Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota miehestä,koska seksipaineet ahdistaa.

Vierailija
01.12.2011 |

Miehen mielestä seksiä pitäisi olla melkein joka päivä, vaikka meillä on vauva ja uhmaikäinen.

Minuun hän ei koske eikä lähesty ilman seksiaikeita. Ei saa ikinä olla "rauhassa", koska miehen tarpeet on niin suuret.

Seksiä on pari kertaa viikossa, sen verran itsekin pystyn syttymään juuri ja juuri. Mutta aina en jaksa sitäkään. Sitten mies masturboi esim. sängyssä vieressäni, jos en halua seksiä.

Ahdistaa tämä: seksiä, seksiä, seksiä. Haluaisin olla rauhassa ja elää ilman, että tuo on tärkein tarve.

Eron jälkeen en halua enää miestä. Ihanaa olisi jos saisi olla rauhassa ja ilman pelkoa siitä että "taas" pitää harrastaa seksiä, jotta mies olisi tyytyväinen :( .

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin itse nukahtaa. Kun mies alkaa kähmimään, miettii vain, että apua, vauva herää kahden tunnin päästä ja nyt ei ehdi nukahtaa edes ennen sitä ja aamulla klo 6 herää esikoinen.

Ei se ole haluista kiinni kun siitä, että pitäisi saada joskus nukkua univelkojaan pois.

Meillä oli tilanne vähän kuin ap.lla joskus. Olin niin väsynyt, että meinasin oksentaa siitä väsymyksestä ja uupumuksesta. Ei paljon seksiä haluttanut.

Nyt lapset on jo isoja ja tilanne on aivan toinen. Onneksi mies ymmärsi tilanteen silloin niin nyt meillä ei ole katkeruutta toisiamme kohtaan ja suhde toimii hyvin ja seksielämä.

En ihan oikeasti ymmärrä niitä hemmoteltuja pikkupoikia, jotka kiukuttelee jos väsymyksestä puolikuollut vaimo ei joka ilta jaksa innostua seksiin.

Minunkin haluni katosivat pariksi vuodeksi, kun saatiin kolme lasta pikapikaa. Onneksi ne ovat palautuneet nyt kun pienin on 1v. Seksiä on taas monta kertaa viikossa, ja se on molempia tyydyttävää.

Miksi sinä et saa nautintoa seksistä? Etkö saa orgasmia? En minäkään seksiä epäitsekkäästi harrasta, tykkään sekä miehen että omasta nautinnostani. Onneksi miehelleni minunkin orgasmini on tärkeä, tärkeämpi usein kuin omansa.

Surullista, että pariskuntien toiveet/halut eivät kohtaa. Miehesi haluaa sinua, mutta sinä et häntä. Voisi hän varmaan käydä vieraissakin,mutta himoitsee omaa vaimoaan, onko se niin väärin?

Vierailija
42/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki vika on tällä kertaa naisissa!

Ottaa naiset huomioon lapsista haaveillessanne, että mies yleensä pysyy aivan yhtä himokkaana synnytyksen jälkeekin.

Kamalaa kun naisen himot loppuvat kuin seinään ja mies parat joutuvat menemään vieraisiin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ilman seksiä oman vaimon kanssa. Ei tuollaista pitäisi olla. Olet kyllä pitkään jaksanut.. Mutta mieti nyt tarkkaan, haluatko elää koko loppuelämäsi seksittömässä suhteessa. Seksi kuitenkin kuuluu aikuisen ihmisen elämään. Ainakin pitäisi kuulua. Vaimosi haluttomuus ei ole normaalia.

Mielestäni vaimosi pitäisi antaa sinulle lupa käydä vieraissa. Ja jos minulta kysytään, niin ihmettelen kovasti ettet ole sitä jo tehnyt. olen varma, että jostakin löytyisi nainen, joka mielellään antaisi sinulle vierihoitoa. Älä alistu seksittömyyteen!

t. nainen 38 v

Sama homma täällä, alussa oli vaimon kanssa seksiä koko ajan, joka päivä. Sitten kun muutettiin yhteen niin 3-4 kertaa viikossa monin eri tavoin ja monta kertaa , jopa kuukautisten aikana. Tultiin raskaaksi 2007 jolloin seksi loppui miltei seinään ja nyt ei ole rakasteltu enää 2009 syksyn jälkeen . Haluaa hellyyttä muuten ja läheisyyttä. Hierontaa jne. Seksiä ei ole enää. En vonkaa edes enää kun toinen ahdistuu ja ahdistuu esim. siitä jos kaupassa on mukava kassa joka hymyilee minulle. Ei suostu terapiaan eikä muuhunkaan. Tyydytän itseäni joka päivä vähintään pari kertaa mutta en tiedä kuinka kauan jaksan tätä. Saan aivan liikaa ehdotuksia vierailta naisilta , jopa varatuilta perheellisiltä naisilta töissä ja vapaalla. Rakastan vaimoani ja lastani mutta helppoa tämä ei ole.

Vierailija
44/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ilman seksiä oman vaimon kanssa. Ei tuollaista pitäisi olla. Olet kyllä pitkään jaksanut.. Mutta mieti nyt tarkkaan, haluatko elää koko loppuelämäsi seksittömässä suhteessa. Seksi kuitenkin kuuluu aikuisen ihmisen elämään. Ainakin pitäisi kuulua. Vaimosi haluttomuus ei ole normaalia.

Mielestäni vaimosi pitäisi antaa sinulle lupa käydä vieraissa. Ja jos minulta kysytään, niin ihmettelen kovasti ettet ole sitä jo tehnyt. olen varma, että jostakin löytyisi nainen, joka mielellään antaisi sinulle vierihoitoa. Älä alistu seksittömyyteen!

t. nainen 38 v

Sama homma täällä, alussa oli vaimon kanssa seksiä koko ajan, joka päivä. Sitten kun muutettiin yhteen niin 3-4 kertaa viikossa monin eri tavoin ja monta kertaa , jopa kuukautisten aikana. Tultiin raskaaksi 2007 jolloin seksi loppui miltei seinään ja nyt ei ole rakasteltu enää 2009 syksyn jälkeen . Haluaa hellyyttä muuten ja läheisyyttä. Hierontaa jne. Seksiä ei ole enää. En vonkaa edes enää kun toinen ahdistuu ja ahdistuu esim. siitä jos kaupassa on mukava kassa joka hymyilee minulle. Ei suostu terapiaan eikä muuhunkaan. Tyydytän itseäni joka päivä vähintään pari kertaa mutta en tiedä kuinka kauan jaksan tätä. Saan aivan liikaa ehdotuksia vierailta naisilta , jopa varatuilta perheellisiltä naisilta töissä ja vapaalla. Rakastan vaimoani ja lastani mutta helppoa tämä ei ole.

Vierailija
45/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen 38 v

Vierailija
46/131 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentua seksittömässä suhteessa ja sairastua työkyvyttömäksi. Kannattaisi tosiaan miettiä antaako sitä persettä vai ei. Sillä antamattomuudella on seuraamuksensa.

Mies saattaa nimittäin raahautua aina öisin itkemään sohvalle yms.. mitä taaltakin on lueskeltu. Ei miehet ole niin vahvoja, kuin yleisesti annetaan ymmärtää.

Vierailija
47/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo käy töissä ja siltikään ei halut palaa.

Mikään ei kelpaa.

Täälä on monesti vedottu siihen väsymykseen. Vaan ei auta vaikka isänä herään öisin syöttämään vauvaa. Ei auta mikään, vaikka teen kaikki kotityöt ja hän saa käydä töissä. Lämmin ruokakin odottaa ja pyykit on puhtaat. Näin meillä jo 8kk.

Koska ne halut palaa?

T: Huolestunut isä

Vierailija
48/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo käy töissä ja siltikään ei halut palaa.

Mikään ei kelpaa.

Täälä on monesti vedottu siihen väsymykseen. Vaan ei auta vaikka isänä herään öisin syöttämään vauvaa. Ei auta mikään, vaikka teen kaikki kotityöt ja hän saa käydä töissä. Lämmin ruokakin odottaa ja pyykit on puhtaat. Näin meillä jo 8kk.

