Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
361/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pitäisi varmaan mennä ostamaan se clearblue minkä Äiti84 sinäkin ostit.. Sitten ei ainakaan tarvitsisi pohtia viivoja, minulla on nyt vähän sama onglema kuin sinulla oli:D

362/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 45/28-30 yk 2

Tirlittan kp 39/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 38/39 yk 2

dajm75 kp 33/28-35 yk 1

iitu kp 32/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

KP 21-30:

Meerkatti kp 28/28-30? Yk1

Tiitu kp 28/34-36 yk 2

Kaisla kp 26/27-29 yk 5

äitskäx2 kp 26/29-31 yk 4

Sirru kp 22/25?-29 yk 1

KP 11-20:

Sissi kp 20/28-? Yk 7

Nasulais kp 19/28 yk 2

Tinde kp 18/27-30 yk3

Nani kp 15/26-33

Ele kp?

Plussanneet, ONNEA ? ? ?

Ania26 kp 33/35 yk 1

Neli

Sanniskainen

Lilian74

Elita

Äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäsin Äiti sinut plussanneisiin ONNEA!!! Kuumeilija lista lyhenee, mutta onneksi tuo plussanneiden lista kasvaa.

Jensq: Käy sinäkin hakemassa se digitaalinen testi niin eiköhän siitä selviä :)

Täällä piinailu ja pitkät työpäivät jatkuu. Vielä viikon verran pitäisi olla vielä testailematta. Eikä nyt ole kaapissakaan onneksi kuin yksi testi niin ei tule sitten testailtua liian aikaisin.

Vierailija
364/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa! :) Minä se taisin eilen illalla kirjoitella että mitään oireita ei ole... noh, yöllä alkoi rinnat tuntumaan kipeiltä ja aamulla olivat myös( viimeisimmästä talletuksesta nyt vasta viikko)ja olen kyllä itseasiassa muutaman päivän himoinnut kauheasti kirsikkatomaatteja ja omenoita... nämä samat himot oli ekassa raskaudessakin! mutta silloin oireet alkoi rv 6+ eli ei nyt luulisi vielä oireilevan, eiköhän tää oo sitä PMS:ää vaan :/ huh jännää todellakin. Koko viikko pitää vielä jännäillä.

Vierailija
365/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on kuules JensQ plussa! Jos vertaat Äitin liuskaan, niin onhan tuo sinun jo paljon vahvempi.. Ja jos epäröit niin soita neuvolaan, josko sinne (tai terveyskeskukseen) sais mennä tekemään r.testin.. Onnittelut, toivottavasti tuosta vahvistuu!

Sissi kp 20/28-? yk7

Vierailija
366/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissi; Nojoo on se kyllä tummempi kuin Äitin ja hänkin loppupeleissä sitten raskaana oli :) Hmm, en vaan uskalla toivoa liikaa.. Ajattelin että vielä huomenna testaan uudelleen ja jos sekin plussa niin sitten soitan sinne neuvolaan :) Varovaiset kiitokset!

Vierailija
367/450 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain niitä tarrasukkia sinne äitille ja jensQlle!

on nyt sen verran että menkkoja ei kuulu ei näy...mutta tuntuisi joka päivä siltä että alkaisi...niiin miksi ne eivät nyt sitten ala!!!!no huomenna niiden kuuluisikin vasta alkaa :) heitin tuohon kiertoon pari extrapäivää jos ne ovat nyt jotenkin sekaisin koska siitä on puoltoista vuotta aikaa kun viimeksi kiertopäiviin on tuijotettu ;)

Vierailija
368/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain ilmoittamaan että täti se tuli odotetusti kylään. Päätinkin pitää palstailutaukoa ja keskittyä kokonaan muihin asioihin kuin vauva haaveisiin. Mulle se plussa ei kuumeiemalla ja oireita kyttäämällä näytä tulevan. Tulee liikaa stressiä:( Tsemppiä kovasti kaikille ja plussaonnea!

Jenq: Sulla siis oli niukat menkat ja nyt plussa?? En halua pelotella mitenkään mutta itselläni oli vastaavaa vuosia sitten ja oli kohdunulkoinenraskaus.Toki voi olla ihan normaalikin raskaus mutta kannattaa ehkä käydä verikokeessa tarkistuttamassa hcg:n määrä!

Ele

Vierailija
369/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Kirjottelin jo enemmän tuonne lokakuisten puolelle kun en millään usko, että tästä ekasta yrityskerrasta raskautuisin. Kierto ollut sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen, mistä nyt jo vuosi aikaa. Joulukuussa todettiin PCO.. Kiertoa tasoittamassa nyt terolutit.

Päätin tulla tänne teidän kanssa jännäilemään, kun täällä näyttäis olevan muutamia lähes samoilla kiertopäivillä. Mulla tänään kp 21/21-34.

Sissi, koska meinasit testailla? Mä olin ajatellu viikonloppua, mut oisko liian aikaista.. Onko sulla ollu mitään oireilua? Mulla oli lauantaina muutama vihlova kipu alavatsalla, samana päivänä hieman pahoinvointia ja flunssa alkoi. Välillä haistan ihme hajuja, esim hississä hiivan haju?! Välillä oon ihan varma et olen raskaana, toisena hetkenä tipahdan maan pinnalle ja mietin jo seuraavaa kiertoa.. Rankkaa tää kuumeilu ;P

ONNEA PLUSSANNEILLE!!

Vierailija
370/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele; Sitä tässä olen pelännytkin että kohdunulkoinen olisi, mutta toivotaan ettei jos tuo siis plussa nyt on. Ajattelin tänään vielä testata sillä CB:llä ja katsoa tulos ja huomenna soitan sitten neuvolaan ja sanon asiasta. Ja harmi että täti tuli kylään, mutta jos sitten tärppäisi kun sitä ei niinkään "yritä" !! Tsemppiä!

Lucija; Minulla on ihan samanlainen olo tällä hetkellä kuin sinulla, ja tuntemukset ovat vähän oudot. Mutta toivotaan että sinulla olisi heti ekasta yrittämästä tärpännyt! Paljon plussaonnea sinulle :)

Vierailija
371/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

…piinailu jatkuu. Kp 34 ja täti on pysynyt edelleen poissa :) Flunssa on kova ja saakin olla tarkkana, ettei nyt vahingossa tule ottaneeksi mitään sellaista lääkettä, josta olis haittaa, JOS on raskaana. Jotenkin en täysillä edelleenkään usko, että olisin, kun kierto venynyt viime vuoden aikana pari kertaa tonne 35 kieppeille. Apteekkiin testiostoille en viitsi täällä pikkukylällä mennä, kun joku tuttu kuitenkin sattuu samaan aikaan, heh. Käyn siis lähikaupungissa töissä, mut nyt olen saikulla. Mutta siis kuumalla juomalla, Tonacils-kurkkutableteilla, sarvikuono-huuhteluilla ja levolla yritetään parannella. Yöksi olen ottanut Panadolin, mutta yritän niitä vältellä päiväsaikaan. Jospa tästä huomenna jo töihin kykenisi, niin voi olla, että ruokiksella tie vie apoteekkiin :)

JensQ: Onnea, kyllähän tuo melko selkeä plussa on! Mulla oli ekassa raskaudessa niukkaa vuotoa parina päivänä plussauksen jälkeen, sellaista tuhruttelua. Se säikäytti, mutta neuvolasta silloin rauhoittelivat, että melko monilla itse asiassa on. Mutta toki kannattaa tosiaan soitella neuvolaan, ja kysellä sieltä, että olisko aiheellista käydä verikokeissa (kuten Ele tuossa ehdotteli).

Tinde: sinne tsemppiä piinailuun ja jaksamista pitkiin työpäiviin.

Sirru: siellä lupaavia oireita jo :)

Meerkatti: Täällä samat tunnelmat :) Jotenkin ajattelen vaan, että alkais nyt ne menkat, jos ovat alkaakseen. Tietysti enemmän toivon, etteivät ala. Huh huh, on tämä melkoista touhua…

Ele: pahoittelut tädistä!

Dajm kp34 (28-35), yk1

Vierailija
372/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa... Lomalla vieläkin eri puolella maailmaa miehen kanssa, mut oli pakko käydä täältä ostamassa testi, kun oireita on jos mitä...

Mahallaan ei pysty makoilemaan, kun tuntuu, että koko häpykarvoituksen alue repeää liitoksista; aamuisin on vinha tunne, ettei halua syötävää; rinnat on painavanoloiset, muttei aristavat; mielialat heiluu itkusta nauruun ja takas itkuun 2ssa sekunnissa; alavatsalla jatkunu ovismaiset kipristelyt oviksesta asti ja ihan hirveitä kuumia ja kylmiä hetkiä koko ajan ja hikoilutus on hirvittävää. No ehkä kanssa joudun käymään useammin pissalla ku normisti, mutta voi johtua myös juomisen määrästä ja laadusta.

Koko reissulla oon uskaltanu yhen kuoharin juoda. =/

Ihania plussatuulia vielä jännäileville!

Nasulais ja kp 21/28 (kait)

Vierailija
373/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Vieläkö mahtuu yksi kovasti kuumeileva ihminen mukaan?? Yrityskertoja kolme takana ja ensi lauantaina jotain ehkä selviää tästä yrityskerrasta! Jänskää aikaa :)

Nyt siis kierronpäivä 22/25, yk3.

Plussatuulia kaikille :)

374/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 46/28-30 yk 2

Tirlittan kp 40/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 39/39 yk 2

dajm75 kp 34/28-35 yk 1

iitu kp 33/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

KP 21-30:

Meerkatti kp 29/28-30? Yk1

Tiitu kp 29/34-36 yk 2

Kaisla kp 27/27-29 yk 5

äitskäx2 kp 27/29-31 yk 4

Sirru kp 23/25?-29 yk 1

Sissi kp 21/28-? Yk 7

KP 11-20:

Nasulais kp 20/28 yk 2

Tinde kp 19/27-30 yk3

Nani kp 16/26-33

Plussanneet, ONNEA ? ? ?

Ania26 kp 33/35 yk 1

Neli

Sanniskainen

Lilian74

Elita

Äiti

Vierailija
375/450 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucija: ajattelin sunnuntaina testata, mutta kun ei vaan ole oireita sitten minkäänlaisia, niin pieni epäusko vaivaa :/ Tosin eipä mulla esikostakaan mitään oireta ilmennyt, muuta kuin raudan maku suussa ja sekin tuli muistaakseni plussaamisen jälkeen Tai sit ihan just ennen.. en oikein muista enään..

Nyt taitaa olla muutenkin joku synkkä vaihe meikäläisellä, kun jo tänään ajattelin että jos nyt ei tärppää niin saa olla.. ainakin toistaiseksi.. mut mut .. jos nyt katsotaan ensin kuinka käy..

Sirru oletko jo testannut?

Vierailija
376/450 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaa :( Kävin eilen kuitenkin hakemassa testin, kun pitää tänään mennä lääkäriin (silmätulehdus ilmeisesti) ja tiedettävä mahdollista lääkitystä varten onko tärppi käynyt. No, ihan puhdas nega tuli Apteekin omalla. Eli tätiä siis odotellaan kylään, tulis nyt sit pian kans.

Lokakuisissa tavataan! Tai siis toivottavasti ei tavata, vaan että te loput saisitte siirtyä tonne odottajien puolelle :) Kyllä nyt ketuttaa ja kovasti, olo on muutenkin flunssaisen surkea. No, olishan se ollutkin aikamoinen juttu plussata ekasta kierrosta näillä ikälukemilla.

Ja mut saa ottaa jo tuolta kp-listalta pois roikkumasta, kiitos...

Dajm kp35 (28-35), yk 1

Vierailija
377/450 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoitellut aikoihin, lähinnä vain välillä käynyt lukemassa tekstejänne.

Onnea kaikille plussanneille :)

Vierailija
378/450 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tätikin pyyhälsi paikalle, hyvä niin, kun kerran nega tuli testattua. Lokakuisiin siis :)

Dajm kp1 (28-35) yk2

Vierailija
379/450 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dajm75: voi harmi! toivotaan nyt sinne seuraavaan kiertoon sitä plussaa sitten :)

aina sitä välillä kuvittelee, että lapsen teko on helppoa... hah! muka niin yksinkertaista ja kuitenkin niiiin monimutkaista.

itselläni rintojen jomotus/nipistely vähentynyt mutta vessassa olen ravannut tänään vähän väliä ja väsynyt olen(joo voi olla vaikka edelleen sitä pms oireita)

mitä mieltä ootte, sunnuntaina olis kp 27 tai 28/ n. 27 eli voisinkohan testata jo vaikka perjantaina tai jo huomenna....? ;) yks testi on kaapissa, tavallaan tahtois säästää sen mut saahan niitä sitte apteekista lisää jos ei ala tätiä kuulumaan... :>

380/450 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 47/28-30 yk 2

Tirlittan kp 41/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 40/39 yk 2

iitu kp 34/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

KP 21-30:

Meerkatti kp 30/28-30? Yk1

Tiitu kp 30/34-36 yk 2

Kaisla kp 28/27-29 yk 5