Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Naisille ja sivareille pitää tuoda julki toinenkin tabu, alokkaiden rektaalitarkastus, jota on kovasti yritetty salata kansalta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/2633306
Augusten Burroughsin uudessa suomennoksessa Mahdollisia sivuvaikutuksia yhdessä novellissa kertojan ystävä on tehnyt valokuvasuurennoksia rivoista kuvista joita näytteli auton ikkunasta ohiajaville liikennesääntöjen rikkojille 80-luvun alussa. Suora sitaatti sivulta 181. "Se oli valokuva esinahan "telakoimisesta", missä mies sujauttaa peniksensö pään toisen miehen esinahan alle miesten seistessä kasvotusten."
Tämä on ollut hauska ketju, useampaankin otteeseen on tullut tähän kirjoiteltua. Ikuiseksi mysteeriksi minulle jääkuinka yleistä telakoituminen on suomalaisissa saunaporukoissa. :D
Yhteyttä asian tiimoilta pitäisi ottaa kirjan suomentajiin Onerva Ollilaan ja Seppo Lahtiseen, kun ovat näin hienon suomennoksen asialle löytäneet ja ehkä tämän ikiaikaiseksi perinteeksi jäävän tavan myös täten Suomeen istuttaneet tahi telakoittaneet.
Voi vittu, mä en tiiä mitä helvettii te lätkän pelaajat oikee touhuutte suihkus, tai missä ikinä toiminojanne harrastatte, mut älkää viittikö teijän sairauksianne tänne muille normi ihmisille levitellä.
En ymmärrä minkä takia tämmöisestä asiasta tehdään näin suuri juttu? harrastus tämä on kuin mikä tahansa muukin. Suurimman osan keskustelijoista pitäisi saada käsitteet selvemmiksi ja tietoisuus siitä ettei telakoituminen viitta mitenkään homosteluun tai homoseksuaalisuuteen. Toisille ihmisille se on rutiini sauna-illoissa niinkuin hampaiden pesu aamulla. Itse suoritin ensimmäisen telakoitumiseni n. 12 vuotiaana saunassa isäni kanssa, tapahtumassa ei ollut mikään mikä viittaisi homosteluun tai vastaavaan. Olen varma että myös naiset ovat jossain vaiheessa yrittäneet työntää oma sukupuolielintään toisen naisen sisälle.
En ymmärrä minkä takia tämmöisestä asiasta tehdään näin suuri juttu? harrastus tämä on kuin mikä tahansa muukin. Suurimman osan keskustelijoista pitäisi saada käsitteet selvemmiksi ja tietoisuus siitä ettei telakoituminen viitta mitenkään homosteluun tai homoseksuaalisuuteen. Toisille ihmisille se on rutiini sauna-illoissa niinkuin hampaiden pesu aamulla. Itse suoritin ensimmäisen telakoitumiseni n. 12 vuotiaana saunassa isäni kanssa, tapahtumassa ei ollut mikään mikä viittaisi homosteluun tai vastaavaan. Olen varma että myös naiset ovat jossain vaiheessa yrittäneet työntää oma sukupuolielintään toisen naisen sisälle.
on ikänsä elänyt, kun ei tällaisista harrastuksista ole kuullutkaan? Luojan kiitos nykyään netti korjaan nämä tiedolliset aukot sivistyksessä.
joo pitääpä naisten saunaillassa seuraavan kerran läpsiä tissejä yhteen toisten kaa, ihan normaalia...
Olen kohta nelikymppinen heteromies ja tuo on mielestäni täysin normaalia toimintaa, ei mitään syytä huolestua. Kyseessä on siis lähinnä hyvien ystävien yhteenkuuluvuuteen liittyvä rituaali eikä siinä ole mitään seksuaalisuuteen viittaavaa. Varmasti suurin osa miehistä harrastaa tuota parhaiden ystäviensä kanssa.
Oleks sie jätkä ihan tosissas vai ihan perus homo? :D Toi ei todellakaan ole normaalia miehiltä :D gay vai ei, siinä se on (:
et voi olla tosissas! heteromies ei koske kalullaan toisen miehen kaluun tai tunkedu hänen perseeseen koska heteromies ei saa siitä minkäänlaista tyydytystä! te jotka sitä harrastatte olette hyvin sairaita päästänne ai homoja! saa vaimonne ja lapsenne olla ylpeitä! hyi helvetti!
Aluksi luulin, että nuo "Iha ok toimintaa!" viestit ovat yksittäisiä "Trolleja" mutta ei mitenkään ole mahdollista, että näin laajamittaista trollaamista voisi tapahtua joten voin vain kysyä, että mikä v*ttu teiä vaivaa jos tuo on normaalia?
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Todennäköisesti olen väärässä?
itse olen myös mies mutta tuo kuulostaa piilohomoilulta kai sitä jotkut nuorempana voisi kuvitella moista harrastaneen minusta tuo todella homoa jopa tuo sana telakointuneet sinun pitää nyt miettiä ja panostaa sängyyn ja tehdä hänestä mies
En jaksanut lukea kuin pintaraapaisun noista kaikista viesteistä, mutta tuo ei todellakaan ole normaalia, enkä ole ikinä, missään tilanteessa vastaavaan törmännyt, vaikka olen kulkenut harrastuksissa, ja työpaikkojen saunailloissa, sekä saunonut kymmenien kavereiden kanssa. En ole koskaan aiemmin edes kuullut tällaisista "leikeistä".
Miettikää nyt helkkari vähän. Tuossahan tarttuu sukupuolitauditkin!
Sä et oo Heteroa edes ikinä nähnykkää... Onkohan sullakaan kaikki kotona ku tollasta harrastatte.. Ei jumalauta mihinkä heteron ja homon raja on hävinny..
No mutta eihän telakoitumisesta/häntäilystä haeta missään tapausessa seksuaalista tyydytystä, ja kuten aiemmista viesteistä voit lukea, niin telakoitumiseen ei liity seksuaalisen mielihyvän hakeminen, saati ejakulointi. Aivan normaalia miesten välistä hauskanpitoa. Et taida olla 100 prosenttisen varma omasta suuntautumisestasi, kun epäilet ettei telakoituminen ole normaalia heteromiesten välistä kanssakäymistä.
akakabuto on tunkeutunut kaksois-solan läänin kautta suomen mantereille hän on levittänyt tälläistä esinahka magneettista geneettistä muuntajaa joka yrittää sivellä toisen esarin jakamalla tämän Kohein anuksella. mikä pitää laittaa vielä potenssiin Daisuke on sama kuin = MADARA!
Kyl siinä tarvii olla jollain lail kiihottunu et kalu seisoo.
Yäk kaikki taudit leviää
No, kyl määkin oon toisen naisen kans suudellu ja rintoja hivelly, mut ei tää oo mikään yleinen käytäntö kavereiden kesken
Ei siinä laulussa niin kyllä lauleta mutta vastuuhan on kuulijalla,et mitä kellekkin tulee mieleen mistäkin...
Kun asianmukaisesti on saatu telakoiminen onnistumaan, niin mitä sitten tehdään? Onko joku sekunti/minuuttimäärä mikä ollaan paikoillaan? Mitä siinä katsotaan jos ei silmiin? Niitä pippeleitäkö? Miten telakasta irtaudutaan? Saako telakoitumisen aikana puhua?
En haluaisi kysellä näitä asioita mieheltäni. Haluan hänen saavan pitää "salaisuutensa", joten auttakaa te minua.