Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja-isä ja lapseton nainen

Vierailija
21.11.2011 |

tuleeko suhteesta mitään?

Yhteisiä lapsia ei tule...

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaita ja omatoimisia koululaisia jo

Sillä on myös iso merkitys...

Ja minkä ikäinen tuo nainen on?

Vierailija
22/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt arkinen elo olisi luontevaa

T: ap

Sellaista on olla yh. Parhaassa tapauksessa toisen naisen lapsia siedetään, mutta ei niitä yksikään uusi nainen tule rakastamaan. Turha edes kuvitella muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäinen tuo nainen on?

Vierailija
24/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taaperoiden kanssa olisi helpompaa?

helpompaa olis, jos olisivat pieniä taaperoita...

mutta näin naisena, mun on helpompi tutustua pikkuihmiiin kuin isompiin. Pienet ovat välittömämpiä, uteliaampia ja spontaaneita. Koululaiset kyttää ja tarkkailee yms yms.

Yleistäen.

Vierailija
25/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on olla yh. Parhaassa tapauksessa toisen naisen lapsia siedetään, mutta ei niitä yksikään uusi nainen tule rakastamaan. Turha edes kuvitella muuta.

Mä yritin sanoa, että ei se tilanne tule tuosta muuttumaan naista vaihtamalla. Av-mammat täällä aina jauhavat kuinka lapset pitää laittaa etusijalle ja ne ovat tärkeimpiä, mielellään vielä saisivat päättää isän uudesta kumppanista. :D Totuus on se, että mammat puhuvat vain ja ainoastaan omista lapsistaan ja näiden parhaasta. Nainen on sellainen.

Vierailija
26/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on elänyt lähes nelikymppiseksi lapsettomana ja nyt joutuu yhtäkkiä äitipuolen rooliin ilmeisesti jo joillekin varhaisteineille. En haluaisi itsekään tuohon tilanteeseen, varsinkaan jos lapsia on useita.

Vierailija
27/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on elänyt lähes nelikymppiseksi lapsettomana ja nyt joutuu yhtäkkiä äitipuolen rooliin ilmeisesti jo joillekin varhaisteineille. En haluaisi itsekään tuohon tilanteeseen, varsinkaan jos lapsia on useita.

Vierailija
28/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin sanoa, että ei se tilanne tule tuosta muuttumaan naista vaihtamalla. Av-mammat täällä aina jauhavat kuinka lapset pitää laittaa etusijalle ja ne ovat tärkeimpiä, mielellään vielä saisivat päättää isän uudesta kumppanista. :D Totuus on se, että mammat puhuvat vain ja ainoastaan omista lapsistaan ja näiden parhaasta. Nainen on sellainen.

muiden lapset senkään vertaa. Oletko koskaan lukenut yksinhuoltajaisien seuranhakuilmoituksia?

"Voisit olla 18-25 -vuotias ja mielellään lapseton sillä uus(p)erheet eivät minua kiinnosta. Et myöskään halua lapsia myöhemmin vaan sinulle riittävät nämä mitä minulla on."

Vierailija
29/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on enemmänkin yhden ihmisen ominaisuus kuin kaikkia lapsettomia naisia leimaava ominaisuus. Ehkä tämä nainen ei vain kertakaikkiaan osaa olla lasten kanssa, riippumatta siitä pitääkö heistä vai ei. Toisilla on luontainen ominaisuus jutella kaikille, lapsillekin, kun taas toisilta se ei onnistu millään. Mutta sanoisin kyllä että jos toinen ei puolessa vuodessa ole saanut mitään keskustelua aikaiseksi niin ei sitä ehkä ole tulossakaan.

Oletko kysynyt naiselta mitä hän itse ajattelee tilanteesta?

Olen muuten samaa mieltä että pieniin lapsiin on helpompi ottaa kontaktia kuin koululaisiin. Pienillä ei välttämättä ole omia ennakkoluuloja tai muurit on helpompi murtaa kuin koululaisten kanssa.

Vierailija
30/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee kyllä sopeutumista lapsiperheen rytmiin muuten. Ja onhan sitä siinä varmasti ollut jos sopeutumista.

Mutta minkäänlaista keskustelua ei kyllä synny naisen aloitteesta ainakaan....

Olen yrittänyt miettiä itseäni vastaavaan tilanteeseen mutta vaikea edes ajetella kun on lapsiperhe eloa jo vuosia takana ja lie ajatusmaailmakin muuttunut

T: Ap

Ehkä kyseessä on enemmänkin yhden ihmisen ominaisuus kuin kaikkia lapsettomia naisia leimaava ominaisuus. Ehkä tämä nainen ei vain kertakaikkiaan osaa olla lasten kanssa, riippumatta siitä pitääkö heistä vai ei. Toisilla on luontainen ominaisuus jutella kaikille, lapsillekin, kun taas toisilta se ei onnistu millään. Mutta sanoisin kyllä että jos toinen ei puolessa vuodessa ole saanut mitään keskustelua aikaiseksi niin ei sitä ehkä ole tulossakaan. Oletko kysynyt naiselta mitä hän itse ajattelee tilanteesta? Olen muuten samaa mieltä että pieniin lapsiin on helpompi ottaa kontaktia kuin koululaisiin. Pienillä ei välttämättä ole omia ennakkoluuloja tai muurit on helpompi murtaa kuin koululaisten kanssa.

Vierailija
31/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v yh-isä. Nyt ollaan oltu yhdessä 13v ja yhteisiäkin on jo kaksi kappaletta saatu aikaiseksi. Miehen lapsi täyttää tänä vuonna 18v, hieno nuorimies.

Vierailija
32/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v yh-isä. Nyt ollaan oltu yhdessä 13v ja yhteisiäkin on jo kaksi kappaletta saatu aikaiseksi. Miehen lapsi täyttää tänä vuonna 18v, hieno nuorimies.

jos siis aloituksen luit? ja vähän vastauksia ketjussa...

Vierailija
33/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis aloituksen luit? ja vähän vastauksia ketjussa...

Vierailija
34/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden lapset senkään vertaa. Oletko koskaan lukenut yksinhuoltajaisien seuranhakuilmoituksia?

"Voisit olla 18-25 -vuotias ja mielellään lapseton sillä uus(p)erheet eivät minua kiinnosta. Et myöskään halua lapsia myöhemmin vaan sinulle riittävät nämä mitä minulla on."

Saahan noita ilmoituksia laittaa ja sitten ihmetellä, kun lapseton nainen ei tykkääkään yh-isukin lapsosista. Miehillä on se kuvitelma usein, että naiset ovat aina lapsirakkaita. Paskat.

Vierailija
35/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä nyt ole lapsirakkaudesta kysejosko nyt edes normaalia keskustelua olisi.

Rakastaa ei tarvitse mun lapsia, mutta kokisin helpottavaksi vaikka ihan tavallisen smalltalkin.

Jos nyt arkinen elo olisi luontevaa T: ap

muiden lapset senkään vertaa. Oletko koskaan lukenut yksinhuoltajaisien seuranhakuilmoituksia? "Voisit olla 18-25 -vuotias ja mielellään lapseton sillä uus(p)erheet eivät minua kiinnosta. Et myöskään halua lapsia myöhemmin vaan sinulle riittävät nämä mitä minulla on."

Saahan noita ilmoituksia laittaa ja sitten ihmetellä, kun lapseton nainen ei tykkääkään yh-isukin lapsosista. Miehillä on se kuvitelma usein, että naiset ovat aina lapsirakkaita. Paskat.

Vierailija
36/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei, sitä pitää kysellä asianomaiselta naiselta että miten suhtautuu toisen lapiin, kuin palstalta.

Itselleni yh-isä olisi suorastaa ihannelöytö (olen lapseton nainen), rakastan lapsia ja haluaisin elää lapsiperhe-elämää mutta koska olen jo sen verran vanha en enää haluaisi itse raskaaksi enkä synnyttää.

Vierailija
37/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ollaan oltu yhdessä nyt vasta vuosi.

Minä siis 38, nainen 30, lapsia on minulla 2, uusia ei ole tulossa.

Vierailija
38/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhdessä oltu kohta 4 vuotta ja 1 yhteinen lapsikin on. Minä olin tavatessamme VELA, mutta kun näin mieheni lapsensa kanssa, miten hyvä isä hän on ja miten mutkattomasti lapsiperhe elämä lopulta sujuu, niin mieheni suureksi iloksi, minä halusin saada myös yhteisen lapsen. :)

Vierailija
39/95 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kieltämättä supersöpö ja väitän kyllä, että alle kouluikäinen on parhaassa iässä saamaan äitipuolen. Kiintymys oli molemminpuolista ihan heti, eikä minulla ollut mitään vaikeuksia keksiä tekemistä lapsen kanssa, vaikka olen itse lapseton. Yhteisiä lapsia ei ole eikä tule, molempien tahdosta. Mieheni lapsi riittää meille molemmille.

Vierailija
40/95 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhunee asiaa ihmiseksi kasvetaan ei päätetä ryhtyä.. tunteet lienee se päätös. mutta pakko sanoa että lapsellinen mies ja nainen naisella otaa tuo sopeutuminen huomattavasti enemmän aikaa. suhteuttaa järki ja tuntee. "tiskata ja ruokaa kun osaa tehdä jokainen aikuinen"

Meillä oli niin päin, että minä olin leskeksi jäänyt yksinhuoltaja-äiti, ja uusi mieheni lapseton. Olemme ollet yhdessä varsin onnellisia jo kauan, ja mieheni on adoptoinut lapseni. Mutta alkuun tarvittiin pitkähkö kausi, jossa opeteltiin perhe-elämää yhdessä. Miehen tausta oli kovin tunnekylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän