneet, ONNEA ? ? ?
Ania26 kp 33/35 yk 1
Neli
Sanniskainen
Lilian74
Elita
Äiti
Iitu
Onnittelut Iitulle, toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :)
Älä nyt vielä Meerkatti heitä pyyhettä kehään tämän kierron osalta
Ihanaa jälleen kerran :)
Pakkohan se oli testata tänään aamulla, vaikka menkat pitäisi tulla vasta sunnuntaina... ja ylläripylläri, NEGA tuli. Nyt meni usko ja luottamus, tuskin se siitä miksikään muuttuu etenkään kun ei edes roskishaamua näkynyt :< harmi.
Tänään oon satunnaisesti tuntenut menkkajomotuksiakin, joten taidan testata seuraavan kerran vasta ti tai ke, ellei tätiä paukkaa paikalle.
kp nyt siis 24/27, (voisiko joku korjata sen sinne listaan, siellä on pieni virhe) :>
edit: niin ja nyt on yk 2 myöskin!
nimittäin Nega-seuraan..
Myös tämä malttamaton testasi tänään niiiin selkeän negan ku olla ja voi.. kp 23 siis vasta tänään.. ei oireita ei niin mitään.. naama täynnä siis TÄYNNÄ finnejä, mut voi johtua myös .. no siis ihan mistä vain.. muuten ei siis niin mitään.. jatketaan odottelua..
Onnittelut plussanneille :)
Ihanan paljon plussanneita tässä pinossa :). Antaa toivoa meille piinailijoillekin!
Täällä menossa kp 30/ (29-31). Ovis oli sen verran myöhään, että kierto venyy sinne 34 tai 35..eli vielä viikon verran pitäisi odotella. Yritän olla testaamatta niin kauan, että täti olisi myöhässä..jos siis on myöhässä :). Liian monta negaa nähnyt, etten enää yhtään jaksa!
Onko kenelläkään ollut jomotusta/ ovis tuntemuksia vielä oviksen jälkeen? Mulla ollut parissa viime kierrossa menkkojen alkuun asti, tässä kierrossa huomattavasti vähemmän. Mietin vaan, että pitäiskö käydä lekurissa tarkastamassa, että kaikki hyvin..
Äitskä 30/ 29-31 (35) yk4
KP 31->
Ihqu kp 49/28-30 yk 2
Tirlittan kp 43/32-35 yk 3
pieni.rakkaus kp 42/39 yk 2
Meerkatti kp 32/28-30? Yk1
Tiitu kp 32/34-36 yk 2
KP 21-30:
Kaisla kp 30/27-29 yk 5
äitskäx2 kp 30/29-31 (35) yk 4
Sirru kp 25/25?-29 yk 2
Sissi kp 24/28-? Yk 7
Nasulais kp 23/28 yk2
Tinde kp 22/27-30 yk3
KP 11-20:
Nani kp 19/26-33
Plussanneet, ONNEA ? ? ?
Ania26 kp 33/35 yk 1
Neli
Sanniskainen
Lilian74
Elita
Äiti
Iitu
Sirru&Sissi: Testatkaa ehdottomasti vielä uudestaan vaikka alkuviikosta, jos menkat ei ala!!
Omaa: Tänään vihdoinkin napsin viimisen terolutin ja nyt sitten odotellaan.. Kaikki oireet on oikeestaan hävinny, mitä oletettavan oviksen jälkeen oli! Yhtenä yönä heräsin alavatsakramppiin mutta se meni yön aikana ohi. Maha on tuntunut turvonneelta mut se nyt ei välttämättä liity tähän mitenkään :P Nyt sit kuitenkin heräs toivo uudelleen, kun vessapapruun tuli rusehtavaa valkkaria :O voisko olla nyt vasta kiinnittymisvuoto, kp 24..? Tai sitten enteilee alkavia menkkoja, ei ole kyl ollu viel mitään menkkatuntemuksiakaan! Sunnuntaiaamuun asti ajattelin sinnitellä ensimmäisen testauksen kanssa.
Kyllä vaan alkaa toi testi kovasti poltteleen tuola kaapissa vaikka meinasin, että maanantaina aikaisintaan olis testannu. Noi on vielä jotain erityisen herkkiä, että pitäisi näkyä 7-10 päivää hedelmöittymisestä. Eli periaatteessa pitäisi jo näkyä, mutta saa nähdä saako huomisaamun vielä oltua ettei testailis vai käykö kiusaus liian suureksi.
Tinde, Sissi... Nyt alkaa jännittää :) Toivotaan plussia meille kaikille ooiiiikeeeeeeeeeeein kovasti!
Itsellä ei oireita, menkkajomotukset hävisi, suussa tosin on haavaumia ja todella kuiva suu myöskin mutta ei muuta. Ja ihan kun olisin pari pv sitten maistanut metallin suussa lähes koko ajan(tai sitten se on vaan kielikoru mikä on alkanut liukenemaan....) mulla on aina selitykset kaikille oireille :D
Varmaan huomenna meen ostamaan testin kun ei mitään täti-olojakaan ole.. :)
kp 27/n. 27
Testasin taas tänään ja nega. Alkaa usko hiipumaan.. kuitenkin jo kp 26/28-?.
Tsemppiä muille!
Mulla alkoi menkat eilen aamuna, onneksi näin päin etten ehtinyt testaamaan.. alakuloisena seuraavaan kiertoon. Musta niin tuntuu et tää on vasta alkua, mun tie äidiksi tulee olemaan pitkä ja raskas.
Sissi: Itse testasin esikoisesta plussan 6 päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa että ei sulla mtn hätää vielä :> vaikka tiedän tunteen, yksi aikainen testi,nega-- usko loppuu ja se pettymys :/
Tinde: Joko testasit?
edit: mulla alkoikin tänään taas masua koskemaan, tästä ei hyvää seuraa...
Koitan olla ajattelematta asiaa liikaa ja kyttäämättä oireita! Odotan vain. Testin teen tiistaina syntymäpäivän kunniaksi, jos menkat ei ala ennen sitä...
Tiitu kp 34/34-36 yk 2
KP 31->
Ihqu kp 51/28-30 yk 2
Tirlittan kp 45/32-35 yk 3
pieni.rakkaus kp 44/39 yk 2
Meerkatti kp 34/28-30? Yk1
Tiitu kp 34/34-36 yk 2
Kaisla kp 32/21-29 yk 5
äitskäx2 kp 32/29-31 (35) yk4
KP 21-30:
Sirru kp 27/25?-29 yk 2
Sissi kp 26/28-? Yk 7
Nasulais kp 25/28 yk2
Tinde kp 24/27-30 yk3
Nani kp 21/26-33
Plussanneet, ONNEA ? ? ?
Ania26 kp 33/35 yk 1
Neli
Sanniskainen
Lilian74
Elita
Äiti
Iitu
sissi: älä nyt vielä kirvestä kaivoon heitä
Vielä en ole testaillut. Sain itseni uskomaan, että vielä on liian aikaista. Alkukierrossa kyllä päätin, että testaisin vasta syntymäpäivänäni eli ens perjantaina, mutta saa nyt nähdä miten tässä käy. Rintoja on ruvennut aristamaan, joka yleensä enteilee näillä kp päivillä tädistä. Että pahoin pelkään, että se täti sieltä pamahtaa loppu viikosta.
joopajoo, täti tuli yöllä taas kovien selkäkipujen kanssa.. selkää mulla ei ole kyllä ikinä ennen koskenut! tyhmääääääääääääää.
lokakuisiin käy tieni, paitsi taidan jättää tämän vauvafoorumin nyt väliin hetkeksi, kun en tästä oikein mitään hyödy... masentava paikka :D ainakin joskus.
Sirru kp 1/27, täti tuli siis kp 28/27
Voi Sirru, pahoittelut tädistä! Jos meillä ei nyt tärppää, niin minä en pidä vain taukoa palstailusta, vaan vauvan yritys menee meillä jäihin muutamaksi vuodeksi? Ollaan tehty vähän muita suunnitelmia, kun ei tuo kakkonen näytä haluavan vielä tulla. Et jos sit onnais joskus myöhemmin.. mutta mutta vielä olis toivoa, kun tätiä ei näy (muuta kuin vaan unissa :O), testaan taas huomenna jos ei täti tule ennen.. Onpa tämä syyskuu muuten hiljentynyt, missä kaikki muut on? Siis ne jotka eivät ole lokakuisiin tippuneet!
pieni.rakkaus: mitenkäs sinä? oletko testaillut?
sirru: en kyllä itsekään pystyisi olemaan enää testaamatta :D nytkin varmaan maanantaina jo pitää testata, kun kp on 25 silloin.
dajm75: pahoittelut tädistä. Plussaonnea uuteen kiertoon!
JensQ: Mitenkäs sinun kävi? oletko tehnyt toista testiä?
ON: 12h työpäivä takana. Eipä paljon ehdi töissä kuumeilla. Tänä aamuna oli menkkamaisia tuntemuksia heti herätessä. Olisko jo voinut olla kiinnittymisyritys vai stressasiko heti herätessä tuleva työpäivä. Oletan, että ovis oli viime torstaina vai oliko se keskiviikko? Olen jo ihan sekaisin päivissäkin.