Mies, REHELLINEN vastaus tähän: Oletko käynyt huorissa?
Jos olet, niin missä? Oliko sen arvoista? Kaduttaako? Olitko vapaa vai varattu? Menitkö uudestaan?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan jotenkintosi naiivi, mutta en tajua miten kukaan voi olla tosta vaan kene tahansa vieraan kanssa. Itselleni ei sellainen olis mahdollista, mutta tietysti, olenhan nainen.
Miehet siis voivat panna ketä vain. ei ole mitään väliä.
Voitaisi siis ajatella, että miehet OSAAVAT erottaa seksin ja tunteet toisistaan, eli miehet ovat naisia etevämpiä tunneasioissa! <3
Ei sitä todellakaan kaikkia panisi edes ilmaiseksi, usein noissa maksullisissa jutuissa on juuri jokin sellainen elementti, että muuten joutuisi panostamaan ihan suhteettomasti aikaa/vaivaa/rahaa kuten avioliitto, kun tosiaan haluaa mukavan ja mutkattoman virkistäytymishetken elämässään.
Ja tosiaan maksullisissakin kelpaa vain todella kaunis nainen, nuori mies tai transihminen. Transtyypit kyllä noin yleisesti ovat parhaita seksikumppaneita, sekä mtf että ftm: yhdistyy naisten hyvät puolet miesten suoraviivaisuuteen ja voimakkaaseen, mutkattomaan eroottisuuteen. Nämä näyttävät monia heikkoja naisia pelottavan vielä nykyäänkin: jos miesten villiä eroottisuutta ei yritettäisi kahlita ja omistaa, meillä olisi enemmän avoimia/polyamorisia suhteita, enemmän aitoa rakkautta ja vähemmän turhautumista, väkivaltaa ja päihdeongelmia sekä ns pettämistä. <3
Olen käynyt varmaan satoja kertoja, kaikki ulkomailla. Nykyään ihan monosuhteessa nuoremman naisen kanssa, tokihan seksiä voisi aina olla enemmän.
Ollut oikein mukavia kokemuksia naisten ja transnaisten kanssa, ei mitään negatiivista sanottavaa. Voisin hyvin vielä joskus alkaa uudestaan täällä kotimaassa, ikääntyessä on huikeaa muistella noita seikkailuja ja kyllä se vaan kiinnostaa nuori ja nätti vartalo saada hetkeksi värisemään syliinsä!
Nyt kun katselee tarjontaa, kiinnostaa vain kotimaiset nuoret naiset, miehet ja transihmiset. Panseksuaalisuus on kyllä upea asia löytää itsestään!
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin on hyvä seksi elämä. En vaan voi sille mitään että haluan välillä muita naisia ja parempi se että tyydytän viettini maksullisiin naisiin kun alkaisin räpeltää vaikeiden irtosuhteiden kanssa. Näissä kun ei ole tunnetta pelissä, ainoastaan tyydytystä. kallis harrastus tosin mutta sille ei mahda mitään.
Olen monesti miettinyt tätä käyttäytymistäni mutta en koe että se on keneltäkään pois.
Kenenköhän meistä ihana mies olet? Ainoa oikea teko on kertoa naisellesi huorista. Eikö ole tullut tauteja? Olen kerran 30v aikana ollut muun ku oman miehen kanssa ja kyllä on siitä asti olluy bakteerikanta sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin on hyvä seksi elämä. En vaan voi sille mitään että haluan välillä muita naisia ja parempi se että tyydytän viettini maksullisiin naisiin kun alkaisin räpeltää vaikeiden irtosuhteiden kanssa. Näissä kun ei ole tunnetta pelissä, ainoastaan tyydytystä. kallis harrastus tosin mutta sille ei mahda mitään.
Olen monesti miettinyt tätä käyttäytymistäni mutta en koe että se on keneltäkään pois.Kenenköhän meistä ihana mies olet? Ainoa oikea teko on kertoa naisellesi huorista. Eikö ole tullut tauteja? Olen kerran 30v aikana ollut muun ku oman miehen kanssa ja kyllä on siitä asti olluy bakteerikanta sekaisin.
Kannattaisi kyllä huolehtia hygieniastaan ja käyttää niitä kondomeja, itsellä varmaan satoja avioliiton ulkopuolisia juttuja eikä ikinä mitään ongelmia. Tosin en harrasta edes oraaliseksiä ilman suojausta!
Itse en kyllä koe kertaakaan käyneeni h****ssa, vaan ihan rehellisten ja hienojen seksityöntekijöiden luona, jotenki persua tuo h-sanan käyttö tässä yhteydessä. :/
Olen käynyt säännöllisesti jo vuodesta 2007 saakka. Päivääkään en vaihtaisi pois.
En vielä, mutta harkitsen asiaa.
Olen käynyt ja 99,99% kavereista on käynyt. Jos joku mimmi oikeasti luulee että sen mies on pulmunen ja " ne on ne muiden miehet" niin kannattaa herätä tähän päivään 😂
Ei kiinnosta, ei minun juttu ja ei ainakaan Suomessa.
- Vanha työkaveri kertoi omista kokemuksistaan piitkillä työreissuilla Ranskassa. Olipa yhyttänyt mukavan tyttösen ja tuttavuus ja leikki johti yhteisten viikonloppujen viettoon tytön asunnolla jossain Montparnassen suunnalla korkeissa kerrostaloissa. Yhteistä ruuanlaittoa, telkun katselua ja avustamista tytön valtavien hiusten pesussa suihkussa + jne vaan ei mitenkään aidon romanttisessa merkityksessä Suomi-näkökulmasta katsoen.
Saattoi olla win-win tilanne ja tuon tarinan jälkeen olin naksun tai pari suvaitsevaisempi, mitä tulee 'vastikkeelliseen rakkauteen'.
Eipä ole ollut tarvetta. Vaimon kanssa pelaa halut hyvin yhteen. Pidemmillä työkeikoilla löytyy aina halukas rouva hotellin baarista. Ainoa kustannus on kondomit.
Kaikki naiset ovat maksullisia.
Kyllä olen käynyt. Ja enimmäkseen hyviä kokemuksia. Ollaan vaimon kanssa ihan eriparia seksin suhteen, ja hän on päättänyt minun puolesta että meillä ei sextata niin minä haen sitä muualta. -Ukkomies
Viimeksi eilen. Haluatko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen käynyt. Ja enimmäkseen hyviä kokemuksia. Ollaan vaimon kanssa ihan eriparia seksin suhteen, ja hän on päättänyt minun puolesta että meillä ei sextata niin minä haen sitä muualta. -Ukkomies
Miehen on syytä ottaa (seksi-)elämä omiin käsiinsä. Tai siis jonkun muunkin käsiin kuin haluttoman vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä.
Varmaan yksi lisäsyy siihen, että moni mies mieluummin valitsee maksullisen naisen, mehen tai transihmisen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan jotenkintosi naiivi, mutta en tajua miten kukaan voi olla tosta vaan kene tahansa vieraan kanssa. Itselleni ei sellainen olis mahdollista, mutta tietysti, olenhan nainen.
Miehet siis voivat panna ketä vain. ei ole mitään väliä.
Voitaisi siis ajatella, että miehet OSAAVAT erottaa seksin ja tunteet toisistaan, eli miehet ovat naisia etevämpiä tunneasioissa! <3
Ei sitä todellakaan kaikkia panisi edes ilmaiseksi, usein noissa maksullisissa jutuissa on juuri jokin sellainen elementti, että muuten joutuisi panostamaan ihan suhteettomasti aikaa/vaivaa/rahaa kuten avioliitto, kun tosiaan haluaa mukavan ja mutkattoman virkistäytymishetken elämässään.
Ja tosiaan maksullisissakin kelpaa vain todella kaunis nainen, nuori mies tai transihminen. Transtyypit kyllä noin yleisesti ovat parhaita seksikumppaneita, sekä mtf ett
Tuo on totta, etenkin transmiehet on tosi kiimaisia ja jostain kumman syystä tykkäävät kun mies kohtelee heitä seksissä naisena. Tosin maksullisia sellaisia ei taida kovin montaa Suomesta löytyä, voisi olla enemmänkin.
Ketjussa kiintoisinta, miten raivoisasti tai dissaavasti monet (luultavimmin) naiset suhtautuvat rehellisyyteen, mitä aloittaja toivoi. Tämä on kyllä huomattu tosielämässäkin, on kovin helppoa löytää naisia, jotka toitottavat suureen ääneen "olisipa tunteistaan ja tarpeistaan puhuva mies" mutta tämä on emotionaalinen miinakenttä: suurimmalle osalle naisia ne "oikeat" ja "sopivat" tunteet ja tarpeet on opittu romcomista ja naistenlehdistä! :o
Sitä on oppinut karvaiden pettymysten ja kylmä kylki-hoitojaksojen myötä visusti mietimään, mitä voi aidosti sanoa vaikka olisi kuinka vakuuteltu, että on turvallista keskustella ja kertoa tunteistaan ja tarpeistaan. Itse luulin olevani kovinkin monogaamisuuteen sitoutunut, kunnes x-vaimo (luojan kiitos x) opetti, ettei siihen kannattanut miehenä juuttua. On myös aivan ajanhukkaa panostaa kotitöihin sun muuhun läheidyysen toivossa: "kyllä ne halut sieltä sitten herää, kotityöt on parasta esileikkiä, runkkaa nyt vaan". Olen käynyt vieraissa satoja kertoja, ikinä en ole jäänyt kiinni ja mitään tauteja ei ole ikinä tullut. Toinen pitkä avioliitto menossa ja on jo itsellä jalka oven välissä, todennäköisesti tämäkin ero tulee vaimolle "ihan puskista", vaikka olen kyllä tehnyt selväksi, että en ole tyytyväinen.
Toki tavoitteissa on eettinen monisuhteisuus tai ainakin kimppakivat/parinvaihto, mutta tuntuu olevan monella näistäkin aluksi kiinnostuneilla ja seksuaalisesti viriileillä naisilla ailahtelevainen mieli. On alkanut jopa vaikuttaa siltä, että tyhjillä lupauksilla houkutellaan mies kiinnostumaan ja sitoutumaan. :/
Naisten kaksinaismoralismi on jännä ilmiö: tosi moni on että ei mitään bodycount tarvii kertoa/kysellä ja kyselevät miehet luusereita. Itse sitten kehottavat miehiä menemään maksullisiin ettei tarvitse ahdistella sun muuta, mutta ovat aivan raivoissaan jos mies on maksullisissa käynyt eikä TODELLAKAAN ole parisuhdematskua tämmöiset.
OF/seksityö muuten on kuitenkin ihan ok (niin muuten onkin).
Tai auta armias jos miehellä kokemuksia toisten miesten tai transihmisten kanssa.
:DDD