Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies odottaa vaimoltaan karvatonta alapäätä?

Vierailija
23.11.2011 |

Ja vielä pahempaa, jos nainen sheivautuu siksi.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa kai naisten kuuluu olla karvattomia.

Ei kuulu olla karvattomia. Karvoja vaan ei saa näyttää jokaiselle vastaantulijalle.

Minä ajelen karvat pois, koska pidän suuseksistä ja se tuntuu paremmalta, kun mies ei joudu koko ajan kaivelemaan nielustaan pöherökarvojani. Ajelen karvat myös siksi, että menkkojen aikaan karvat ovat täynnä limaista verta, mikä ällöttää minua. Pimppa pysyy puhtaampana ilman tuuheaa karvoitusta (mulla todella on rämemajava, jos en ajele).

Vierailija
62/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ja pillusta pitävä mies.

Voi elämän vittu :) miten urpoja Nico-Pettereita täällä on, tai aivopestyjä pissaliisoja?

Luuletteko, että kunnon miestä paljon karvat haittaa? Suurinta osaa taitaa oikeesti kiihottaa kun on selvä tumma pillukarva-alue jonne kulli viedä.

Posliini on älyttömän tylsä ja mauton värkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailee barbie-tyyliä.

Vierailija
64/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämemajavan on naisen vaikea pitää siistinä. Eihän ne sitä itse haista ja todellakaan haistele haisevaa karvapeitettä. On kaikenlaisia bakteereja, jotka jäävät haisemaan ja yms. muita ällötyksiä. Jos nämä kukkahatut tajuaisivat lopettaa näiden karvojen ajelemisen inhokki viestien lähettämisen. Tällaisia viestejä joku innoissan tänne spammailee. Eikä nämä kukkahatut yleensä pidä masturboimisesta ja suuseksistä.

Vierailija
65/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämemajavan on naisen vaikea pitää siistinä. Eihän ne sitä itse haista ja todellakaan haistele haisevaa karvapeitettä. On kaikenlaisia bakteereja, jotka jäävät haisemaan ja yms. muita ällötyksiä. Jos nämä kukkahatut tajuaisivat lopettaa näiden karvojen ajelemisen inhokki viestien lähettämisen. Tällaisia viestejä joku innoissan tänne spammailee. Eikä nämä kukkahatut yleensä pidä masturboimisesta ja suuseksistä.

Vierailija
66/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei nainen saa näyttää aikuiselta.

Kaikki te jotka itkette siitä, että posliinista pitävät eivät halua aikuista naista niin oletteko te aivan ääliöitä?

Samat naiset jotka valittavat alapään karvojen sheivauksesta varmaan ihan oma-aloitteisesti sheivaavat kainalonsa ja säärensä. Eivätkö nämä karvat kuulu samalla tavalla aikuisille naisille? Hitto nypitte vielä kulmakarvannekin pois...

Uskokaa nyt viimein, että karvattomuus on tätä päivää ja siihen ei liity mitenkään lapselta näyttäminen.

Vierailija
67/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitetaan jokapäivä ainakin 10 ketjua...

Vierailija
68/70 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaaminen ja runkkaaminen kun on posliini. Naiset perustelee posliinia "puhtaudella", "siisteydellä" vaikka samoilla perusteluilla heidän pitäisi ajaa hiuksensakin.

Vierailija
69/70 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun naisellani on ja on aina ollut sissti pehmeä posliini, Hyvä öljytä,nyrkkinaidessa ja ei mene karvat suuhun nuollessa ja imiessä glitorista.

Vierailija
70/70 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niin päin, että posliineilla on paljon enemmän tulehduksia ja ihovaivoja kuin osakarvaisilla tai täyspehkoisilla. Karvat tosiaankin suojaavat värkkiä bakteereilta, mutta kun karvoja ei ole, ne samat pöpöt menee suoraan sinne jalkoväliin. Eli ei tosiaan posliini oli puhtaampi. Nyt ne samat mömmöt mitkä kiinnittyis karvoihin, kiinnittyy ihoon. Ja ei, en puhu silmin havaittavista pöpöistä, vaan hieman pienemmistä, joita sinne posliineille kertyy ihon pintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi