Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuin kaupantädille !!!

Vierailija
30.11.2011 |

Olin kaupassa. Taustalta liikkeen ulkopuolelta kuului lapsen kovaa itkua. Ajattelin että mikähän hätä lapsella on. Myyjä käveli liikkeen ovelle ja meni takaisin palvelemaan asiakkaitaan. Sanoi samalla kiukkuisesti kovaan ääneen, että taas nuo lapset kiljuu. Oli se ennen vain toista kun silloin lapset saivat näkyä mutta eivät kuulua. Tänään on kyllä aivan toisin. Lapset meuhkaavat ja huutavat niin että saa pelätä että lasit menevät rikki. Haukkui todella kovasti lapsia ja lapsiperheitä. Myyjä tuli samalla mua vastaan. Sanoin hänelle, että tänne liikkeeseen en sitten enää uskalla lasteni kanssa tullakkaan. Hän vastasi että kyllähän minä nyt ymmärrän mitä han tarkoittaa. Sanoin siihen takaisin että ymmärrän oikein hyvin ja hän (myyjä) ymmärtää varmasti myös oikein hyvin mitä minä tarkoitan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin töissä asiakaspalvelussa eikä mieleeni tule koskaan kärkevästi arvostella tai kommentoida omia mielipiteitäni. Asiakaspalvelija on palvelija ja hänen on kestettävä työn huonotkin puolet ja tässä tapauksessa kiljuvat lapset jotka huudollaan rikkovat lasit ;O)

Vierailija
2/2 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa tarttua sellaiseen jos joku on elämäänsä kyllästynyt, 30 vuotta samassa työssä ollut tai yksinkertaisesti väsynyt eikä ulosanti ole hangonkeksiä. Ei se kivaakaan ole mutta en viitsi itse noista kohkata. Itseäkin aspailu välillä väsyttää. Eikä nyt tarvi vastata tähän millään "mutku mitä olet sen työsi valinnut" -vakivastuksella.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla