Haluaisin erota miehestä,koska seksipaineet ahdistaa.
Miehen mielestä seksiä pitäisi olla melkein joka päivä, vaikka meillä on vauva ja uhmaikäinen.
Minuun hän ei koske eikä lähesty ilman seksiaikeita. Ei saa ikinä olla "rauhassa", koska miehen tarpeet on niin suuret.
Seksiä on pari kertaa viikossa, sen verran itsekin pystyn syttymään juuri ja juuri. Mutta aina en jaksa sitäkään. Sitten mies masturboi esim. sängyssä vieressäni, jos en halua seksiä.
Ahdistaa tämä: seksiä, seksiä, seksiä. Haluaisin olla rauhassa ja elää ilman, että tuo on tärkein tarve.
Eron jälkeen en halua enää miestä. Ihanaa olisi jos saisi olla rauhassa ja ilman pelkoa siitä että "taas" pitää harrastaa seksiä, jotta mies olisi tyytyväinen :( .
Kommentit (131)
Lyhyesti: mies ei palvele naista lainkaan. Ajattelee vain itseään. Tässä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Näihin muutamiin kommentteihin viitaten. En minä ainakaan halua sellaista seksiä, missä toinen on vastentahtoisesti mukana. Ennemmin ei seksiä ollenkaan, kuin säälistä ja inholla saatua seksiä. On toki hienoa, jos nainen niin paljon ajattelee toista, että vasten omaa haluaan suostuu seksiin. Mutta samalla tavalla pitäisi miehenäkin osata ottaa nainen huomioon ja olla vaatimatta seksiä, jos toinen ei halua.
Voi olla, että olen jotenkin outo mies, mutta minusta seksissä ei tärkeintä ole se itse fyysinen suoritus ja tietyt aukot tai asennot. Vaan se, että tuntee olevansa haluttu. Näkee, että nainen haluaa sinua ja sinun kosketusta sekä haluaa ihan omasta tahdostaan antaa sinulle nautintoa. Nämä puuttuvat tyystin sellaisesti velvollisuusseksistä.
Ongelma vaan on se, että minun näkökulmasta näitä spontaaneja hellyydenosoituksia ja seksiin "viettelyitä" tapahtuu ikävän harvoin. Ei vaan jaksa viikko- ja kuukausitolkulla odotta
Kuulostat epävarmalta. Nainen ei tule koskaan haluamaan sillä tavalla, mitä miehet haluavat naisia. Miehen biologiaan kuuluu olla siitosvalmis koko ajan, naisen valikoida ja väistää. E-pillerit ja ehkäisy ovat olemassa sitä varten, että nainen voi tyydyttää miehen sekopäisen siitosvimman ilman jatkuvaa raskautumista. Naiset, jotka saavat seksistä jotakin muutakin, ovat jollakin tavalla häiriintyneitä. Hedelmätön orgasmi ei loppupeleissä merkitse yhtään mitään, ihan sama syödä vaikka jäätelö tai seistä minuutti päällään. Paitsi niissä ei tule seksuaalisesti hyväksikäytetyksi
Hyi olkoon mikä mies. Eroaisin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
halusin itsekin melkein joka päivä. Mutta kun tuli lapsia - kaksi lasta melko lyhyellä ikäerolla, niin vähitellen se on hiipunut.
Molemmat lapset on valvottaneet (mies on saanut nukkua työssäkäyvänä) ja hoidan yksin suurimman osan kotitöistä ym. arjen asioista. Ei todellakaan ole jaksamista eikä mitään himoja jatkuvaan seksiin.
Oletin että miehelläkin ne himot laantuu, mutta niin ei käynytkään :( .
ap
Ne ei laannu ikänä. Oma mies 67 v ja keskusteluja käyty tuosta vonkaamisesta. Joo, ei tosiaan pääty siihen 50-vuotiaseen, kuten täällä on uskomus monella. Olen sanonutkin, että taitaa kuollakin seksi mielessä. Lapsiarjessa tuo on todella väsyttävää. Koita keskustella asiasta. Tuon kanssa painii aika monet pariskunnat.
Katsos kun miehen suurin biologinen tyydytys on siittää nainen. Se on hänen evolutiivinen huippunsa. Hän ei koskaan saavuta korkeampaa nautintoa, kun toimitaan elukkatasolla eli lisääntymisasioissa. Naaraalle eli naiselle se ei merkitse mitään. Meillä on aina 100-1000000 siittäjää jonossa, läpi elämämme. Sillä vaan ei ole mitään väliä, ellei kumppani ole aidosti geneettistä priimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
halusin itsekin melkein joka päivä. Mutta kun tuli lapsia - kaksi lasta melko lyhyellä ikäerolla, niin vähitellen se on hiipunut.
Molemmat lapset on valvottaneet (mies on saanut nukkua työssäkäyvänä) ja hoidan yksin suurimman osan kotitöistä ym. arjen asioista. Ei todellakaan ole jaksamista eikä mitään himoja jatkuvaan seksiin.
apNe ei laannu ikänä. Oma mies 67 v ja keskusteluja käyty tuosta vonkaamisesta. Joo, ei tosiaan pääty siihen 50-vuotiaseen, kuten täällä on uskomus monella. Olen sanonutkin, että taitaa kuollakin seksi mielessä. Lapsiarjessa tuo on todella väsyttävää. Koita keskustella asiasta. Tuon kanssa painii aika monet pariskunnat.
Ai tää onkin ihan vanha ketju 😁
itse laukesin tekopilluun kahdesti tänään, ei ole nyt seksipaineita
Vierailija kirjoitti:
Näihin muutamiin kommentteihin viitaten. En minä ainakaan halua sellaista seksiä, missä toinen on vastentahtoisesti mukana. Ennemmin ei seksiä ollenkaan, kuin säälistä ja inholla saatua seksiä. On toki hienoa, jos nainen niin paljon ajattelee toista, että vasten omaa haluaan suostuu seksiin. Mutta samalla tavalla pitäisi miehenäkin osata ottaa nainen huomioon ja olla vaatimatta seksiä, jos toinen ei halua.
Voi olla, että olen jotenkin outo mies, mutta minusta seksissä ei tärkeintä ole se itse fyysinen suoritus ja tietyt aukot tai asennot. Vaan se, että tuntee olevansa haluttu. Näkee, että nainen haluaa sinua ja sinun kosketusta sekä haluaa ihan omasta tahdostaan antaa sinulle nautintoa. Nämä puuttuvat tyystin sellaisesti velvollisuusseksistä.
Ongelma vaan on se, että minun näkökulmasta näitä spontaaneja hellyydenosoituksia ja seksiin "viettelyitä" tapahtuu ikävän harvoin. Ei vaan jaksa viikko- ja kuukausitolkulla odotta
Miksi on mielestäsi hienoa, että nainen suostuu vastentahtoisesti seksiin? Se ei ole hyväksi miehelle eikä naiselle eikä heidän parisuhteelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNe ei laannu ikänä. Oma mies 67 v ja keskusteluja käyty tuosta vonkaamisesta. Joo, ei tosiaan pääty siihen 50-vuotiaseen, kuten täällä on uskomus monella. Olen sanonutkin, että taitaa kuollakin seksi mielessä. Lapsiarjessa tuo on todella väsyttävää. Koita keskustella asiasta. Tuon kanssa painii aika monet pariskunnat.
Nainen synnyttänyt miehelle, hoitaa ja rakastaa tämän lapsia, käy varmaan töissäkin eli hoitaa miehenkin velvollisuudet, ja mies kehtaa vielä vongata pimppaa? Ovatko kaikki suomalaiset miehet pelkkiä miesvauvoja, joiden vaateilla ei ole mitään rajaa? Koska viimeksi mies on ostanu naiselle kukkia, kotiapua? Toimiiko itse kodin hengettären roolissa kuvitellen, että nainen pitää apuliasta mieslasta seksikkäänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, että sitä tarvitsee olla joka ikinen päivä, eikä niin, etteikö asioista voisi joustaa. Mutta kyllä, jollain tapaa seksi kuuluu parisuhteeseen ja kuukausia jatkuva seksittömyys ei oikesasti ole normaalia.
Meilläkään eivät halut kohtaa, mutta kun kumpikin joustaa, niin ollaan tyytyväisiä. Välillä on asiasta ollut isompiakin riitoja, nyt ei enää aikohin. Seksiä on eri muodoissa 3-4x viikossa ja se on hyvä määrä meille. Mies haluaisi n. kerran päivässä, minä ehkä 1-3x vkossa. Toisaalta voisin olla parikin viikkoa ilmankin.
Meillä on lapsia 4, vanhin 10v ja nuorin täyttää pian vuoden. Mies käy töissä, minä hoidan kodin ja lapset. Tämä sopii meille.Mulla ainakin nimenomaan menisi halut siinä jos toinen kinuaisi seksiä joka päivä vaikka olisin väsynyt, ei koskettaisi kuin seksuaalisessa mielessä ja olisi muutenkin todella sokea kok
Monilla meneekin halut ja haluttomuus myös "kroonistuu" helposti, koska ei tule sellaista taukoa, että saisi toipua siitä tunteesta, että seksi on ahdistava asia, johon joutuu pakottamaan itsensä toisen mieliksi. Ongelmaa kuulemma lähdetään yleensä hoitamaan kieltämällä pariskunnalta seksi. Seksiä ei saa harrastaa, mutta läheisyyttä tulee harjoitella. Näin päästään eroon siitä tunteesta, että puoliso on hellä vain halutessaan seksiä. Rakkaudellisia tekoja täytyy tehdä muutenkin kuin taka-ajatuksen motivoimana.
Polyamoria on, jos se sopii kaikille osapuolille. Tuo on pettämistä ja se ei ole ollenkaan toimiva systeemi niille naisille, joita petät. Moni petturihan pettää kahta naista samanaikaisesti