Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko teidän miehet päivittäin pari kaljaa??

Vierailija
19.11.2011 |

Minun mies juo nykyään:(.Ennen sentään vaan pe ja la sixpäkin mutta nykyään menee vähintään 2-3 kaljaa joka ilta ja vkl siihen päälle kirkasta tai enempi kaljaa.Se käy autotallissa juomassa,lapset ei sitä näe.Ja nousee ylös kyllä töihin ihan normisti 6lta ja viikonloppuisin viimeistään kympiltä.

Itse juon joskus lasin viiniä tai kaljan saunassa.

Ällöttää vaan se kaljanlemu ja olen heti ärsyttävä nalkuttaja kun haistankin että se on taas juonut..

Ja on se kaljamahakin jo ällöttävä kun muistaa kuinka hoikka ja ihana mies hän oli pari vuotta sitten...

Olen jo kieltäytynyt seksistä kun hän on juonut kaljankin,eipä haittaa,seksiä onkin sitten vaan noin kerran kuussa.Itse voisin antaa vaikka joka päivä jos vieressä olisi hyvältä tuoksuva raitis mies.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuositolkulla ulkomailla asuneena haluaisin todeta, että erityisesti Briteissä, Irlannissa, Belgiassa ja Saksassa juodaan olutta paljon enemmän kuin Suomessa ja tapana on myös monesti työpäivän kesken ottaa se olut lounaan kanssa.

Lisäksi olen asunut Ranskassa ja Espanjassa, joissa molemmissa on tapana juoda viiniä päivittäin.

Nyt kun syytätte suomalaisia miehiä tuon parin oluen takia juopoiksi niin on hyvä muistaa että ei alkoholi Suomessa enää nykyisin ole niin iso ongelma. Itseasiassa Tilastokeskuksen mukaan suomalaisten alkoholin kulutus on EU:n toiseksi pienin.

Toki tilasto on muutaman vuoden vanha, mutta todennäköisesti uusin tarjolla oleva koska Tilastokeskuksella on kyllä tapana päivittää sivustoaan.

http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_06_03_alkoholi.html

Vierailija
82/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on absolutisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oluesta pitääkin. Ei myöskään vedä mitään säännönmukaisia viikonloppukännejä, ei juo piilossa jos jotain juo. Olen joskus miettinyt, että vaikka mies ei mikään raitstelija olekaan, niin sitä ei taida viina ja kännissä oleminen kauheasti kiinnostaa.

Vierailija
84/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli alkoholisti, ei tullut pienemmällä määrällä toimeen, ainakin litra piti saada tai tuli paha mieli ja känkkäränkkä. Ei pitänyt itseään alkoholistina kun kävi töissä. No eipä kuitenkaan pystynyt lopettamaan kaljan juontia edes sen vertaa että olis näyttänyt mulle että se on vaan rentoutumista töiden jälkeen eikä alkoholismia. Piti olla tyytyväinen että kävi töis eikä kovin usein juonu kirkasta.

Näitä alkkiksia nähneenä ja tapauksia kuulleena, olen sitä mieltä, että kun on tuossa vaiheessa, kannattaa asiaan jo puuttua, mitä myöhemmin sen tekee sitä vaikeampaa se on. Vaimon nalkutus ei tosin auta, siitä pitää joskus selvinpäin keskustella vakavasti ja mies itse tekee ratkaisun, ja sen jälkeen sitten vaimo. Hyysääminen vain pahentaa tilannetta.

Vähä niinkuin laihdutuksen aloittaminen, jos on 5kg ylipainoa on huomattavasti helpompi urakka laihduttaa kuin silloin kun on jo 50kg. Kaikki täälläkin aina sanovat että miksi et laihduttanut jo aikaisemmin, miksi päästit itsesi tuohon tilaan, vedit vaan suklaata vaikka oli ylipainoa jo reilusti.

Vierailija
85/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa meillä ei juo kukaan ja muutakaan alkoholia ei käytetä mitenkään joka viikko. Miehelläsi on ongelma.

Vierailija
86/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joutuisi valitsemaan olusen ja seksin välillä, niin eiköhän tuo valinta kallistuisi olueeseen.

Eipä oo silti ollut mun nähden humalassa (ja tuskin muutenkaan) ainakaan viiteentoista vuoteen.

Ja ai niin, aina jos käydään Lidlissä kaupassa ostaa kyllä sitä niiden ykköspilsneriä, kun se on halpaa mutta maistuu ihan samalta. Mutta jos ei käydä niin ihan normikolmosta.

Vierailija
87/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuositolkulla ulkomailla asuneena haluaisin todeta, että erityisesti Briteissä, Irlannissa, Belgiassa ja Saksassa juodaan olutta paljon enemmän kuin Suomessa ja tapana on myös monesti työpäivän kesken ottaa se olut lounaan kanssa.

Lisäksi olen asunut Ranskassa ja Espanjassa, joissa molemmissa on tapana juoda viiniä päivittäin.

Niinpä. Mutta kun ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua, ainoat vaihtoehdot on olla absolutisti tai sitten rapajuoppo, ja rapajuoppohan oot jos otat viikossa enemmän kuin sen yhden saunakaljan lauantaina muijan kanssa puoliksi.

Vierailija
88/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää ottaa joka ilta noin kolme kaljaa ja pitää juoda vielä joka viikonloppu kirkasta tai enemmän kaljaa päälle niinkuin hän itse sanoo?

miksi? mikä on se syy? jos kerran ei oo paha asia ja ei merkitse mitään muka se juonti miten se voi auttaa "rankkaan" elämään? jos tuo ei kerran merkkaa mitään niin miks ei juo mehua? ei oo muka sen kummempaa? miksi ihminen juo ylipäänsä ellei seuran vuoksi iloisessa porukassa että pidetään hauskaa??

EI LÄÄKKEENÄ RANKKAAN ELÄMÄÄN!!!

alkoholistin merkki on juuri yksin juominen..hahahah ja vielä autotallissa. varmaan tosi hehkeetä sun miehelles istua hämärässä öljyn hajuisessa kylmässä autotallissa kaljaa kitata...

huh huh..havahdu nyt jo hyvä nainen äläkä puolustele

mitä sä tuijotat jotain tilastojen mukaista juomista ku tarkkaile omaa miestäs!

Vierailija
89/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin juo hyvin vähän ja satunnaisesti.

Vierailija
90/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus ei vaikuta asiaan yhtään mitään, joten sen voit lopettaa jo tänään.

Kaljamaha ja haju on kaikkein pienin riesa. Paljon enemmän haittaa on siitä, että ajan mittaan alkaa mennä sekä terveys että järki. Luultavasti lopettaa sitten, kun terveys pettää ja on pakko.

Vierailija
91/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti noita kaljalle haisijoita... mun isä oli tollanen autotallitissuttelija, ja se oli ihan kamalaa koko perheelle. Kaikki kaveritkin kyllä tajus, että isä haisee kaljalle, ja noloa oli, kun mitään äkkimenoja ei koskaan voinut toteuttaa, kun ei ollut ajokunnossa. Äitini ei tuolloin ajanut autoa, ja joskus olisi tarvinnut kyytiä kotiin, kun julkisiakaan ei kulkenut.

Kyllä tuo tissuttelu stressasi koko perhettä, ja olen jälkikäteen miettinyt, että meillä oli aina jotenkin ahdistava ilmapiiri. Olin tosi helpottunut päästyäni kotoa pois.

Miehesi on alkoholisti, ja se pitäisi vain uskaltaa kaikkien sanoa ääneen. Miehesi ei osaa olla ilman alkoholia, eli on siitä riippuvainen, ja se tulee vain pahenemaan vuosien myötä.

Vierailija
92/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan kanssa viiniä, muutaman kaljan ja baarissa menee teräviä pari ja mietoja päälle. Minusta tuo on todella paljon.

En, tiedä, käyttääkö viikolla kaljaa, on välillä reissuhommissa.

Juominen on sitä tasoa, että tuskin tulemme yhteen muuttamaan. En sietäisi päivittäistä alkoholinkäyttöä edes yhden kaljan verran.

On pahoja ongelmia, ellei pärjää ilman alkoa. Ellei pysty nukkumaan tai rentoutumaan muuten, kannattaa mennä psykiatrille.

Alkoholistille itselleen juominen ei ole ongelma. Mutta jos puolisoa se häiritsee, niin kenen ehdoilla eletään? Alistuuko puoliso ja häpeää ja yrittää pysyä lujana, vai myöntääkö deeku ongelmansa ja hakee apua?

Vierailija
93/121 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On baarissa töissä ja aikanaan on biletetty ihan kiitettävästi. Nyt juo alkoholia muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
94/121 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus yli kymmenenkin. Nyt mun raskausajan on ollut juomatta. Ennen join kyllä minäkin ja siksi se oli jotenkin sallittua, molemmat dokasi niin ei kumpikaan kehdannut mussuttaa toiselle.

Vierailija
95/121 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...törmään aika paljon alkoholin liikakäyttäjiin, jotka ovat vielä esim. työelämässä ja perheessä kiinni, mutta alkonkäyttö alkaa jo häiritä elämää. En työskentele päihdeyksikössä, vaan paikassa, johon tulee paljon alkoholisteja esim. kännissä itsensä telottuaan.

Jos tällaisen ihmisen kanssa ottaa viinankäytön puheeksi, lähes joka kerta tulee kommentti: "Joo, mutta katsokaa mun maksa-arvoja nehän on tosi hyvät".

Toi maksa-arvoihin vetoominen on yleensä jo selkee merkki siitä, että ihminen tiedostaa ongelmansa itse, muttei myönnä sitä.

Vierailija
96/121 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äiti kuoli 5v.sitten ja rupesin ihmettelemään kun käytös oli töistä tullessa erilainen ja sitten rupesin tarkistamaan takin taskuja ja löytyi pikkupulloja no huomautin asiasta ja käytiinkin lääkärillä antabus ja reviakuuri ja aluksi söikin niitä lääkkeitä ja kaikki näytti olevan hyvinmutta sitten lopetti niiden syönnin osaa kontrolloida itse juomisensa!No nyt juo päivittäin ainakin 6 olutta ja saa raivareita,jotka alkavat yhtäkkisesti ja on pelottaviakin meillä on 1 lapsi joka jo teini-iässä ja olen ollut mieheni kanssa jo 27 vuotta yhdessä ja 2-3 vuotta olen saanut kuulla miten huono äiti ja kasvattaja olen ja nyt viimeisemmäksi olen kuulemma narsisti!Tuntuu vaan niin pahalta katsoa kun toinen tuhoaa itseään ja tuntee minut viholliseksi!Hän ei juo kotona vaan ennenkuin tulee kotiin!Itse en juo enää lainkaan enkä käy ravintoloissa,koska kuvottaa katsoakin kännisiä ihmisiä ja se seksuaalinen puoli on loppunut kokonaan minun puolelta kaikkien solvausten myötä...en tiedä onko kellään tälläistä!Välitän miehestäni,mutta onko tässä enää mitään järkeä jos välittämisellä vaikka tuenkin hänen alkoholismiaan!Ja hänen mielestään minä olen syy hänen alkoholismiin...

Vierailija
97/121 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee kerran viikossa se pari olutta saunomisen seurana.

Vierailija
98/121 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonloppuna piti saada konjakit ja drinkit. Lauantait ja sunnuntait oli perhe-elämän kannalta turhia päiviä kun mies vain paranteli krapulaansa. Minä lähdin lasten kans urheilemaan, mökille viikonloppuisin. Työnsä mies hoiti, eli piilojuoppo.

Eron jälkeen nautin miesseurasta, jotka nauttivat terveellisemmästä elämäntavasta ja sunnuntaisin touhutaan lasten kans vaikka mitä.

Vierailija
99/121 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan ole suurkulutusta! tarkistapa faktojas.

Vierailija
100/121 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta noin, eli joka ilta pari olutta. Ihmettelin mitä mies nalkutti mulle, kun en todellakaan pitänyt sitä ongelmana. En ollut humalassa ja hoidin asiani, mutta jälkikäteen täytyy sanoa, että olin alkoholiriippuvainen.

Nyt puolen vuoden raittiuden jälkeen, mulla ei ole mitään aikomusta palata vanhaan. Elämänlaatu on parantunut huomattavasti, mies on onnellisempi ja minä olen onnellisempi.

Huolestuttavinta Ap:n tekstissä on toi autotallissa juominen. Ei ole todellakaan hyvä merkki kun tarvitsee juoda salaa. En osaa antaa neuvoja, mikä teillä katkaisisi juomisen kierteen. Alkoholistihan miehesi on, jos joka päivä tarvitsee ne pari edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi