Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Laitilassa telakointi on ennen saunaa likaisen melan pistämistä kaverin suuhun. Kossua perään ja hyvä on. Ei siinä mitää seksuaalista oo, ei Laitilassa kellään ees seiso.
tästä herää kysymys siitä mitäköhän ukk harrasti erilaisten johtajien kanssa kuuluissa saunailloissaan ja herää kysymys siitä mikä saikaan hänet solmimaan niinhyviä sopimuksia neuvostoliittoon.
Ei helvetti meillä täällä pohonjammaalla oo tällästä koskaan,vaikka monen firman saunailloissa on tullut käytyä.
No sitähän munkin piti justihin kirijoottaa, notta ei jesus meillä pohojammaalla tuallaasta harrasteta.
Ikänä en oo kenenkää kuullu saunailloos tuallaasta tekevän, enkä varsinkaa nähäny.
Ei mihinää nimes tulisi eres miälehen, notta miästen saunas tuallaasia homosteluja harrastettaas.
Ruattalaaset ja Varsinaas-suamalaaset on näköjänsä sitte asia eriksensä.
Hyi saatana.
Olen Pohjanmaalta ja voin todeta että väärässä olet. Melkein joka saunaillassa harrastamme tuota. Mutta sinut on varmaankin katsottu syystä tai toisesta omassa kaveriporukassasi jätettäväksi joukon ulkopuolelle.
Hyi yök!! koskaan en oo moisesta kuullu!! Onko tää joku miesten vastine naisten "tyynysodalle alusvaattesillaan" yms...? mulla on paljon avoimia miespuolisia kavereita jotka kyllä kaikenmaailman helikopterileikit yms kertovat mutta tästä en oo kuullut!! tän on pakko olla joku tosi huono vitsi!?!?
Ei me naisetkaan toisillamme leikitä saunassa.. käydään vaan saunomassa ja sillä siisti.
Jos oma ukkoni joskus tommosesta jäis kiinni, pitäsin kyl vaihtoon tai olis ainakin vakavan keskustelun paikka!
Ihana kun tämä keskustelu on taas upattu! :)
Olen miettinyt, että pitäisikö telakoituminen siirtää yläasteen elämänkatsomustiedon opinto-ohjelmaan. Kuintenkin telakoituminen miesten elämässä määrittää aika paljon sosiaalista asemaa, kuin myös työyhteisössä selvitytymistä.
T: Akateemisesti koulutettu
Nykyään ihmiset touhuavat niin paljon kaikenlaista seksuaalisesti kuvottavaa ja perverssiä ,joka minusta ainakin on pelkästään oksettavaa .
Komppaan 553
Onneksi sentään vanhoilla käytöstavoilla saadaan yhteiskunnassa joku ryhti pidettyä. Telakoitumisessa tosin ryhti on usein melko etukeno.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2011 klo 19:54"]
Ota mieheksesi muslimi. Niillä ei ole esinahkoja mahdollistamassa tuollaista. Ja suomalainen geeniperimäkin uudistuu.
[/quote]
Ni se onkin parempi, että nainen raiskataan porukalla ja nainen joutuu siitä vankilaan tai perus kivitykset ym. hienot muslimitavat. Siitä vain jos tykkäät olla täysin alistettu. Kukin dallaa tyylillään
Suosittelisin telakoitumaan nyt pikimmiten. 90-luvun lamaan se tarjosi aivan uudenlaista selviytymishurmosta. Miksipä ei nyt 10-luvullakin. Poliitikotkin taitavat harrastaa tätä mentoritoimintaa nykyisellään hyvin vähän? Saunailta ja telakoituminen varsin suositeltavaa heillekin. Telakoituminen tarjoaa selkeäkaavaisen koko yhteiskunnan päätöstentekoa tukevan rakennemallin lähdöstä loppuun. Nykyisellään mennään aivan liian päämäärättömästi.
Kikkeli-miekkailuksikin lajia aikoinaan kutsuttiin :D
No just, pitikö tämäkin taas nostaa!
Hyi. Mun miehestä en usko- tai ero tulee
Siinä sitten kaikki taudit vaihdetaan mennen tullen. Mitä idiootteja!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 01:08"]Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
[/quote]
taas on telakointi-iltojen kulta-aikaa.
Meillä on töissä sellaiset telakoitumisasemat, joissa voi rauhassa telakoitua. Avotoimistoissa on myös usein vastaavia telakoita.
Aspergerit ei erota totta ja tarua, niitä riittää..