Naisilta kielletty klubi on hyvä asia
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011596080.html?utm_source=ampp…
Bravo. Näitä tarvitaan lisää. Miehillä pitää olla omat jutut mihin akat ei pääse sotkemaan. Töissäkin huomannut että miesten kesken homma toimii, heti kun nainen tulee mukaan alkaa palamaan energiaa kaikenlaiseen tunteiden huomioimiseen. Ei voi vain puhua suoraan kun on tunneakka ryhmässä.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhassa. Ei mulla klubit kiinnosta. Mä vietän iltoja naisten kanssa ja hihitellään miehistä ja niiden ongelmista. Hihi.
Juuri näin. Naiset keskenään juoruamaan niin miehet saa rauhan sillä aikaa.
Leikkikää pojat ihan rauhassa kerhoissanne, jotakinhan teidänkin pitää räpeltää että voitte kuvitella jotain osaavanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhassa. Ei mulla klubit kiinnosta. Mä vietän iltoja naisten kanssa ja hihitellään miehistä ja niiden ongelmista. Hihi.
Rauhan mihin? Telakoitumiseen? 😂
eri
Nainen voi ihan vapaasti viettää naisten iltaa,miehet tarvii klubin, koska muuten ei saa viettää miesten iltaa. Nyt on " lupa" kerta on klubi korttikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet juoruaa ja muodostaa kuppikuntia. Tuliko yllätyksenä?
Minkälaiset ihmiset vastustaa erillisiä klubeja, kun ei ole mistään muita koskevista päätöksistä kyse? Ainahan klubeja voi perustaa enemmän ja valita miten sekamuotoisen tahansa.
Sinä et missään töissä ole. Jos olisit niin tietäisit että suurin osa työajasta menee miesten egoiluun ja kyrvän mittaus kilpailuihin.
Naisten herne nenässä kommentit tähän ketjuun osoittaa miksi miehet tarvitsevat omat ryhmät ilman akkoja. Vihdoin paikka missä ei tarvitse sietää sitä.
Ihme nillittämistä vuodesta toiseen kun naisilla kuntosaleja minne miehet ei saa tulla. Perustaisivat oman puumajan missä kyltti "pojilta pääsy kielletty!".
Vierailija kirjoitti:
Naisten herne nenässä kommentit tähän ketjuun osoittaa miksi miehet tarvitsevat omat ryhmät ilman akkoja. Vihdoin paikka missä ei tarvitse sietää sitä.
Sinä nyt et naisseuraa saisi vaikka haluaisit, joten voit inkkeli olla huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku pakottaa miehen ottamaan naisen itselleen? Ei ole kuule pakko,kun voi elää sinkku elämää ja klubeilla vaikka ihan kotona miesten kesken. Mut ei,joku vetää etsimään naisia vaikka väkisin ja sit pitää päästää eroon ja klubeilemaan. Mikä järki?
Minulle yksi ja sama, kunhan naisillakin saa sitten olla klubeja ja seuroja tms mihin miehiä ei oteta jäseniksi. Sinulla silti on joku asenneongelma kun nimittelet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Silti änkeät itse tänne naisvaltaiselle palstalle ilkkumaan. Menisit vaikka ulilaudalle ennemmin ulisemaan, ei sinua täällä tarvita mitään sietämään.
Naisille myös omat ravintolat ja ruokakaupat. 👍
Inkkeli ja ulilauta mainittu. Keskustelun taso alkaa kohoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehethän ei juorua. :D
Sedillä on oikeus omiin sukupuoleen liittyviin kerhoihin. En näe tässä ongelmaa. T. Feministi
Naiset ja komeat ulkomaalaiset miehet -klubi.