Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä Blogisti, joka et ole "kalastajanvaimo"-kuuluisa

Vierailija
30.11.2011 |

Minulla olisi opinnäytetyötä varten muutama kysymys:

1) Kauanko olet blogannut?

2) Onko sinulla tietty aihepiiri/kohderyhmä?

3) Kuinka monta lukijaa sinulla on (yhteensä tai vaikkapa tietyssä ajanjaksossa, esim. viikossa)?

4) Kuinka kauan bloggasit ennenkuin sait lukijoita?

5) Onko blogi sinulle henkireikä, päiväkirja, mikä...?

Kiitos :):)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä paljon hyötyä, mutta:

Pari vuotta

On, kirjallisuus

3) Kuinka monta lukijaa sinulla on (yhteensä tai vaikkapa tietyssä ajanjaksossa, esim. viikossa)?

En osaa sanoa, parisensataa säännöllistä kävijää

Bloggaisin varmaan vieläkin ilman lukijoita, ellen olisi tuntenut jo valmiiksi muita saman aihepiirin bloggaajia, jotka linkittivät blogiini. Satunnaisia lukijoita tuli kyllä Googlen kautta heti, kun etsivät arvosteluja tietyistä kirjoista.

Lukupäiväkirja, ei sen kummempaa :) Ennen pidin lukupäiväkirjaa vihossa, mutta nykyään on mukavaa kun saa keskusteluakin välillä aikaan. Mutta totta puhuen bloggaaminen on alkanut jo kyllästyttää. Se on raskaampaa kuin luulisi (ja tosiaan bloggaan vain kirjoista, en ymmärrä miten kalastajanvaimot sun muut jaksavat olla koko ajan itse parrasvaloissa!).

Vierailija
2/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä paljon hyötyä, mutta:

Pari vuotta

On, kirjallisuus

En osaa sanoa, parisensataa säännöllistä kävijää

Bloggaisin varmaan vieläkin ilman lukijoita, ellen olisi tuntenut jo valmiiksi muita saman aihepiirin bloggaajia, jotka linkittivät blogiini. Satunnaisia lukijoita tuli kyllä Googlen kautta heti, kun etsivät arvosteluja tietyistä kirjoista.

Lukupäiväkirja, ei sen kummempaa :) Ennen pidin lukupäiväkirjaa vihossa, mutta nykyään on mukavaa kun saa keskusteluakin välillä aikaan. Mutta totta puhuen bloggaaminen on alkanut jo kyllästyttää. Se on raskaampaa kuin luulisi (ja tosiaan bloggaan vain kirjoista, en ymmärrä miten kalastajanvaimot sun muut jaksavat olla koko ajan itse parrasvaloissa!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Olen bloggannut vajaat 2 vuotta

2) Oli alkujaan aihepiiri, mutta aihe on vähän levähtänyt, toisessa blogissa kirjoitan "erästä elämänkertaa", muissa blogeissa - jotka eivät ole lähteneet liikkeelle - on aihepiirejä ja niissä haluaisin yleisön kertovan omia tarinoitaan, mutta tämä "interaktiivinen" blogin kirjoittaminen suomenkielellä ei ole oikein lähtenyt liikkeelle. En ole kyllä mainostanut enkä tehnyt muutakaan niiden saamiseksi aktiiviseksi.

3) Keskimäärin 50-100 kävijää per pv

4) Kyllä niitä lukijoita tuli heti alussa. Riippuen artikkelista saattaa joskus tulla ryysis.

5) Olen saanut "vapaan kirjoittajan" tittelin internetissä - se kertokoot miksi kirjoitan. Ei oikeastaan ole päiväkirja. Ehkäpä kuvailisin "pääblogiani" eräänlaiseksi "wikileaksiksi" omalta kohdaltani. Kirjoitan kyllä juttuja - arkaluontoisempia asioita - muuallekin enkä tiedä mihin ne vielä päätyvät. Blogiin ei näes voi kirjoittaa ihan kaikkea ja ihmisten nimillä.

Kiitos - Ole hyvä!

Hyvää illanjatkoa!

T. Aborttibloggari

P.S. Laita se opinnäytetyö tai kerro edes siitä jotain sitten täällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi