Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytin eilen vauvan joka ei ole mieheni lapsi

Vierailija
30.11.2011 |

synnytin eilen perheeseemme toisen lapsen. Tänään minulle varmistui että lapsi ei ole aviomieheni.

Meillä on avioliittomme aikana ollut hyvin vaikea. Suurimmat ongelmat ovat mieheni työttömyys ja alkon käyttö. Viime keväällä olin jo lähes päättänyt erota, niinpä baari-iltana päädyin sänkyyn toisen miehen kanssa kun seksielämäkin oli tosi onnetonta. Jonkun ajan kuluttua huomasin olevani raskaana. Raskauden alkamis ajankohta oli epäselvä. Kerroin miehelleni raskaudesta. Hän olikin yllätyksekseni onnellinen. Tiesin että on riski että lapsi olisi sen toisen, mutta halusin vielä uskoa avioliittooni. Raskauden aikana parisuhde parantui. Tiesin että on tuo pieni riski. Eilen vauva syntyi ja tajusin heti ettei se ole mieheni. Nyt on kamala olo. En tykkää vauvastani. Mieheni kohtaaminen pelottaa. Mitä teen?

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panit baarituttua ilman kortsua saatika mitään ehkäisyä? Nonni.

Vierailija
202/204 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miehen järkytyksen ja tuskan. Hän on valmistautunut hoitamaan toista lastaan ja saakin kuulla, että vaimo on petturi. Siinä samassa oma vauva hävisi ja tilalle tuli toisen miehen mukula kuin muistomerkiksi tapahtuneesta.

Monen mielestä AP:n olisi pitänyt kertoa heti kun itse oivalsi kantavansa toisen miehen lasta. No viimeistään silloin! Minun mielestä olisi pitänyt kertoa heti pettämisen jälkeen. Ei kai se nyt niin mene, että saa pettää kunhan ei lapsia tule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee lapsen ja isien kanssa nykyään?

Vierailija
204/204 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin: se ei voi olla minun

vaikka haluaisinkin niin osaanhan minä laskea

Jos se olisikin minun

sinä tässä saisit maksaa kun se on sinulla

Mikä sitten on minun?

Velat, katkonainen uni sekä murtuva pää

Tästä jää kunnon jälki

Jätin levyn soimaan ja menin kellariin