Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin gynekologi-kokemuksesi?

Vierailija
22.11.2011 |

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut gynekologi, vaan terveyskeskuksen lääkäri, jonka luokse menin nuorena likkana hakemaan ensimmäiset pillerit. Teki sisätutkimuksen, joka sattui aika lailla.. Karjaisi siihen, ettei se nyt noin kovin voi sattua. Jäi ikävä kokemus tuosta kerrasta. En ollut pahoillani, kun joitakin vuosia myöhemmin kävi ilmi, että potilas oli pistänyt tämän lääkärin hengiltä.

Vierailija
222/228 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvin nuori ja neitsyt. Kuukautiset olivat sekaisin ja pikkukaupunkini terveyskeskuksen setämieslääkäri halusi määrätä siinä sitten pillerit. Olin kauhusta kankea, kun käski riisua alasti. Siis kaikki pois. Varoittamatta.

Katseli pöydällä alapäätäni ja kysyi, olenko ihan itse ajellut pimppini, vai onko luonnostaan niin sievä. Kysyi myös, onko hän eka, joka saa katsella pimppiäni. Ja käytti nimenomaan sanaa pimppi. Työnteli sormiaan sisään pidellen minua lantiolta ja polvesta vuoroin kiinni ja nojasi ylävartaloaan päälleni ja katseli rintojani ja haki katsettani. Pyysi rentoutumaan, että paikat "tottuu". Tutkimus koski ja kesti pitkään. Tietenkin luulin, että näin kuuluu tapahtua, koska ei siihen aikaan, lähes 30v sitten, kukaan näistä puhunut. Alkkisvanhemmat nyt vähiten.

Pari vuotta myöhemmin jouduin uudelleen piinapenkkiin. Onneksi tämä "omalääkärini" oli sairaana ja toinen mieslääkäri tutki. Tutkimus oli ihan erilainen. Silloin tajusin, että jouduin aikaisemmin pervon penkkiin.

Tämä pervo, oli pidetty lääkäri. Seurakuntaihmisiä, oli sijaislasta ja hyväntekeväisyyttä. Teki työtä eläkeikäänsä saakka. Nyt patsastelee lehdissä pappilansa ja vaimonsa kanssa ja minä yritän selviytyä traumoistani edelleen.

En kertonut koskaan kellekään, koska ajattelin, ettei kukaan uskoisi kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut gynekologi, vaan terveyskeskuksen lääkäri, jonka luokse menin nuorena likkana hakemaan ensimmäiset pillerit. Teki sisätutkimuksen, joka sattui aika lailla.. Karjaisi siihen, ettei se nyt noin kovin voi sattua. Jäi ikävä kokemus tuosta kerrasta. En ollut pahoillani, kun joitakin vuosia myöhemmin kävi ilmi, että potilas oli pistänyt tämän lääkärin hengiltä.

Jatkuu vielä kokemuksia samasta lääkäristä. Kävin uusimassa e-pilleriresepti Lääkäri kirjoitti minulle erehdyksessä vaihdevuosiin tarkoitettua lääkettä, jolla oli samantapainen nimi kuin e-pillereitä,joita olin hakemassa.. Apteekissa tätä sitten ihmeteltiin, kun olin vasta parikymppinen. Kolmannella kerralla, kun kävin ko. lääkärin vastaanotolla lääkäri ei yhtään pahoitellut asiaa, vaan lähinnä naureskeli virheelleen. Neljättä kertaa en enää tälle lääkärille mennytkään. Saman terveyskeskuksen lääkäri osoittautui kullan arvoiseksi ja tosi ystävälliseksi.

Vierailija
224/228 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvin nuori ja neitsyt. Kuukautiset olivat sekaisin ja pikkukaupunkini terveyskeskuksen setämieslääkäri halusi määrätä siinä sitten pillerit. Olin kauhusta kankea, kun käski riisua alasti. Siis kaikki pois. Varoittamatta.

Katseli pöydällä alapäätäni ja kysyi, olenko ihan itse ajellut pimppini, vai onko luonnostaan niin sievä. Kysyi myös, onko hän eka, joka saa katsella pimppiäni. Ja käytti nimenomaan sanaa pimppi. Työnteli sormiaan sisään pidellen minua lantiolta ja polvesta vuoroin kiinni ja nojasi ylävartaloaan päälleni ja katseli rintojani ja haki katsettani. Pyysi rentoutumaan, että paikat "tottuu". Tutkimus koski ja kesti pitkään. Tietenkin luulin, että näin kuuluu tapahtua, koska ei siihen aikaan, lähes 30v sitten, kukaan näistä puhunut. Alkkisvanhemmat nyt vähiten.

Pari vuotta myöhemmin jouduin uudelleen piinapenkkiin. Onneksi tämä "omalääkärini" oli sairaana ja toinen mieslääkäri tutki. Tutkimus oli ihan erilainen. Silloin tajusin, että jouduin aikaisemmin pervon penkkiin.

Tämä pervo, oli pidetty lääkäri. Seurakuntaihmisiä, oli sijaislasta ja hyväntekeväisyyttä. Teki työtä eläkeikäänsä saakka. Nyt patsastelee lehdissä pappilansa ja vaimonsa kanssa ja minä yritän selviytyä traumoistani edelleen.

En kertonut koskaan kellekään, koska ajattelin, ettei kukaan uskoisi kuitenkaan.

Olit varmasti todella sievä neitsyt pillu posliinina😋

Vierailija
225/228 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit varmasti todella sievä neitsyt pillu posliinina😋

Olet oksettava 🤢

Vierailija
226/228 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku oikeesti noi kokemukset olivat hirveitä

Vierailija
227/228 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kun aina valitetaan miten naisia ollaan ronkkimassa alapäästä ja joutuvat kärsiä. Eihän se ole mikään pakko käydä ronkittavana jos ei harrasta seksiä tai ole muuta akuuttia vaivaa. Säännöllisillä tarkastuksillakin jahdataan vain sitä kohdunkaulan syöpää joka johtuu hpv-viruksesta joka taas johtuu seksin harrastamisesta. Hpv-virus katoaa elimistöstä muutamassa vuodessa, ellei mene itseään astuttamaan jollain tautisella miehellä.

Vierailija
228/228 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat. Tunnistaa heti ala ja yläpäästä. 

-miesgynekologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan