Mitä mieltä olet ihmisistä jotka käyvät Lidlissä?
Mun mielestä he ovat toisen tai kolmannen luokan kansalaisia.
Kommentit (67)
Mieluummin Lidlissä kuin KKK-marketeissa
En mitään, jokainen voi itse päättää missä haluaa käydä.
Fiksuja. Hyvää ruokaa löytyy jokaisesta marketista, merkistä viis.
Nauran mielessäni Lidl ihmisille aina siellä käydessäni, rupusakkia
Mitä mieltä olet ihmisistä jotka kyselevät älyvapaita kysymyksiä?
Saksalaisethan poltti Lapin! Älkää unohtako!
Vierailija kirjoitti:
Nauran mielessäni Lidl ihmisille aina siellä käydessäni, rupusakkia
Aina minäkin nauran sinut nähdessäni, kun olet aina siellä.
Vahvasti väitän tienaavani huomattavasti enemmän kuin tämä aloituksen tehnyt reppana ja silti käyn mieluiten Lidlissä ruokaostoksilla.
Onko siellä halvimmat pähkinät? Esim. macadamia jotka ovat aivan saata nallisen kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti väitän tienaavani huomattavasti enemmän kuin tämä aloituksen tehnyt reppana ja silti käyn mieluiten Lidlissä ruokaostoksilla.
Saanen epäillä. Laitas lukema ruutuun.
Lidlissä käy sutjakoita ihmisiä 😊
Me parempi väki joilla mycke raha on, käymme vain stokkan herkku. Siellä ei kaikki mikä lie haiseva väki käy. Onneksi heille oma vaihtoehto.
-Gunilla
Itse käyn ylpeästi vain k-kaupoissa, niissä on kaikki kohdillaan: hinnat, valikoima ja palvelu.
K-kauppa on minun valintani
Naureskelen aloitukselle.
Varakkaat käyvät Lidlissä.
Mä käyn lidlissä silloin tällöin, kun haluan vaihtelua ostoksiini. En tiennyt, että tästä pitää ajatella jotain tai vetää jotain johtopäätöksiä. Lidlin heviosasto on marketteja parempi, hedelmät ym. Säilyvät paremmin. Esimerkiksi lidlin sipulit on helppo kuoria ja ne ovat hyviä. Prismasta kun ostaa sipulipussin niin joka kolmas on sisältä mätä ja kuorikin irtoaa vain kohtuuttoman kauan nyrhimällä.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaisethan poltti Lapin! Älkää unohtako!
Suomi aloitti Lapinsodan,
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat alinta kastia. Täysin ihmis arvottomia.
Pitäis laittaa kansalaisuus tauolle. Hyh mitä roskaa. Aina katson niitä siellä halveksuen. En kehtaisi näyttäytyä.
Riippuu missä Lidlissä. Parissa Lidlissä en käy. Käyn mieluiten parissa muussa Lidlissä, jos on Lidlissä käytävä. Eri Lidleissä käy eri väkeä ja on erilaisia asiakaspalvelijoita.
Niin ovat alinta kastia. Täysin ihmis arvottomia.