Koska ne halut palaa?

T: Huolestunut isä

Se että vaimo sanoo että sitä väsyttää on vain tekosyy!

Hölmö. Nyt teet kaikki kotityöt vaikka ne kuuluisi tehdä puoliksi. Jos kävisit töissä ja vaimosi olisi kotona tekisitte kotityöt puoliksi. Sinua pannaan halvalla. Ota rakastaja!

Vierailija
49/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita yhtään inhimillistä miestä? Entä jos puoliso masentuu tai sairastuu vakavasti (vrt. lapsen saaminen ja hormonitoiminnan mullistuminen vuosiksi)? Menette vieraisiin, ei voi odottaa jos toinen ei pysty? Entäpä jos sama käy teille, saako vaimo käydä naida napsauttamassa vierasta heppiä kun tuskailette depressiivisinä ja koitatte puolison painostaessa löytää niitä haluja? Joku saattaa haluta haluta, mutta ei vaan pysty. Univelkoja tai hoitamatonta masennusta ei 8kk kotityöt hoitamalla kuitata, vaikka onhan se todella arvostettavaa, että edes joku yrittää auttaa eikä vaan mollaa.

Vierailija
50/131 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentua seksittömässä suhteessa ja sairastua työkyvyttömäksi. Kannattaisi tosiaan miettiä antaako sitä persettä vai ei. Sillä antamattomuudella on seuraamuksensa.

Mies saattaa nimittäin raahautua aina öisin itkemään sohvalle yms.. mitä taaltakin on lueskeltu. Ei miehet ole niin vahvoja, kuin yleisesti annetaan ymmärtää.

Melko paksua!

Vierailija
51/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä teitä naisia ollenkaan! seksi on ihana, lämmin, herkkä ja ihana asia.

Vierailija
52/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli, eiköhän se mieskin halua yhtä lailla sinusta eroon.

Vierailija
53/131 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä kaikkea nainen on kokenut. Kun saa lapsen, KAIKKI muuttuu. Ensin koko ruumis muuttuu ja joutuu kärsimään kaikista noloista ja kiusallisistakin vaivoista. Sitten vauva vaatii ja alapää ja rinnat kipeät, et ole enää nainen vaan olet ÄITI. Siinä pukkaa identiteettikriisiä kun olet yhtäkkiä ihan eri tyyppi.

Mutta tarkoituksena oli kuvata että naisella menee kaikki uusiksi, alapää voi olla tohjona, tissit roikkua, hormonit heittelee jne. Aika harva varmaan huvikseen tai miehen kiusaksi pihtaa??? Että vähän ymmärrystä pliis. Miehestä tulee kyllä isä mutta meillä ainakin minä olen hoitanut kaikki kotiin ja lapsiin liittyvät asiat myös yöheräilyt eikä mies ole joutunut juuri omaa elämäänsä muuttamaan. Eikä hänen vartalonsa ole muuttunut raskauden vuoksi...Ehkä keskioluen vuoksi jonkun verran;-).

Me ollaan siis tehty sopimus että kerran viikossa on seksiä. Joskus voi olla enemmänkin mutta siitä on sovittu juuri siksi että mulla saattaa mennä pari viikkoa ettei haluta. Haluaisin haluta mutta minkäs teet jos ei haluta. No mutta sitten sitä seksiä harrastetaan vaikkei niin haluttaisikaan.

Mutta peräänkuulutan sitä että miehen pitäisi ymmärtää naisen kohtaamia muutoksia. Nämä kolahtavat juurikin siihen seksuaalisuuden kohtaan naisessa. Vartalo muuttuu, alapää voi kärsiä synnytyksessä ja oma aika kutistuu olemattomiin. Koska sitten sille seksille ja naisena olemiselle olisi aikaa jos olet vauvalle pelkkä ruokinta-automaatti, isommille erotuomari jne. Mies yleensä käy töissä eikä hänen roolinsa muutu samalla tavalla lapsen syntymän vuoksi.

Toki on varmaan perheitä joissa on erilaisia rooleja. Meillä on kuitenkin niin perinteinen että mies tuo tilipussin ja minä hoidan lapset ja kodin.

Vierailija
54/131 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton seksittömyyttä. Meillä tosin oli sitä seksiä pari kertaa viikossa, joskus useamminkin. Ex olisi halunnut joka päivä.

Mutta. Hän teki pitkää päivää töissä, minä huolehdin kodin ja pienet lapset. No, ei siinä sinänsä mitään, aikansa kutakin. Mutta se, että hän arvosteli mun ulkonäköä, esim. aika pian toisen lapsen syntymän jälkeen kauhisteli mun vatsaa... hän myös sanoi, että kun mentiin naimisiin, niin oletuksena kai on, että toinen pysyy saman näköisenä. Olin toisen lapsen syntymän jälkeen 5kg painavampi kuin naimisiin mennessä, edelleen täysin normaalipainoinen.

Lisäksi hän vaati seksiä esim. silloin, kun lapset olivat olleet vatsataudissa, olin valvonut pari yötä ja aivan poikki. Kun en jaksanut, hän piti viikon mykkäkoulun.

No, hän on ex. Mutta hän varmastikin on juuri niitä "fiksuja" miehiä, jotka voivat valittaa vaimon seksihaluttomuutta - siis oli hän fiksu, koulutettu, osasi esiintyä... Mutta tarinoissa on aina kaksi puolta, hän kertoo sen omansa, mutta ei kai edelleenkään ymmärrä, että hänellä itsellään olisi ollut mitään vaikutusta siihen, ettei seksiä meillä ollut enempää.

sekä se, että hän halusi seksiä, tyydyttää itsensä, muttei hän oikeasti halunnut minua, koska ei oikeasti osannut rakastaa.

Hänellä taitaa olla nyt 15 v aikana ollut ainakin 5 "vakavaa" suhdetta, jotka alun ihanuuden jälkeen ovat jostain syystä kurjistuneet.

Vierailija
55/131 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehelläsi olisi rakastajatar?

Vierailija
56/131 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä seksiä pitäisi olla melkein joka päivä, vaikka meillä on vauva ja uhmaikäinen.

Minuun hän ei koske eikä lähesty ilman seksiaikeita. Ei saa ikinä olla "rauhassa", koska miehen tarpeet on niin suuret.

Seksiä on pari kertaa viikossa, sen verran itsekin pystyn syttymään juuri ja juuri. Mutta aina en jaksa sitäkään. Sitten mies masturboi esim. sängyssä vieressäni, jos en halua seksiä.

Ahdistaa tämä: seksiä, seksiä, seksiä. Haluaisin olla rauhassa ja elää ilman, että tuo on tärkein tarve.

Eron jälkeen en halua enää miestä. Ihanaa olisi jos saisi olla rauhassa ja ilman pelkoa siitä että "taas" pitää harrastaa seksiä, jotta mies olisi tyytyväinen :( .

Auttaako mies sinua lapsenhoidossa? Kiinnostaisiko sinua itseäsi seksi jollain toisella tavalla toteutettuna? Tai haluaisitko haluta enemmän tai oppia nauttimaan seksistä yhtä paljon kuin miehesi? Onko seksi ollut sinusta aikaisemmin ennen lapsia nautinnollista tai miten aktiivinen olet seksuaalisesti? Tässä lähinnä kiinnostaa oletteko jo valmiiksi eriparia seksuaalisesti ja lasten saaminen korostaa eroja entisestään vai onko nyt vain väliaikainen tilanne, joka korjautuu kun lapset kasvavat.

Ymmärrän tavallaan sinua, olen itse 3 lapsen äiti ja minulla on pikkuvauva, uhmis sekä leikki-ikäinen. Olen usein tosi naatti päivän jälkeen ja halujakaan ei oikein aina ole, mutta sitten kun seksiin ryhtyy niin vaikka ei aina saisikaan mitään huippuorgasmeja niin aina se jossain määrin rentouttaa ja on kivaa. Seksistäkin saa läheisyyttä, usein miehet eivät sitä edes muuten osaa antaa. Heille seksi on myös rakkautta, ei vain tarpeiden tyydytystä, vaikka se naisista helposti siltä tuntuukin. Joka päivä on tietysti kova tahti varsinkin jos limakalvot ovat imetyksestä kuivat, mutta etkö voisi sanoa miehellesi, että jos saat aina välillä huilata niin saat varmemmin orgasmin ja nautintosi on muutenkin voimakkaampaa? Yleensä miehet ovat huomaavaisia ja haluavat, että vaimo/tyttöystäväkin nauttii.

Voisiko joskus yllättää miehesi lähestymällä häntä itse ja vaikka pukeutumalla seksikkäästi? Jos mies tajuaa, että koitat ottaa hänet huomioon ehkä hänkin jaksaisi paremmin kuunnella sinua. En tietysti tiedä miten stressaava elämäntilanne teillä on tai miten joustava ihminen miehesi on.

Omani on myös kauhean innokas ja toisaalta itsekin olen ollut, mutta minulla on nyt vähän laimeampi kausi menossa synnytyksen ja vauvan takia. Muistan kuitenkin miten kivaa seksi voi olla ja sen takia koitan yrittää. Koita puhua miehellesi samalla tavalla kuin puhuisin parhaalle tyttökaverillesi. Silloin tulee vähiten riitaa (vaikka en minä osaa niitä itsekään välttää :( ). Parasta on kuitenkin minusta edes yrittää ymmärtää sitä toista osapuolta ensin. Varmasti teillä on tärkeä ja arvokas yhteinen historia ja lopulta rakastatte toisianne eikä eron ole mikään ratkaisu.

Vierailija
57/131 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä.tähän sanotte:
Minä sanoin heti suhteen alussa, että mieti tarkkaan haluatko tätä. En ole niitä, jotka haluavat jatkuvasti. Ja että vihaan kähmimistä.
Muutamia vuosia meni hyvin ja nyt olemme pisteessä, jossa en keksi muuta kuin eron.
En ole koskaan pistänyt ennen liinoja kokonaan kiinni. Olen aina sitoutunut vähintään 1xvko seksiin, jos siihen vain aika löytyy. Yleensä on löytynyt. Silti ajoittain olen vonkaamisen ja ahdistelun kohteena: väkisin tissien puristelua ja jalkovälin kourimista myös lapsen läsnäollessa (ilmeisesti ihan tarkoituksella, kun mies tietää että en voi reagoida esim pyristelemällä väkisin irti, koska lapsi pelästyy).
Minä olen antanut luvan mennä vieraisiin, jopa maksullisiin, jos pakko.
Nyt olen saanut erään tosi keljun väkisin kähmimisen jälkeen tarpeekseni. Olen lopettanut seksin. Minulla on yksi ainoa ehto: saat, jos et tee aloitetta suoraan kähmimällä.
Nyt olemme riidoissa. Joka aamu tulee aloite kourien ja kähmien, joka kerta sanon selkeästi ei. Ja toistan, että saat, kun teet aloitteen toisin, etkä koske erogeenisille alueille ennen kuin pyydän.
Olemme lomalla, mies pitää mykkäkoulua, ei katso silmiin. Haukkuu pösilöksi jne lapsen kuullen. "Sitä saa mitä tilaa", on hänen selityksensä.
En aio antaa piiruakaan periksi. Ei kai tämä voi päättyä mihinkään muuhun kuin eroon? Ehkä hän haluaakin sitä, mutta ei jostain moraalisista syistä halua olla jättäjä. Tekee minun oloni niin vaikeaksi, että joudun itse tekemään ratkaisun. Mikä ei sekään ole helppo, koska uhkaa myös järjestää asiat niin, että en enää nää lastani.
Nyt kun tämän kirjoitin, mietin, että eihän tällaisessa ole tosiaan mitään järkeä jatkaa.
Haluaisin vain ymmärtää miestä. Miksi tämä kaikki? Onko kähmiminen oikeasti asia, josta hän ei halua luopua vai vain osa jotain laajempaa näytelmää?

Vierailija
58/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä kaikkea nainen on kokenut. Kun saa lapsen, KAIKKI muuttuu. Ensin koko ruumis muuttuu ja joutuu kärsimään kaikista noloista ja kiusallisistakin vaivoista. Sitten vauva vaatii ja alapää ja rinnat kipeät, et ole enää nainen vaan olet ÄITI. Siinä pukkaa identiteettikriisiä kun olet yhtäkkiä ihan eri tyyppi.

Sitten vauva kasvaa taaperoksi eikä ole yhtään vähemmän vaativa vaan päin vastoin. Saa kauheita uhmakohtauksia. Onneksi on niin iso että voi jättää hoitoon. Äidin vartalo ei tietenkään edes palaudu entiselleen ja se vaivaa äitiä.

Ehdottaisin että lähdette kaksin vaikka viikonloppulomalle. Siellä saa nukkua. Ja jutella ilman että lapsi koko ajan keskeyttää. Äitikin voi löytää naisen itsestään eikä tarvitse jännittää että lapsi herää kesken seksin. Joku mummo tai kummi tai palkattu hoitaja hoitakoon lasta.

Siellä pääsette varmaan juttelemaan seksistäkin ja voisi yrittää sopia jotain.

Meillä kolme pientä alle kouluikäistä. Olen kieltämättä aika väsynyt kun hoidan kaikki kotikuviot yöheräilyineen yms. ja mies on reissutöissä. Siinä mielessä hyvä ettei ole kotona koko ajan;-). Mutta ollaan sovittu et väh. kerran viikossa harrastetaan seksiä vaikkei huvittais.

Vierailija
59/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä kaikkea nainen on kokenut. Kun saa lapsen, KAIKKI muuttuu. et ole enää nainen vaan olet ÄITI. Siinä pukkaa identiteettikriisiä kun olet yhtäkkiä ihan eri tyyppi.

Joo, tätä eivät miehet oikein ota tosissaan ja vähättelevät kilvan. Jotenkin ilmeisesti toisen asemaan on niin vaikea asettua.

Vierailija
60/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt myöhemmin seitsemän vuoden päästä minulla on halukkuutta, mutta mies ei enää ole. Syynä kuulemma ne vuosien takaiset torjunnat. Hän sulkeutui omiin harrastuksiinsa ja luopui seksistä. Aijemmin halusi joka päivä. Oma vikani, kun työnsin miestäni pois luotani. Kaduttaa nyt paljon. Joskus kun yritämme "se" lerpahtaa. Hänellä tulee mieleen ne vuodet, kun työnsin hänet pois. Hänestä tuntuu ettei ole tarpeeksi haluttava ja ettei hänestä ole "mihinkään". Ongelma on niin paha ettei edes viagra auta. Mies on täysin sulkeutunut seksiasioissa ja se on vain oma vikani. Edessä on varmasti selvä ero. Minä haluaisin vielä seksiä ja mieheni itsetunto on muserrettu täysin. Torjuin hänet liian monta kertaa. T: Katkera

katkeran ja lapsellisen ukon vitinää. Anteeksianto on keksitty, luulenpa että miehelläs on jotain muita ongelmia itsensä kanssa ja on keksinyt oivan keinon sysätä ne sun niskaasi. Et todellakaan ole syyllinen miehesi haluttomuuteen. JOka päivä on uusi päivä ja mahdollisuudet. jos hänellä on tuollainen ongelma hänen pitää hakea apua. Parisuhde ei voi olla mikään terapiasuhde. Mutta- toista syyllistämällä voi paeta oman vastuunsa ja se on myös varma tapa estää ongelmia ratkeamasta. Jos ukkosi ei suostu ratkomaan ongelmianne, sun kannattaa todellakin lähteä. On vain yksi elämä. se kannattaa elää. OIkeesti, jos miestä kiinnostaa seksi niin ei hän tuolla lailla lamaannu . Luulenpa että hänellä on alun alkaen ongelmia asian kanssa, mutta on saanut kätevästi käännettyä ne sun kannettavaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän