Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Jos sakki telakoituu, häntäilee tms ja pitää sitä normaalina, niin se ei tee itse tekoa "normaaliksi".
Vaikka kaikkea homoläppää kavereiden kanssa tullut viljeltyä humalapäissään niin ainakin meidän kaveripiirissä Tampereella kaikki sukupuolielinten koskettelut on jätetty oman vaimon kanssa tapahtuviksi. En tiedä sitten Turusta ja pk-seudusta mikä siellä on meininki. Onhan homoseksuaaleja 10% väestöstä...
Jos olisin nainen ja mieheni telakoituisi, ajattelisin hänen olevan homo. Sitä hän varmaan olisikin, ellei sitten bi. Joka tapauksessa näkisin sen pettämisenä.
Mies Tampereelta kuuluu joko a) ns. nörttimiehiin, jotka eivät vietä railakkaita saunailtoja poikien kesken tai b) yrittää varjella "salaistuutta", joka ei nykyiseltään kyllä enää taida olla salaisuus, sillä niin moni nainen tätäkin ketjua on lukenut ja moni mies ehkä naiselleen kotona kertonut asian niinkuin se on.
nimim. Tampereella heteromiesten saunaillassa useasti telakoitunut
Muistakaa, että erilaiset salaiset rituaalit ovat kuuluneet kautta aikojen hyvinkin vaikutusvaltaisten järjestöjen initiaatioriitteihin.
Nämä ovat sitten levinneet laajasti esikuvallisena toimintana myös pienempiin piireihin. Mm. opiskelijakiltoihin ja urheiluseuroihin. Onhan ymmärrettävää, että näillä sitoutetaan jäsen huomattavan tiiviisti järjestöön. Vaikka nykyaikana suhtautuminen seksuaalisuuteen on jälleen huomattavasti vapaampaa kuin pimeällä keskiajalla, toimivat yhteiskunnan piilonormit voimakkaampana peloitteena kuin nykyinen lainsäädäntö. Nähtiinhän esimerkiksi Big Brotherista tutun Eetun lipsautusten aiheuttama skandaalinpoikanen.
Aiheeseen liittyen, voitte pohtia hetken, mitä muun muassa gideonien tunnus "ruukku, jossa on soihtu" symbolisoi.
Joo tää telakointi on ihan ehdoton myös joukkuehengen lujittamisessa. Olen kuullut huhuja että Kurre toi telakoitumisen ensi kerran jääkiekko maajoukkueeseen ja että ennen mm-finaalia 95 jokainen pelaaja olis telakoitunu keskenään ja mitä tapahtui: Suomi voitti ensimmäisen maailmanmestaruuden!
hiivasieni voi siirtyä pipukasta toiseen kyseistä toimintaa harjoitettaessa. Kannattaa telakoitua siis hyvin suojautuneena, kortonkia käyttäen.
Kuulen eka kerran tämmösestä. Ihanko oikeasti tämmöstä tapahtuu? EI VOI OLLA.
Ei tämä voi olla totta!
En tiedä minkä ikäluokan miehet tuollaista tekevät, mutta ei ole kyllä 45 vuoteeni saunailloissa tullut vastaan mitään tuonne päinkään. Aivan pimeää touhua omasta mielestäni... Simpanssit ja gorillat tosin hyvinkin tavallisesti "ostavat" esim. hyväksyntää ylemmiltään tekemällä kaikenlaista sukupuolista saman sukupuolen kanssa (sekä urokset että naaraat), mutta kyllä luulisi ihmisen kykenevän jo kommunikoimaan ihan sanallisesti ilman primitiivireaktioita!
muttei tavallista. Parin lätkäseurann kaverin olen nähnyt koittavan saunassa telakoitumista, mutta eivät siinä aiunakaan silloin onnistuneet. Koittivat lisäksi houkutella minuakin pelaamaan runkkupullaa ("limp biscuit"), mutten tohtinut lähteä siihen. ehkä hyvä niin
olen myös nähnyt suomen kärkikastiin kuuluvan stand-up koomikkomiehen ottavan toiselta mieheltä poskeen tyttöjen yllyttäessä ja luvatessa vastaavaa palkkioksi.
Nykyisinhän monet jotka erakoituvat ovat henkilöitä jotka eivät telakoitumista ole kokeilleet. Voitte varmasti kysyä erakoilta tätä. Se että erakoituuko vai telakoituuko on jokaisen ihan oma asia. Suosittelisin kyllä telkaoitumista koska tätä vahvempaa kaveruuden tunnetta ei olekaan.
en muutenkaan ole perillä
trendeistä ja brändeistä
sukuelimet kuuluu
mielestäni yksityisyyden
piiriin, eli
niitä räplätään
tarpeen mukaan
perhepiirissä,
mutta rajansa kaikella.
Kandee miesten miettiä, kun harrastaa kaikennäköistä, että sukupuolitaudit voi tarttua eri miesten peniksien kosketuksessa peniksestä toiseen penikseen.
Sukupuolitaudit on varmaan tosi kivoja miesten mielestä.
Naura jos huvittaa ja ole tyhmä tai kasva aikuiseksi ja tajua, että tauteja on monilla ja ne osaa tarttua.
On paljon miehiä, jotka ovat älykkäitä, kivoja, ystävällisiä, tai jotakin näistä, ja tykkäävät seksin harrastamisesta naisen kanssa, eivätkä harrasta kaikennäköistä keskenään.
Suuri osa miehistä on niin sanotusti normaaleja, suuri osa naisista on niin sanotusti normaaleja.
Typerät keskustelut.
Tautien tarttuminen sukupuolikontaktissa on tosin todellista, sitä ihmiset voisi miettiä jos tekee kaikennäköistä, vaikka itsensä tartuttaisikin, niin ettei sitten toisia, esim. vakituista kumppaniaan, joka ei aavista kumppaninsa tautisuutta.
Ja sitten ihmetellään miten ne sukupuolitaudit leviää...ja yleistyy. klamydia ja HPV varsinkin..
. Koittivat lisäksi houkutella minuakin pelaamaan runkkupullaa ("limp biscuit"), mutten tohtinut lähteä siihen.
Telakoituminen on tuttua, mutta mitä on runkkupulla? Ehkä en vaan tunnista sitä tuolla nimellä.
Olen kauhuissani!!
Mitä meistä nyt ajatellaan ulkomailla?
Toivottavasti sana ei kiiri ainakaan Ruotsiin!
Minä aion telakoitua juhannussaunassa kavereiden kanssa. Sen verran hauskalta touhulta kuulostaa kun näitä juttuja lukee.
T: Mies 43 v.
siihen hänen telakoimisvälineensä on suunniteltu ja siihen se onnistuu helpoimmin. Miksi sotkea hyvä suunnitelma ja hankkia kaikenlisäksi vielä tauti itselleen vääränlaisesta telakoitumisesta?