Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
301/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa itsekkin siirtyä lokakuisiin, täti taisi äsken tulla? Paperiin tuli hiukan punaista, mutta siteeseen ei vielä ainakaan ole tullut?! En sitte tiedä mitä tarkoittaa, tai sitten illan mittaa alkaa tulemaan enemmän.. Se siitä toivosta :( Mutta jos positiivisiä ollaan niin suht lyhyt kierto nyt oli ainakin. Eli en varmaan Gabriela testaa lainkaan, jos sitten ei vuoto lisäänny.. Ja harmi että sinulla on nyt tuollainen päivä, mutta toivotaan että edes sinä sen plussan vielä saisit!:) Minä ajattelin että jos kokeilisin ens kierossa noita ovulaatiotestejä kun en ole aikaisemmin niitä vielä uskaltanut ostaa :D Niin ja mulla on myös sama juttu toi aamuhommeli, illalla tuntuu aina että voisi testailla, mutta aamulla ei millään raaski.. Mikä siinäkin mahtaa olla.. Ja onkohan tuo sun testi viallinen, tai kuullostaa ihan oudolta tai sitten se onkin plussa? Ikinä ei voi olla varma ;)

jensq kp 1!?/30-40

Vierailija
302/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä, jos hän nyt tosiaan saapui. (Näin viestisi lokakuisissa joten poistan sut täältä listalta, sori) Onneksi jaksat löytää asiasta jotain positiivistakin, sen että oli lyhyempi kierto. Onnea matkaan lokakuisissa!

Täällä kärvistely jatkuu. Olo on niin masentunut että kohta itken (siis NIIN hormonaalista!) eikä tuhruakaan.

Gabriela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut lokakuisiin tippuneille!!

Täällä vielä piinaillaan. 31/26-32 olisi menossa, tänään oon useamman kerran mennyt vessaan ajatellen, että nyt ne alko, mutta vieläkään ei. Olo on kyllä melko kaamea. Masua jomottaa, jotenkin ihme ällötys päällänsä ja yöt valvon. Ihme, koska ennen tyttöä ei pahemmin mitään PMS oireita ollut, mutta nykyään sitäkin enemmän :( Että alkaisivat nyt vaan, jos alkakseen on!

Jotain ilonaiheita sentään. Perhe on selättänyt taudit ja tyttö oppi kävelemään!! :DD

304/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille lokakuisiin tippuneille.

Gabriela: Toivon niin, että plussaisit! Peukkuja

Moni muukin alkaa näköjään olla kierron loppu suoralla. Toivottavasti plussanneiden lista tuosta nyt lähtee kasvamaan-

Täällä alkaa ovis varmaan olemaan ajankohtainen. Tässä kierrossa en nyt sitten lähtenyt tikutteleen, kun ei niistä tikuista saanut viime kierrossakaan oikeen selvää kun toinen päivä näytti toista ja toisena päivänä taas jotain ihan muuta.

Uudet työtehtävät alkoi tällä viikolla ja pitkää päivää saa tehdä, kun muutenkin tekemäni työ on sellainen, että tammi-huhtikuu on todella kiireistä aikaa. Joten en varmaan kamalasti täällä ehdi käydä kirjoittelemassa. Ja kai tässä alkaa sen verran stressaamaan taas, että kierto venyy siihen 30 kun nyt pari edellistä on ollut sen 27.

Vierailija
305/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan mieletön kiire enkä ole ehtinyt kirjottelemaan, lueskellut kyllä olen pikapikaa. Mä en käsitä miten näin hirveä hässäkkä voi työttömällä olla (eli en ole vieläkään töitä saanut, joka kuluneena vuotena on aiheuttanut hirvittävää stressiä joka varmasti vaikuttanut raskautumiseenin ja viimeinen niitti oli se kun pomo pyysi töihin ja samana päivänä soitti että pitäisikin tulla eri vuoroon kuin oltiin sovittu ja lapsia en siinä vaiheessa saanut hoitoon joten pomo sitten tiuskaisi ettei tarvotse tulla ollenkaan:(...) Mutta nyt olen päätynyt yhteen vapaaehtoishommaan ja saattaisi olla että saan siitä (ehkä) vielä paikakin. Katsotaan miten käy!

JensQ^: Mulla myös oli maaliskuussa varhainen keskenmeno. Olen aiemmin raskautunut helposti (lapset 05 ja 06) mutta kolmas antaa vaan tseään odotuttaa. Yk15 täällä jo menossa:( Olen laskenut yrityksen ihan alusta asti eli kun kierukka viime vuoden lokakuussa poistettiin. Maaliskuussa siis plussa ja km:( Pari kemiallista on myös sen jälkeen ollut. Isot pahoittelut tädistä! Toivottavasti ensi kierrossa plussaat!!!!

Gabriela: Älä menetä toivoa vielä! Kyllä se plussa on edelleen mahdollinen:) Itse muuten ajattelen samoin etten uskalla testata jotenkin siihen negaan pettyy ehkä vieläkin enemmän kuin tätiin. Ainahan se pettymys toki on varsinkin kun yrtystä on jo pitkään. Mä tekisin varmaan 100 testiä ennenkuin plussaan uskoisin. Peukut pystyssä sulle!

ON: Menkkatuntemuksia on edelleen mutta rinnat ei ollenkaan kipeät???? Omituista koska mulla ne ovat aina heti oviksen jälkeen arat. Menkkatuntemukset kuitenkin ovat sen verran voimakkaita että kai se täti sieltä ihan lähipäivinä tulee:(

Ele ja lasketut kp:t: 27/26-35 (yleensä 30 päivää mutta välillä on heitellytkin, tiedä sitten onko kiinnittymisen takia ollut noin suuria heittoja, voisiko johtua siitä?) Yk15

Vierailija
306/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon vaikka menkkatuntemuksia onkin. Ehkä se on hyvä juttu, ettei rinnat arista? Mulla myös aina oviksesta seuraavana päivänä rinnat pamahtaa kipeeks, olis outoa jos eivät kipeytyis. Peukkuja +++

Tinde: Onnea uusiin työtehtäviin. Jospa saisit töitten avulla vauvahaaveen mielestäsi vähän sivummalle ja samalla raskautuisit huomaamattasi? ;) Nyt vaan peitot heilumaan!! +++

Elita: Silloin kun aloin odottamaan tyttöä niin minäkin valvoin yöt. Illalla sain unta, mutta siinä puoli kolmen aikaan heräsin joka yö ihan pirteänä! Se oli minulla aivan selvä oire! Joten peukut pystyyn +++

Gabriela: Hmm, sinulla siis vielä max huominen päivä piinailtavana. Oletko tehnyt yhtään testiä? Toivottavasti kiukku ja itkuinen olo laantuu pian. Tsemppiä!

Jensq: Pahoittelut tippumisesta, tsemppiä uuteen kiertoon!!

ON:Täällä ei sitten mitään, ei kerrassaa mitään. Eilen nipisteli mahaa, jota ei ole ennen tehnyt. Tänään ei sitten enää sitäkään :( Ainut oire (jolle itsekin nauroin) on se, että luulin vessassa jonkun käryävän. Tutki kaikki sähköiset laitteet ja sellaisetkin laitteet jotka ei ole olleet viikkoihin käytössä :D Se palaneen haju oli voimakas. Lopulta löysin syyllisen, TULITIKKURASIA wc:n kaapissa!! Ihmettelen miten haistoin sen?!? Että semmoset oireet täällä! Vaikka ei kait tässä vielä oikein oireita voisi ollakaan koska tänään menossa dpo 5. Odotan v-loppua, että pääsee testaamaan tai sitten sitä, että tulisi joku selvä merkki raskaudesta. Selviin merkkeihin luen esim nännien armottoman aristuksen, mahan jomotuksen, pahoinvoinnin tai jonkun muun jota en voi keksiä :D Jotenkin olen niin typerä, että ajattelen että minä tulen heti raskaaksi. Onhan niin käynyt jo kaksi kertaa aijemmilla yrityskerroilla, miksi sitten nyt ei niin kävisi. Tämä on siis meidän ensimmäinen varsinainen yrityskierto. Typerää ajatella näin, mutta jotenkin vaan tyhmästi ajattelen, että asiat menee niin kuin ennenkin. Tiedostan kuitenkin, että näin ei välttämättä ole. Nyt olen lihavampi kuin aijemmin ja ikääkin on enemmän. Tosin elämäntavat ovat nyt terveellisemmät, niin miehellä kuin minullakin. Noh, tämän viikon loppuun mennessähän tuo nähdään, että tipunko lokakuisiin.

Nyt tuli aika sekava sepustus...

äiti dpo 5

Vierailija
307/450 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela; Juu kyllä se saapui, eikä haittaa että poistit. Niimpä, vaikka tämä kyllä harmittaa, mutta jotenkin jo tottunut tähän ja tuntuu että minussa oikeasti on jotain vikaa?! Mutta enpä tiedä sitte.. Kiitos ja tsemppiä sinulle toivottavasti sinne ei täti tule pitkään aikaan ja vihdoin saat sen plussan :)!

Eleanora; Ookei, no ohhoh näköjään joo.. Teilläkin aika kauan jo yritystä takana. Kiitos, toivottavasti tässä kierossa sitte tärppäisi. Ja Peukut pystyssä täällä että plussa myös sinne tulisi nyt, sen olisit kyllä ansainnut!!:)

Paljon tsemppiä kaikille ketkä vielä piinailevat!

Vierailija
308/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Ihqu kp 41/28-30 yk 2

Tirlittan kp 35/32-35 yk 3

pieni.rakkaus kp 34/39 yk 2

Kesätyttö kp 33/32-42 yk 14

Elita kp 32/26-32 yk 3

KP 21-30:

dajm75 kp 29/28-35 yk 1

iitu kp 28/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)

Äiti kp 25/30 yk 2

Meerkatti kp 24/28-30? Yk1

Tiitu kp 24/34-36 yk 2

Kaisla kp 22/27-29 yk 5

äitskäx2 kp 22/29-31 yk 4

KP 11-20:

Sirru kp 18/25?-29 yk 1

Sissi kp 16/28-? Yk 7

Nasulais kp 15/28 yk 2

Tinde kp 14/27-30 yk3

Nani kp 11/26-33

Ele kp?

Plussanneet, ONNEA ? ? ?

Ania26 kp 33/35 yk 1

Neli

Sanniskainen

Lilian74

Vierailija
309/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tänään, että minulla onkin dpo 8!!! :D Ja minä se eilenkin laitoin että dpo 5.

Sekaisin oleva äiti ja dpo 8

Vierailija
310/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt vielä kerran ajan tasalle tuon listamme ja tulin sanomaan hei hei.

Niin siinä sitten kävi, että menkat alkoivat lopulta tänään. Kp31 muuttui ykköseksi, joten kierroksi tuli tällä kertaa 30. Joko mulla oli 15 päivää luteaalivaihe, mikä lie mahdollista, tai sitten mun ovulaatio oli vasta torstaina, vaikka sain jo maanantaina sain hymynaaman ovistestiin!

Kyllä se kierto joka kuukausi mulla näköjään vähän vaihtelee! Kiertoni on ollut viimeisen vuoden aikana:

28-30-29-29-27-31-30-28-29-26-29-27-30 päivää, joten keskiarvokierto oli 28.69 (~29).

Keskiarvo vuonna 2010 oli 26.92 (~27), joten vaikuttaisi, että Clomien käyttö on pidentänyt kiertoani vähän, koska aloitin niitten käytön vuoden 2011 alussa.

Ehdin tietysti eilen illalla tehdä vielä herkällä Predictorin testillä negan, eikä siihen vauvakuumeinenkaan saanut oikein kuviteltua viivaa, joten ei tämä tädin kivulias vierailu yllätys ollut... Olen itseasiassa paljon PALJON paremmalla mielellä tänään - on se luojan lykky, että noi hormonaaliset masennuskohtaukset ei kestä kuin maksimissaan sen päivän! Ei sellaista kestäisi pidempään mitenkään. Miehelle kuuluu myös kiitos, että oli illalla niin huomaavainen mulle, hormonihirviölle, aivan superIHANA!! ;-)

Kiitos vielä kovasti kaikille teille ihanille kannustuksesta!!

JensQ: Perässä siis tullaan lokakuisiin..

Tinde: Uudet työkuviot saa varmaan (ehkä) ajatukset vauvakuumeilusta pois edes hetkeksi? :-)

Ele: Erilaiset oireet on aina hyvä juttu minusta! Täältä isot peukut, että pääsisit nyt plussaamaan! Ja myös että saisit sen toivomasi vapaa-ehtoistyön! :-)

Elita: Täällä sormet ja varpaat pystyssä, että vaikka tytön kävelemäänoppimisen kunniaksi plussaisit!! :-)

Äiti: Monellahan itseasiassa tärppää heti ensimmäisestä kierrosta ehkäisyn jättämisen jälkeen, toivottavasti sinullakin nyt. Ja Hiphei, dpo8 on jo lähempänä mahdollisuutta testata! Millon meinaat uskaltaa?

Toivotan paljon onnea ja menestystä ketjussa jatkaville ja paljon plussaonnea!!!!

Gabriela kp1/27-31

Vierailija
311/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen tässä taustaillut alkukuun, mutta nyt ajattelin aktivoitua. Yrityskertoja on kertynyt jo aika paljon, tää taitaa olla jo yk 14, mutta lasken yk olevan vasta 5, kun ekana vuonna ei ollut menkkoja olenkaan. Mulla on ollu klomifenit käytössä nyt kolmen kuukauden ajan ja gyne kirjoitti vielä kaksi kuukautta lisää annoksella 2/päivä. Ei toivottavasti tarvitse edes hakea sitä uutta reseptiä, kun tänä aamuna sain haamun raskaustestiin. Me ollaan toissavuoden lokakuusta saakka yritetty, ja voi miten ihanaa, jos nyt tärppäsi. Testaan taas huomenna aamulla josko se viiva vahvistuisi.

Saima kp 27/28 yk 5

Vierailija
312/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun tulit minun seurakseni piinailemaan. Täällä on niin hiljaista nyt kun tuntuu että lähes kaikki on joko plussanneet tai tippuneet lokakuusiin. Kohta mulla taitaa mennä yksinpuheluksi täällä :/ Onnea plussasta, toivottavasti otat minut mukaasi odotus puolelle :)

Minä aijon testata huomenna :) Tiedän ettei siellä mitään näy testissä, mutta testaanpas silti!! Sitten ajattelin testata vielä dpo 12 ja jos näyttää negaa niin sit se on nega. Vielä ei kuitenkaan luovuteta ;)

Äiti dpo 8

Vierailija
313/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: älä ihmeessä vielä dpo12 luovuta, dpo14 on vasta SE päivä, jolloin suurin osa testeistä näyttää plussaa, jos plussa on! :-) Toivotaan niin!

Saima: tervetuloa ja varovaiset onnittelut haamusta! Toivottavasti se vahvistuu jo huomenna. Tosin, olikohan niin, että raskaushormoni vahvistuu joka toinen päivä? Silloin on mahiksia vahvempaan plussaan ylihuomenna? Joka tapauksessa peukut!

314/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela on kyllä siinä oikeassa, että ei oikein ehdi työpäivän aikana miettiä näitä vauva asioita niin kuin viimeisen pari kuukautta.

Mutta on tässä kyllä sekin huono puoli, että on niin väsynyt sitten töiden jälkeen että ei oikein jaksaisi talletuksia tehdä. Nyt ollaankin menty tämä viikko joka toinen päivä taktiikalla toisin kuin viime kierrossa joka päivä viikon ajan tehtiin talletuksia. Yleensä en tunne ovista millään tavalla. Mutta tänään on kyllä sen verran tullut limaa ja oli outoja tuntemuksia mitä en ennen ole tiedostanut, että ehkä se ovis sit on nyt. Onkohan jo myöhäistä heilutella peittoja tänään edellis kerta kuitenkin oli tiistaina? Tämä kierto sitten taitaakin pysyä vielä siinä 27 jos ovis tänään oli eikä veny siihen 30 niin kuin aiemmin epäilin.

Äiti: kyllä minäkin täällä vielä yritän kirjoitella sen minkä ehdin, ettet yksin ole :)

Muistan kyllä kans joskus jostain lukeneeni, että raskaushormoni vahvistuu joka toinen päivä.

Vierailija
315/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ollaan!Huomenna ajattelin herkällä testata,kyl on jännää,mut ei vaan pysty viikonlopun yli odottamaan. kyllä kait se haamun antaa jos on antaakseen.

Näkemiin ja palataan huomen aamul :)

Vierailija
316/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei vieläkään tapahtunut. Toivoittavasti merkkaa hyvää. Sanoin miehelle, että annan lauantaihin asti "armonaikaa", jos siihen mennessä ei tätiä näy, niin pakko testata! Edellisestä raskaudesta muistan kauhean väsymyksen ja palelun ihan alussa, ja nyt on samanlainen olo.

Niin, ja tervetuloa Saima! Toivottavasti tärppää!! Ja samoin toivon äidille, Tindelle ja Meerkatille :)

Mä muuten katselin tossa pari kk sitten jotain vanhoja kalentereitani, joihin olin kierrot merkannut. En edes muistanut, että mun "luomukierrot" oli suht lyhyitä, 26-28 päivää. Tästä jotenkin päättelin, että jos viime kiertokin oli vaan 26 päivää, niin jos vaan ovuloin aikaisemmin. Kun eikö sen irtoamisen jälkeisen ajanjakson pituus ole ennemminkin se vakio? Siksi aloitettiin yrittäminen tässä kierrossa ihan heti menkkojen loputtua, josko sillä olisi ollut vaikutusta ja olisi tärpännyt :)

Vierailija
317/450 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti täällä ollaan, meillä vaan on tällä hetkellä pupuilut työn alla ja testaamaan päästään vasta myöhemmin sitten.. mutta ei et ole yksin ;)

Tinde: koskaan ei ole liian myöhäistä, pistäkääs peitot vaan heilumaan! Parempi myöhään kuin ei ollenkaan :)

Saima: tervetuloa ja toivottavasti "tervemenoa" odottajiin eli pidetään peukkuja että plussa vahvistuu! bd

Meerkatti: oi, jännittävää! Toivottavasti nyt tärppää! Paaaljon plussaonnea :)

Gabriela: Isot pahoittelut tädistä! Ensi kuu on toivottavasti sun kuu!

ON: Täällä mennään tutulla jokatoinenpäivä-vähintään tekniikalla.. eli tänään ois taas talletukset tehtävä :) vaikka kylläkin väsyttää niin ettei pal kiinnostais.. mutku nyt tahtoisin jo sen plussan!! Hyviä öitä :)

sissi 16/28-? yk 7

Vierailija
318/450 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää päivää tullut töissä tehtyä, joten iltaisin ei jaksa enää kirjoitella, sori… Mutta siis kp 30 mennään.

Eilen meinasin apteekin ohi mennessä käydä testiostoksilla, mutta sitten jänistin. Mulla kun muutenkin joskus venyy kierto tuonne 35 kieppeille, niin jos ensi viikolle jaksaisin sinnitellä testauksen kanssa. Jos ei siis täti tule ennen sitä. Vähän vilautti helmojaan pikku tuhrun muodossa tuossa alkuviikosta sänkypuuhien jälkeen. Oireita kyllä on, menkkatuntemuksia, mahanippailuja ja lievää etomistakin. Mutta mutta: voivat johtua myös lähestyvästä tädistä. Blaah… mieli heittelee puoleen ja toiseen: toisena hetkenä olen varma, että kohta alkaa täti, toisena hetkenä taas olen niiiin raskaana, hah!

Meerkatti: no, testasitko? Äkkiä kertomaan :)

Äiti: tsemppiä testauksiin sinnekin!

Saima: tervetuloa, toivottavasti haamu vahvistuu

Elita: hyviä tuntemuksia, toivottavasti on tärpännyt

Sissille jaksamista peitonheilutteluun! :)

PLUSSANNEILLE paljon onnea ja TÄDIN KIUSAAMILLE pahoittelut ja tsempitystä!

Dajm

Vierailija
319/450 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höh...testi tehty ja ei mitään,siis niin puhdas nega kuin vain voi olla. Nooooh odotellaan nyt sitten tädin tuloa...juilimiset masussa viittavatkin siihen että siinä ei tule kauaa menemään..odotellaan odotellaaan ;)

Plussatuulia nyt lopuille! Sovitaan että se olen minä ainut enää tästä ketjusta joka siirtyy?? lokakuisiin :)

Vierailija
320/450 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi poistaa listalta! On menossa kp 11 eli lokakuisiin mennään!!

Onnea plussanneille ja toivotaan että monta plussaa vielä tulossa :)