Mitkä olis hyvät imetysliivit?
Suosittele, ja kerro minkälaisia ei kannata hommata.
Esikoista siis odotellaan
Kommentit (6)
rinnoista.
Mulla on nämä:
http://www.lindex.com/fi/6203630/?styleId=3703803
Ne on pehmeää puuvillatrikoota, kupin avausmekanismi toimii hyvin ja pysyy kiinni. Mulla on aika pienet rinnat, joten tuo malli sopii mulle hyvin. Eivät välttämättä ole tarpeeksi tukevat tosi isoille rinnoille. Materiaali on joustava, joten eivät purista, vaikka rinnat olisivat täynnä, liivinsuojuksetkin mahtuu hyvin. Todella pehmeät ja mukavat päällä. Jos joutuu käyttämään liivejä yöllä, voisin kuvitella, että nämä ovat mukavuutensa takia siihen parhaat.
on ihan tosi hyvät! Ei purista eikä kiristä, mutta on mukavat vielä kun maidontulo on tasaantunut, ja rinta on vähän pehmeämpi. Eli vaikka koko vähän vaihtelee, on silti mukavat päällä.
En suosittele henkkamaukan mustia ja valkoisia kaarellisia puuvillaliivejä, vaikka hintansa puolesta houkuttelevia varmasti. Luukkuosan alle jäävä kangas on aina rullalla, sekä kiinnitysklipsi on kamalan hankala.
Triumphin mama-liivit on myös mukavat yölläkin. Niissä on myös hyvä puoli hakasten suuri määrä, sopivat päälle alkuajan turvotusten jälkeenkin. Miinuksena kupin muoto, oli jotenkin töröttävä, varsinkin liivinsuojuksen kanssa. Tähän tietenkin varmasti vaikuttaa myös rinnan koko ja muoto.
ainakaan mulle ei mitkään kympin imetysliivit käyneet, kun olivat liian huonolaatuisia, venähtivät ja vanuivat heti. Käyvät kyllä edelleen yösyötöissä ;)
Nyt jo kuudetta lasta imettävänä voin kehua Glamourmomin imetystoppeja; yhden kerran olen ihan tavallisia imetysliivejä käyttänyt ja muutoin viihdyn vain näissä paidoissa. Ovat tosi toimivia ja käteviä, suosittelen! Ainakin mamidea.com verkkokaupasta näitä saa.
Triumpfin perusimetysliivit. Sileää, vähän uimapukukankaan tuntuista. Kolmiot rinnan ympäri ja läppä erikseen. Pysyy hyvin paikoillaan. Käytin näitä jopa imetyksen jälkeen ihan normaalisti, koska oli niin tavalliset ja eleettömät. Käytin muistia.
oli mulle kaikkein sopivin, niilla on KIVAN nakoisia imetysliiveja, liivin malli istui mulle tosi hyvin ja pysyi napakkana, pystyin jopa muutamia kayttamaan toisenkin lapsen kanssa.
Millaisia ei.... kaak...liian lopsyja, riippuen rintojesi koosta. Mun AA tissit kasvoi E-kupin lolloiksi. Eli pitaa olla riittavan leveat olkaimet, helposti aukaistava rintaosa. Kay sovittelemassa aika loppuvaihetta raskautta, ala osta netista sovittamatta.