Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
321/450 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

nyt oon mieli maassa, kun mun kauan odottamani haamu sitten tänä aamuna katosi. Oon toistannu testi tänään KOLME kertaa, ja mitään ei enää näy. Voi itku, mä olin niin onnellinen, että vihdoinkin tärppäsi. Yhdessä päivässä sitä on jo niin raskaana. Nyt mulla on resepti kahteen kuukauteen clomifenia ja jos silloin ei tärppää niin taitaa meidän vauvan yritys loppua siihen.

Voih, tosi surullista, kun ajattelee, että nyt saatoi olla todella viimeinen mahdollisuus. Siispä tätiä odotellessa.

Saima kp 28/28-32 yk 5

Vierailija
322/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 43/28-30 yk 2

Tirlittan kp 37/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 36/39 yk 2

Elita kp 34/26-32 yk 3

dajm75 kp 31/28-35 yk 1

KP 21-30:

iitu kp 30/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

Äiti kp 27/30 yk 2

Meerkatti kp 26/28-30? Yk1

Tiitu kp 26/34-36 yk 2

Kaisla kp 24/27-29 yk 5

äitskäx2 kp 24/29-31 yk 4

KP 11-20:

Sirru kp 20/25?-29 yk 1

Sissi kp 18/28-? Yk 7

Nasulais kp 17/28 yk 2

Tinde kp 16/27-30 yk3

Nani kp 13/26-33

Ele kp?

Plussanneet, ONNEA ? ? ?

Ania26 kp 33/35 yk 1

Neli

Sanniskainen

Lilian74

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saima: Älä vielä huoli, testaa uudelleen parin päivän päästä. Peukut on täällä pystyssä, että kunnon viiva testiin pärähtää! :)

Meerkatti: Joko menkat on alkaneet? Toivottavasti eivät alakaan vaan saisit testiin kaksi viivaa!

Daijm: Nyt apoteekkiin siitä, hus! Testaa, että me muut saataisiin jännittää ;)

Sissi: Hyvä, että kuitenkin olette heilutelleen niitä peittoja. Kivempi sitten kahden viikon päästä jännäillä ;)

Elita: Joko olet testannut??

Tinde: Hyvä, että oelt tunnistanut oviksen. Ja jos olitte seksiä harrastaneet tiistaina niin kyllähän ne simpat elää muutamia vuorokausia joten vaikka yhdyntä oviksen jälkeen olis ollu myöhästä niin se aijempikin varmasti voi riittää!

ON: Minä olen tulossa hulluksi! :D Joka ikistä nippausta ja jomotusta kuuntelen ja suren jos ei tunnu missään :( Mutta niitä kuuluisia OIREITA! ;)

-hajuaisti on jotenkin herkillä

-mahaa nippailee (millonkas ei)

-eilen illalla oli vähän huonoa oloa ja tuntui että pakko äkkiä saada jotain syötävää.

-silmät ovat olleet todella omistuiset nyt kaksi iltaa ja tänään alkoi jo heti aamusta tämä silmien kuivuus tunne

-aamulla kun heräsin niin suussa maistui aivan kaamea rauta

Kyllä näillä oireilla pitäis plussa tulla :D :D Eilen tein testin, puhtaan valkoinen! Teinpä sitten tänäänkin testin :D Ja siihen tuli sellainen viivan paikka. Olen noilla kyseisillä testeillä testaillut moooonta kertaa ja niihin ei yleensä ole tullut viivanpaikkaa, joten nythän minä jo kuvittelen olevani raskaana :D Ihan hullua tämä touhu! Onko kenelläkään kokemusta noista kotitesti.fi tilatuista liuskatesteistä, että kuinka aikaseen ovat plussaa näyttäneet?

Päivästä toiseen oireita seuraillen ;)

äiti dpo 10

Vierailija
324/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla ollaan oltu, kirjoittaminen on jäänyt. Olin niin maani myynyt kun luulin, ettei tässä kierrossa ole ovista ( hymynaamoilla testailen..). No käytin kaikki edellisistä ylijääneet ja hymynaama tulu kp 21. Samana iltana peitot heilui, mutta siihen kertaan jäikin. Nyt toivon, että se riittää.

Kovin on tämä ketju jo hiljentynyt. Onnea hirmuisesti plussanneille, pudonneille halit ja piinailijoille peukut pystyssä!

2äiti84: lupaavalta kuulostaa!!! Toivon todella, että viivanpaikka muuttuu tummaksi plussaksi!! :).

-vielä seuraavat pari viikkoa piinaileva äitskä :)

Vierailija
325/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonniin. testattu on, ja plussahan sieltä tuli!! jotenkin ihan epätodellinen olo, viikko sittenhän testasin negan. mutta näin nyt siis kuitenkin :)

pitää vähän sulatella asiaa :)

Vierailija
326/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että plussia tulee :). Oikein paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan.

Muillekin plussatuulia, peukut pystyssä täällä. Äiti; päiviä vielä jäljellä, joten älä lannistu bd

Odottelen teitä mukaan tuonne odotuspuolelle. En ole vielä siellä käynyt edes kurkkaamassa, joku pelko ahterissa on...

Lilian

Vierailija
327/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti ELITA!

Ei oo vielä alkanut menkat...juilintaa ja turvotusta on...mä oon ihan varma et huomen alkaa...tai sit salaa toivon että ovis ollu myöhään ja että se ei olisi eilen vielä voinutkaan näkyä plussana :D

Saima: mitäs ihmettä, pidäppä parin päivän tauko testissä ja kokeile sitte uudestaan!Peukut pystysssä että haamu tulee takaisin, tietenkin vahvempana..

Äiti: hahah sielläkin hyvin oireita kasassa, täällä myös :) No mutta toivottavasti siellä tärppää.

Tervetuloa uudet!

Vierailija
328/450 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Huippu juttu, jee!!! :)

Tämä nyt voi kuullostaa vähän hullulta, mutta uskon vahvasti olevani raskaana! En usko edes itse tähän uskomukseeni :D Sulmät on kuivat kuin sahara ja tätä ei ole koskaan ennen minulla ollut. Googlasin niin raskaus voi aiheuttaa silmien kuivumista! Tänään on alkanut välillä jomottamaan mahaan ja viiltäviä pistoja tulee jos esim hyppään tai aivastan. Iltaisin nenä ihan tukossa. Kaiken muun voin kuvitella, mutta tämä silmien kuivuus ja mahaan tulevat kovat pistokset on semmosia että näitä en kuvittele! Voi kun olis kaapissa se digitaalinen testi niin aamulla testaisin ehdottomasti!

Äiti dpo 10

Vierailija
329/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki on, huhuuu??!!??

Teinpä sitten TAAS yhden testin :) Tilasin siis noita halpoja testejä 10 kpl, että saan sitten testata just sillon kun haluan! Tänään siihen tuli selvempi viivan paikka. Alkaa jo ihan jännittämään. Tänään päätin, että käyn ostamassa apteekista semmosen digitaalisen ja teen sen aamulla. Nyt taas ei mitään oireita, joten ei enää niin varma olo kuin illalla ;D

Yritin ottaa kuvaa tuosta testistä, mutta ei se oikein onnistunut. Mieskin kameraa asenteli, mutta en onnistunut saamaan siitä tarkkaa kuvaa. Näkeekö kukaan tuosta kuvasta mitään?

äiti dpo 11

Vierailija
330/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ihan selvä haalea haamu! Minun mielestä tuo lasketaan jo varovaisesti plussaksi!! Joten varoivainen onnittelu Äiti sinulle!!

ON: pari päivää tullut kunnon limoja ja peitot heilunu ahkeraan, tässä kierrosta on iiiisot odotukset! Toivottavasti ei tulla taas rymisten alas.. pilvien päältä meinaan..

Niin ja suuret ONNITTELUT Elita!! :) Tarrasukkia tarrasukkia!! :)

331/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ajoittain taustalla kurkistelemassa...

2äiti84: Kyllä siinä ihan tiirailematta näkyvä viiva on! Eikä mikään viivan paikka, vaan tummana kajastava viivan alku. :) Vastaa dpo:ta mielestäni, nyt toivotaan että pikkukaveri tarraa lujasti kiinni ja viiva vahvistuu jo parissa päivässä! Varovaiset onnittelut!

Tämä äiskä jättäytyi jokunen aika sitten taka-alalle n.8kk:n yrityksen jälkeen, kun plussaa ei kuulunut. Ainakin osasyyksi selvisi silloin hypotyreoosi, ja arvot olivatkin sen verran pielessä, että vauvahaaveet kannatti hetkeksi jättää, ja aloinkin syömään uudestaan pillereitä. Nyt alkaa olemaan lääkitys kohdillaan, ja vauvahaaveet saavat taas luvan nostaa päätään. Tänään pitäisi aloittaa uusi pillerilevy, mutta saapi jäädä kaappiin. :) Kolmonen saisi luvan tulla.

Lokakuisiinhan tieni vie, mutta oli pakko tänne tulla tuota äitin plussaa kommentoimaan, niin tulipa nyt rupateltua sitten tänne. :)

Aco

Vierailija
332/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: käväsin aamuvarhasella pikaseen lukemassa,mutta aikaa ei ollut kommentoimaan...olisin patistanut sinut testiostoksille,mutta kerkesitkin jo testailemaan!Olenko minä nyt sitten ilonpilaaja kun en näe tossa testissäsi mitään :/ mutta muille nähtävästi tarkemmat silmät joten niillä mennään ;)

Aconitum: tsempppiä kovasti sinne että saisitte tärpin piankin ja tervetuloa takaisin.

Täällä ei vieläkään ole menkkoja tullut ja aamusella nokka tukossa,joten kipeeksi tässä varmaan kerkee ennen tädin tuloo tulla :) (pidän toivoa vielä yllä,koska esikoisesta olin parisen kuukautta raskauden alussa pienessä flunssassa) mutta eipä noita oireita muita ole enää minkäänlaisia joten...

muoks. ja Sissille myös tsempit ja peukut pystyssä että onnistais.

Vierailija
333/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, että olet taas menossa mukana! Tsemppiä!!

En yhtään ihmettele jos tuosta kuvasta ei nää mitään toista viivaa, kun en joka kerta sitä itsekään nää ;) Tuo testi todellisuudessa onneksi on selvempi. Apteekki on auennut nyt puoli tuntia sitten ja ajattelin tässä laittaa auton lämpiämään ja häippästä käymään hakemassa semmosen digitaalisen testin. Mitä mieltä olette, että kannattaako sitä vielä huomenna aamulla tehdä? Eikös ne lupaa, että näyttää positiivisen jo 4 päivää ennen menkkojen alkua? Nyt on niin EI raskaana olo, että en tiedä teenkö huomenna mitään testejä. (hahahahaa odottakaa vaan kun aamu koittaa)

äiti dpo 11

334/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 44/28-30 yk 2

Tirlittan kp 38/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 37/39 yk 2

dajm75 kp 32/28-35 yk 1

iitu kp 31/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

KP 21-30:

Äiti kp 28/30 yk 2

Meerkatti kp 27/28-30? Yk1

Tiitu kp 27/34-36 yk 2

Kaisla kp 25/27-29 yk 5

äitskäx2 kp 25/29-31 yk 4

Sirru kp 21/25?-29 yk 1

KP 11-20:

Sissi kp 19/28-? Yk 7

Nasulais kp 18/28 yk 2

Tinde kp 17/27-30 yk3

Nani kp 14/26-33

Ele kp?

Plussanneet, ONNEA ? ? ?

Ania26 kp 33/35 yk 1

Neli

Sanniskainen

Lilian74

Elita

335/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meerkatti, ihmettelin miten et muka näe mitään viivaa, niin selkeältä se kännykän näytöllä näytti. Nyt kun avasin koneen ja katsoin tästä isommalta ruudulta, niin totta, ei näy samalla tavalla. Mutta jollei siellä sitä olisi, niin ei se kännykkään näkyisi plussana. :)

Helpottaa kun tietää mitä kohtaa pitää tiirailla, niin teinpä pienen merkin tuohon viivan kohtaan, tässä tiirailtavaa. :) Toivottavasti Äiti ei tykkää huonoa että kopioin kuvan ja muokkasin...

Mutta viiva siellä on, se on varmaa. :D

Vierailija
336/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 44/28-30 yk 2

Tirlittan kp 38/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 37/39 yk 2

dajm75 kp 32/28-35 yk 1

iitu kp 31/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

KP 21-30:

Äiti kp 28/30 yk 2

Meerkatti kp 27/28-30? Yk1

Tiitu kp 27/34-36 yk 2

Kaisla kp 25/27-29 yk 5

äitskäx2 kp 25/29-31 yk 4

Sirru kp 21/25?-29 yk 1

KP 11-20:

Sissi kp 19/28-? Yk 7

Nasulais kp 18/28 yk 2

Tinde kp 17/27-30 yk3

Nani kp 14/26-33

Ele kp?

Plussanneet, ONNEA ? ? ?

Ania26 kp 33/35 yk 1

Neli

Sanniskainen

Lilian74

Elita

Vierailija
337/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin samaan aikaan päivittää lista :D

Aco: Juu en pahastunu ja tosiaan minullakin puhelimella näkyy paremmin kuin tietokoneella. Sait minulla aikaiseksi kunnon hymyt kun katoin, että mistä ihmeestä tuo nuoli on ilmestyny minun testiin :D Kunnes tutkin tarkemmin asiaa ja tajusin.

338/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: Jos vain maltat niin odottele sinne tiistai aamulle niin näkyy varmemmin. En nyt kyllä oikein uskalla kommentoida tuota sinun kuvaasi. Itsekin vähän vastaavan sain viime kierrossa, silloin kyllä negaksi sen määrittelin.

Kyllä ne piinaviikot on nyt käynnissä. Tosin hirveän suuria odotuksia ei nyt tälle kierrolle ole, kun on jäänyt nuo peiton heiluttelut sen verran vähälle. Reilun viikon kun tässä vielä jaksaisi.

339/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika mahtavaa kun voiskin piirrellä punasia viivoja kaikkien muiden testeihin, ja ne vielä pitäisi paikkansakin. Vois jakaa plussia kaikille niitä haluaville. :D

Joskus kun on oikein kovasti toivonut sitä viivaa siihen vitivalkoiseen negatestiin, niin höyrypäissään on jopa sekunnin sadasosan saattanut käydä mielessä että olisko se enemmän plussa jos siihen piirtäis sen viivan punasella tussilla. :D Miten niin pää leviämässä?

Mulla taisi tulla tuo muutaman kuukauden yritystauko sillon syksyllä ihan hyvään väliin, ehti ajatella monta asiaa. Sillon alkuvaiheessa jopa senkin, ettei sitä kolmosta ehkä koskaan tulekaan, ja monta hyvää perustelua sille, miksi kaks on ihan tarpeeks. Ihan tervettä pohdiskelua tuli käytyä läpi. Nyt tuntuu, että uuteen yritykseen lähteminen tuntuu paremmalta, vapaammalta ja jotenkin jopa siltä, että sellanen pakkomielle kolmosesta on poissa. Yritämme toki, mutta tietyllä tapaa senkin vaihtoehdon on hyväksynyt, ettei sitä kolmosta välttämättä yrittämisestä huolimatta tule. Aika näyttää. :)

Vierailija
340/450 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OLEN SOKEA tai jotain...taidanpa lähtee rilli kauppaan, enkä apteekkiin :D...nyt kun uudestaa tiirustin sillain "silmät killissä" tuota ensimmäistä kuvaa niin näen HAAAMUN!!...mutta anteeksi nyt vain tuo kopioitu ja muokattu kuva...kuva on niiin pieni (puuttuu puolet normi kuvasta) ja missä ihmeessä siinä on nuoli...eikö tuo tummempi viiva ole se "testin viiva"...mä oon aivan pihalla, anteeksi vain...Mä ainakin testaan huomenna,testaa säkin Äiti! :D saattee piirtää mun testiin sitten punaisia viivoja :)))