Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko teidän miehet päivittäin pari kaljaa??

Vierailija
19.11.2011 |

Minun mies juo nykyään:(.Ennen sentään vaan pe ja la sixpäkin mutta nykyään menee vähintään 2-3 kaljaa joka ilta ja vkl siihen päälle kirkasta tai enempi kaljaa.Se käy autotallissa juomassa,lapset ei sitä näe.Ja nousee ylös kyllä töihin ihan normisti 6lta ja viikonloppuisin viimeistään kympiltä.

Itse juon joskus lasin viiniä tai kaljan saunassa.

Ällöttää vaan se kaljanlemu ja olen heti ärsyttävä nalkuttaja kun haistankin että se on taas juonut..

Ja on se kaljamahakin jo ällöttävä kun muistaa kuinka hoikka ja ihana mies hän oli pari vuotta sitten...

Olen jo kieltäytynyt seksistä kun hän on juonut kaljankin,eipä haittaa,seksiä onkin sitten vaan noin kerran kuussa.Itse voisin antaa vaikka joka päivä jos vieressä olisi hyvältä tuoksuva raitis mies.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ikinä ollu kova juomaan. Maksimissaan kaksi kertaa kuukaudessa sikspäkki kavereiden kanssa.

Vierailija
42/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa. Eikä kyllä muutenkaan alkoholilla läträä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ota ikinä kotona, ei edes sitä yhtä. ei ottanut silloinkaan kun oltiin kahdestaan, eikä varsinkaan nyt kun lapsia.

Vierailija
44/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme eri osoitteissa ainakin vielä.

Viikonloppuisin saattaa juoda paljonkin, muttei koskaan liikaa. (saunaolut, ruokaviiniä, olutta muuten vaan)

Jos käy ilmi, että mies tarvitsee joka työpäivän jälkeen edes yhden oluen, en jatka seurustelua hänen kanssaan.

Miksi pilaisin elämäni alkoholisoituvan ihmisen kanssa, vaikka hän mukava ihminen onkin.

Jos tarvitsee päivittäin vähintään yhden oluen, täytyy jotain ongelmaa ihmisellä olla. Alkoholi on katala keino lievittää stressiä ja ajastaan määrät lisääntyvät joka tapauksessa.

Vierailija
45/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan juo. En tommosta alkkista kattelis.

jos juo vain pari kaljaa illassa, sen ei pitäisi haitata ketään muuta kuin av:n mammoja.

Eri asia sitten on, jos viikonloput menee örveltäessä.

Vierailija
46/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi jatkaa juomista jossakin toisessa osoitteessa. Isäni juomista olen nuoruuteni katsonut, aikuisena en kotonani kaljapulloja/tölkkejä siedä enää nähdä. Löytyy siis miehiä tästäkin maasta, joille oluen juominen ei kuulu arkeen.

Vierailija
47/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä paikka täynnä.

Minne se kaikki alkoholi menee, jos kukaan ei ota kuin muutaman kuukaudessa?

Onneks mulla ei ole noin nipo vaimo. Häntä ei haittaa, vaikka ottaisinkin 6packin keskellä viikkoa (jota en kylläkään ota, olen kyllä joskus sitäkin harrastanut) ja laatikon, jopa toista viikonloppuna, sitä harrastelen vieläkin.

Ilmankos meillä menee mukavasti, ei ole toinen nalkuttamassa heti niskan takana. Yhteiselomme on täynnä hyviä hetkiä kullan kainalossa.

Pihalle lentäis tuollaiset tiukkapipoiset akat mun seurasta välittömästi.

Vaimo ei kyllä itse ota juuri mitään, puolikkaan siiderin saattaa ottaa, kun hänelle sen varta vasten kaupasta tuon oman packkini kera.

Vierailija
48/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti aiemmin joka ilta sen 2-3 :(, sen sijaan ei koskaan sen enempää. Kyllästyin siihen hommaan ja viimein mies luopui tavasta. Nyt juo pelkästään vissyä :).

Vierailija
49/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni aloitti tautinsa tuollaisena pari kaljaa melkein joka ilta -tyylillä. Sitä kesti useita vuosia.

Sitten siihen lisättiin kirkkaat viikonloppuisin ja tätä kesti muutaman vuoden.

Aika pian oltiin sitten tilanteessa, että äijä ryyppäsi kaikki lomansa ja viikonloput aamusta iltaan (siis todella vain joi ja nukkui, välillä kuseskeli lattialle ja haukkui perheensä).

Mukavana lisänä tietysti psyykenlääkeet "masennukseen".

Ja töissä pystyi käymään ihan hyvin (yksityislääkäri, työt iltapainotteisia), maksa-arvoissa ei koskaan mitään vikaa ja juoksi maratoneja (kovaa) jatkuvasti.

Nyt on ollut tuollainen toivoton sekakäyttäjäjuoppo jo kymmenisen vuotta. Välit lapsiin poikki, avioliitto vetelee viimeisiään ja kolmas työpaikka menossa (takana kaksi hyödytöntä myllyhoitojaksoa). Juo kaiken vapaa-aikansa. Mutta toki piilossa edelleen. Pulloja kukaan ei näe, vain juomisen vaikutukset.

Vierailija
50/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä paikka täynnä.

Onneks mulla ei ole noin nipo vaimo. Häntä ei haittaa, vaikka ottaisinkin 6packin keskellä viikkoa (jota en kylläkään ota, olen kyllä joskus sitäkin harrastanut) ja laatikon, jopa toista viikonloppuna, sitä harrastelen vieläkin.

Ilmankos meillä menee mukavasti, ei ole toinen nalkuttamassa heti niskan takana. Yhteiselomme on täynnä hyviä hetkiä kullan kainalossa.

Vaimo ei kyllä itse ota juuri mitään, puolikkaan siiderin saattaa ottaa, kun hänelle sen varta vasten kaupasta tuon oman packkini kera.

Katsos, kun osa osaa nauttia elämästä ja omien lasten ja vaimon seurasta myös ilman alkoholia!

Vierailija
51/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä paikka täynnä.

Katsos, kun osa osaa nauttia elämästä ja omien lasten ja vaimon seurasta myös ilman alkoholia!

ja nautinkin. Lasten kanssa tulee ulkoiltua, harrastettua jne paljonkin. Vaimon kera ja ilman (saa vaimokin omaa aikaa). Ja itsekin tulee harrastettua kaikenlaista. Ja aattele, ihan ilman alkoholia.

Mutta välillä sitten otan olutta.

Vierailija
52/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juo ikinä alkoholia :)

Vierailija
53/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juo ikinä alkoholia :)

että se loppujen lopuksi on edes kiinnostunut sinusta? Ettei olisi vain joku piilohomo kulisseissa?

Vierailija
54/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkele mitä porukkaa

"Jos käy ilmi, että mies tarvitsee joka työpäivän jälkeen edes yhden oluen, en jatka seurustelua hänen kanssaan" lainaus keskustelusta

Uskomatonta, onneksi en ole naimisissa yhdenkään tämän palstan mamman kanssa, huh huh...''

Itse ollut naimisissa 20 v ja 3 lasta, kaikki on hyvin ollut meillä aina, vaikka juonkin pari olutta viikolla ja pari enemmän viikonloppuna. Ja ongelma oli?????

Huh huh mitä porukkaa...

Vierailija
55/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, onneksi en ole naimisissa yhdenkään tämän palstan mamman kanssa, huh huh...''

Huh huh mitä porukkaa...

Vierailija
56/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletkos ajatellut että se 'juomiskierre' vaikka noin pieni onkin, voi lähteä siitä että hän kaipaa naista ja seksiä? eli mies ei ole onnellinen.

Vierailija
57/121 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se haittaa edes

Vierailija
58/121 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen tämän ketjun kahlannut läpi, niin olen luvannut palkita itseni tänään ottamalla vitusti viinaa.

Vierailija
59/121 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tupakanpoltto ärsyttää aivan hirveästi.

Eikö teidän miehillä ole mitään vapaa-ajan harrastusta iltaisin? Eikö kannattaisi yrittää saada mies jonnekin harrastamaan jotakin (kansalaisopisto, liikunta, mukaan lasten harrastuksiin jne.), jotta ei olisi aikaa kaljoitelulle ihan joka päivä.

Vierailija
60/121 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan naurattaa, näin jälkeenpäin luettuna "meidän reijo juo 3 kaljaa kuussa ja puoli lasia viiniä joulu aattona mummolassa"  Kaikki ei kylläkään juo alkoholia viikottain. Sitten on nämä vasta kommentit "Pistä sille reijolle alko lukko autoon kun juo 8 kaljaa viikossa!!!" melko tekopyhää touhua. Noh ehkä teidän reijot panee naapurin akkaa 5 kertaa viikossa, mutta se hänelle sallittakoon koska on raimo raitis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän