synnytin eilen vauvan joka ei ole mieheni lapsi
synnytin eilen perheeseemme toisen lapsen. Tänään minulle varmistui että lapsi ei ole aviomieheni.
Meillä on avioliittomme aikana ollut hyvin vaikea. Suurimmat ongelmat ovat mieheni työttömyys ja alkon käyttö. Viime keväällä olin jo lähes päättänyt erota, niinpä baari-iltana päädyin sänkyyn toisen miehen kanssa kun seksielämäkin oli tosi onnetonta. Jonkun ajan kuluttua huomasin olevani raskaana. Raskauden alkamis ajankohta oli epäselvä. Kerroin miehelleni raskaudesta. Hän olikin yllätyksekseni onnellinen. Tiesin että on riski että lapsi olisi sen toisen, mutta halusin vielä uskoa avioliittooni. Raskauden aikana parisuhde parantui. Tiesin että on tuo pieni riski. Eilen vauva syntyi ja tajusin heti ettei se ole mieheni. Nyt on kamala olo. En tykkää vauvastani. Mieheni kohtaaminen pelottaa. Mitä teen?
Kommentit (204)
AP, mitä kuuluu? Sulla pitäisi laskujen mukaan olla jo 1,5-vuotias? Miten menee? Sinua muistellen!
Surullinen olo.
Olen paljon imettänyt vauvaa ja itkettää koko ajan.
Mies lähti puistoon lasten kanssa ja äitini laittoi sillä aika ruokaa.
Nyt mies on lähtenyt vaikka hoimme rakastavamme toisiamme ikuisesti.
Toivon todella että mies vielä palaa vaikka ajatuskin on järjetön.
tämä ei ole minun tekstini
Olemme kotona. Mies on jossain ulkona.
Enpä tiedä onko joku oikeasti ollut kiinnostunut tarinastani, mutta olen pitänyt tätä eräänlaisena päiväkirjana. Voimpa sitten jälkeenpäin lukea ensimmäisiä tunteitani asiasta. Ihan sama uskotteko tarinani vai ette.
Niille ketkä puhuvat isyyden selvittämisestä voivat lukea aikaisemmat tekstini kunnolla. En tarvitse mitään lisätestejä, koska veriryhmä paljastaa jo isän.
Olen alkanut hyväksyä vauvani. Tänään laitoin hänen kuvansa facebookkiin. Toki edelleen toivon että hän olisi mieheni, mutta eipä se vauva muutu hänen vauvaksi vaikka kuinka häntä tuijottaisin. Mieheni on kertonut perheelleen. He eivät asu Suomessa. Ovat luonnollisesti sanattomia ja pahoillaan mieheni puolesta. Onneksi minun ei tarvitse heitä kohdata. Tunnen edelleen häpeää eikä se varmaan häviä vähään aikaan. Mutta kai tämä tästä. Päivä kerrallaan....
sinä tässä syyllinen olet, ei se vauva.
Miehes tuskin antaa anteeksi?
Älä purkaa virheitäsi lapseen joka syntyi tahtomattaan.
Mitäkö teet? Helppoa: käännät aikaa takaisin viime kevääseen, kun LÄHES olit päättänyt erota, ja teetkin päätöksen vain LÄHES päätyä sänkyyn toisen miehen kanssa.
Tuomiota halusit hakemaan. Tai sitten muutne vain provota, vaikka totta olisikin.
Sulla kävi vaan pari pikku mokaa. Mutta harjotus tekee mestarin ja kyllä sustakin voi vielä kelpo provoilija tulla.
kyllä se siitä. älä kerro miehellesi. rakasta vauvaa ja ole hyvä äiti sille! se ansaitsee hyvän äidin. se on pieni kulta!!!!
Varmista, että vauvaparka ei joudu kärsimään vaikka oletkin tehnyt huorin.
Anna lapsi adoptioon. Suomessa on paljon lapsettomia tasapainoisia vanhempia, jotka osaisivat rakastaa vauvaasi, josta sinä et kertomasi mukaan pidä.
Surkea elämä teillä.
toivon itsekkin että olisi provo. Sairaalasta kirjotan kännykällä.
Olen oikeasti järkyttynyt. Tapaan psyksh:n yhdeltä.
En tiedä miten voin kohdata mieheni tänään.
Ja ole siis 100% varma isyydestä koska vauvan veriryhmä testattiin vasta-aineiden takia. Mieheni veriryhmä b, vauvan a ja minun o. Oikeasti. Pelottaa
Nyt ei taida auttaa kuin olla rehellinen. Asioilla on tapana järjestyä, kyllä teidänkin elämänne vielä uomansa hakee. Koita rauhoittua.
Paljon lämpimiä ajatuksia.
olet vastuussa vauvasta jonka olet maailmaan saattanut ja joka on omien valintojesi tulos. Miestäkö tuossa tilanteessa pitää hyssytellä ja paapoa? Anna lapsi adoptioon niin saa kunnon vanhemmat. Älä kaada lapsen niskaan omaa epätasapainoista elämääsi/elämäänne. Pienokainen saa varmasti hyvän ja rakastavan kodin jossain muualla. Turha kai kuvitella että perheonnenne enää kukoistaa kun on jo ollut tarpeeksi vaikeaa ja vain ajatus yhteisestä lapsesta toi siihen parannusta. Ajattele lapsen parasta ja suo hänelle koti jossa hänestä välitetään. Edessä on ainakin 18 vuotta vastuuta jota et /-te ole ilmeisesti halukkaita kantamaan.
ja hienoa, että hyväksyt vauvan, sinun lapsesihan se on!
Voi rakas,
nyt teet näin:
- kerrot miehellesi, että vauva ei ole hänen
- rakasta vauvaa, vaikka se ei ole miehesi
- kerro miehellesi, että rakastat häntä eniten koko maailmassa, ja että oli virhe mennä sänkyyn toisen kanssa
- jos miehesi antaa anteeksi, sopikaa, mitä teette lapsen kanssa (you know, annatteko adoptioon, kasvatatteko kuin yhteisenä lapsena)
- sovi myös asiasta sänkykumppaninsa kanssa, miten vauvan hoitaminen tehdään
Pari vinkkiä siinä oli! :D
Muista! ÄLÄ VÄITÄ ETTÄ LAPSI ON YHTEINEN MIEHESI KANSSA!
Eikö huvita vastuun kantaminen omista teoista?
Isäni veriryhmä oli AB+, äitinä O- ja kaikki me lapset ollaan B+, miten se on mahdollista :OO
Katso linkki:
http://www.veripalvelu.fi/www/1277
Isäni veriryhmä oli AB+, äitinä O- ja kaikki me lapset ollaan B+, miten se on mahdollista :OO
Olette perineet isältänne veriryhmän eli AB:stä sen B:n. B+O = B. Jos olisitte perineet isältänne sen A:n niin sitten olisitte A. A+O=A.
AB tai O ette voisi olla.
Up
ap mitä kuuluu?