Haluaisin erota miehestä,koska seksipaineet ahdistaa.
Miehen mielestä seksiä pitäisi olla melkein joka päivä, vaikka meillä on vauva ja uhmaikäinen.
Minuun hän ei koske eikä lähesty ilman seksiaikeita. Ei saa ikinä olla "rauhassa", koska miehen tarpeet on niin suuret.
Seksiä on pari kertaa viikossa, sen verran itsekin pystyn syttymään juuri ja juuri. Mutta aina en jaksa sitäkään. Sitten mies masturboi esim. sängyssä vieressäni, jos en halua seksiä.
Ahdistaa tämä: seksiä, seksiä, seksiä. Haluaisin olla rauhassa ja elää ilman, että tuo on tärkein tarve.
Eron jälkeen en halua enää miestä. Ihanaa olisi jos saisi olla rauhassa ja ilman pelkoa siitä että "taas" pitää harrastaa seksiä, jotta mies olisi tyytyväinen :( .
Kommentit (131)
Kuukas nyt naiset kun setämies neuvoo. Jos et ole täysin uuvatti niin opit ottamaan ukoltasi suihin niin että toimitus kestää 5 minuuttia. Onko se liikaa toisen eteen? Jos ei suihinotto luonnistu niin ukolta pallikarvat ja välilihakarvat veks (Gillette 3-teräinen höylä + saippuaa) ja ukon runkatessa nuoleskelet siitä pallien alta -> 2min ja homma ohi.
Koittakaas nyt....
Ai nytkö oletkin nainen? Tämä on saman trollin aloittama ketju, kun se naisen mielestä haluan vain kuoria kermat kakun päältä. Kirjoitustyyli kaikissa sama ja sitten vastailee itselleen. Mahtaa olla köyhä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö oletkin nainen? Tämä on saman trollin aloittama ketju, kun se naisen mielestä haluan vain kuoria kermat kakun päältä. Kirjoitustyyli kaikissa sama ja sitten vastailee itselleen. Mahtaa olla köyhä elämä.
Aloitus on vuodelta 2011.
On ollut aikaa rooleja vaihdella. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Sama homma täällä, alussa oli vaimon kanssa seksiä koko ajan, joka päivä. Sitten kun muutettiin yhteen niin 3-4 kertaa viikossa monin eri tavoin ja monta kertaa , jopa kuukautisten aikana. Tultiin raskaaksi 2007 jolloin seksi loppui miltei seinään ja nyt ei ole rakasteltu enää 2009 syksyn jälkeen . Haluaa hellyyttä muuten ja läheisyyttä. Hierontaa jne. Seksiä ei ole enää. En vonkaa edes enää kun toinen ahdistuu ja ahdistuu esim. siitä jos kaupassa on mukava kassa joka hymyilee minulle. Ei suostu terapiaan eikä muuhunkaan. Tyydytän itseäni joka päivä vähintään pari kertaa mutta en tiedä kuinka kauan jaksan tätä. Saan aivan liikaa ehdotuksia vierailta naisilta , jopa varatuilta perheellisiltä naisilta töissä ja vapaalla. Rakastan vaimoani ja lastani mutta helppoa tämä ei ole.
Jätä se sika
Vierailija kirjoitti:
Kuukas nyt naiset kun setämies neuvoo. Jos et ole täysin uuvatti niin opit ottamaan ukoltasi suihin niin että toimitus kestää 5 minuuttia. Onko se liikaa toisen eteen? Jos ei suihinotto luonnistu niin ukolta pallikarvat ja välilihakarvat veks (Gillette 3-teräinen höylä + saippuaa) ja ukon runkatessa nuoleskelet siitä pallien alta -> 2min ja homma ohi.
Koittakaas nyt....
Houkutteleva tarjous. Anna kun räkänokka neuvoo loogisempana teitä tunteella käyviä setiä.
Jos haluat kassit tyhjäksi ja vastapuolen fiiliksillä ei niin väliä niin helpointa on diili toisen miehen kanssa. Silmät kiinni ja munaa suu täyteen vuorotellen. 2 min.
Naisen kanssa et pääse yhtä helpolla.
Jätin mieheni tuon takia kolme viikkoa sitten. Sanoin monta kertaa asiasta, että ahdistun kun odottaa jatkuvasti seksiä ja vihjailee jos käyn suihkussa ja olen menossa laittamaan vaatteita päälle niin käy käsiksi ja kaataa sängylle ja alkaa koskettelemaan.
Ei auttanut ja alkoi mököttömään kun en suostunut joka päivä. Päätin sitten kokonaan lopettaa suhteen, nyt sain kehorauhan ja olen paljon onnellisempi vaikka välillä surullinen erosta.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mitä kaikkea nainen on kokenut. Kun saa lapsen, KAIKKI muuttuu. et ole enää nainen vaan olet ÄITI. Siinä pukkaa identiteettikriisiä kun olet yhtäkkiä ihan eri tyyppi.
Joo, tätä eivät miehet oikein ota tosissaan ja vähättelevät kilvan. Jotenkin ilmeisesti toisen asemaan on niin vaikea asettua.
Minä tuosta kirjoitin vähän aikaa sitten ja naiset joukolla alapeukutti. Kuka valehtelee?
M37
Mitä hel vettiä taas? Seksi on teidän mukaanne yhteinen päätös ja nytkö se onkin niin että mies haluaa ja nainen vastentahtoisesti suostuu. Ei vit tu te olette tyhmiä pask anpuhujia.
Vierailija kirjoitti:
Jätin mieheni tuon takia kolme viikkoa sitten. Sanoin monta kertaa asiasta, että ahdistun kun odottaa jatkuvasti seksiä ja vihjailee jos käyn suihkussa ja olen menossa laittamaan vaatteita päälle niin käy käsiksi ja kaataa sängylle ja alkaa koskettelemaan.
Ei auttanut ja alkoi mököttömään kun en suostunut joka päivä. Päätin sitten kokonaan lopettaa suhteen, nyt sain kehorauhan ja olen paljon onnellisempi vaikka välillä surullinen erosta.
...ja miehen rahoista.
Seksiä kaksi kertaa viikossa ei kyllä ole mielestäni mitään äärimmäistä seksiriippuvuutta, vaan ihan täysin normaali ja terve määrä.
Toki ymmärrän että pikkulapsiarkena ei seksi samalla tavalla kiinnosta. Olen itse pitkässä liitossa ja lapset jo muuttaneet pois, ja olisin todella iloinen jos saisin seksiä mieheltäni kaksi kertaa viikossa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on neljä lasta Ei käy onnen lahjat aina tasan. Oispa ihanaa , jos mieheni haluaisi minua joka päivän.
MIKSI NOSTIT ESIIN 13 VUOTTA VANHAN ALOITUKSEN?
Ilmeisesti on aika yleistä, etteivät seksihalut (ainakaan täysin) kohtaa.
Itse taas haluaisin useita kertoja viikossa, mieheni vain kerran viikossa. Ja olisin ikionnellinen, jos mies vaikka suihkusta tullessani kaataisi sänkyyn tms. Mistään hellittelystä tai halailusta en juuri välitä.
N30
Ite panen sillon kun panettaa. Välillä kotona ja välillä salarakkaan luona. Minusta aika toimiva systeemi. Kaikkien tarpeet tulevat sopivalla tavalla tyydytettyä.
Meillä 23 vuotta takana. Teimme aikoinaan sopimuksen, että vaimo antaa pillua kahdesti viikossa. Sen lisäksi saan puristella perseestä mielinmäärin. Tämä on toiminut kohtuullisesti, vaikka yhä vieläkin panisin mielellään joka päivä.
Mittarissa nyt 55v. eli jos miehellä on korkea libido, niin vaimojen ei kannata kuvitella, että se ihan hetkessä vähenisi. Parempi on vaan antaa sitä römpsää säännöllisesti muutaman kerran viikossa, niin pysyy parisuhde kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 23 vuotta takana. Teimme aikoinaan sopimuksen, että vaimo antaa pillua kahdesti viikossa. Sen lisäksi saan puristella perseestä mielinmäärin. Tämä on toiminut kohtuullisesti, vaikka yhä vieläkin panisin mielellään joka päivä.
Mittarissa nyt 55v. eli jos miehellä on korkea libido, niin vaimojen ei kannata kuvitella, että se ihan hetkessä vähenisi. Parempi on vaan antaa sitä römpsää säännöllisesti muutaman kerran viikossa, niin pysyy parisuhde kunnossa.
Olitko sinäkin raskaana? Synnytitkö, imetitkö? Hoiditko lapsia? Teitkö kotitöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinäkin raskaana? Synnytitkö, imetitkö? Hoiditko lapsia? Teitkö kotitöitä?
Miehenä en voi synnyttää. Kotitöitä teen ja lapsiakin olen jonkin verran hoitanut.
No oli miten oli, niin seksi on kuitenkin aina mielessä. Freud oli siinä täysin oikeassa.
Öö, hyi helvetti. Mies on selvästi todella stressaantunut tai kiihtynyt, jos pitää joka päivä siittää siitä huolimatta, että ympärillä pieniä lapsia. Olisikohan terapia kuitenkin oikea osoite hänelle? Lapsetkin runkkaavat purkaakseen stressiä. Sinun pimppasi on nyt miehen stressinpurkukohde. Otan osaa, hae hänelle apua
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kaksi kertaa viikossa ei kyllä ole mielestäni mitään äärimmäistä seksiriippuvuutta, vaan ihan täysin normaali ja terve määrä.
Toki ymmärrän että pikkulapsiarkena ei seksi samalla tavalla kiinnosta. Olen itse pitkässä liitossa ja lapset jo muuttaneet pois, ja olisin todella iloinen jos saisin seksiä mieheltäni kaksi kertaa viikossa!
Ehkä jollekin siitoskompulsiiviselle seksiaddiktille. Nainen pystyy hiihtelemään vuosikausia ilman mitään halua seksiä kohtaan ja senkin jälkeen pidättäytymään ilman ongelmia. Jos miehet eivät kykene alkeellisimpaan itsehillintään ja kuvittelevat, että on millekään luontokappaleelle NORMAALIA siittää useita kertoja viikossa, jopa päivässä, on ansainnut pudota geenipoolista. Tuollaisia siitoshulluja ei kukaan tarvitse yhteiskuntaan
Näihin muutamiin kommentteihin viitaten. En minä ainakaan halua sellaista seksiä, missä toinen on vastentahtoisesti mukana. Ennemmin ei seksiä ollenkaan, kuin säälistä ja inholla saatua seksiä. On toki hienoa, jos nainen niin paljon ajattelee toista, että vasten omaa haluaan suostuu seksiin. Mutta samalla tavalla pitäisi miehenäkin osata ottaa nainen huomioon ja olla vaatimatta seksiä, jos toinen ei halua.
Voi olla, että olen jotenkin outo mies, mutta minusta seksissä ei tärkeintä ole se itse fyysinen suoritus ja tietyt aukot tai asennot. Vaan se, että tuntee olevansa haluttu. Näkee, että nainen haluaa sinua ja sinun kosketusta sekä haluaa ihan omasta tahdostaan antaa sinulle nautintoa. Nämä puuttuvat tyystin sellaisesti velvollisuusseksistä.
Ongelma vaan on se, että minun näkökulmasta näitä spontaaneja hellyydenosoituksia ja seksiin "viettelyitä" tapahtuu ikävän harvoin. Ei vaan jaksa viikko- ja kuukausitolkulla odottaa ja luottaa, että kyllä se aloite sieltä puoleltakin tulee. Sitten tulee itse lähdettyä "vonkaus"linjalle ja usein se seksiin päätyy. Kuitenkin takaraivossa jyskyttää aina ajatus, että näytteleekö nainen vaan ja haluaako se kuitenkaan tätä oikeasti.
No niin tai näin, eihän tässä mistään elämän ja kuoleman kysymyksistä ole kyse. Mutta kuitenkin parisuhteeseen kuuluvasta asiasta, niin kyllä sekin alkaa pidemmän päälle ahdistamaan.
Nieletkö?