Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei saa töitä?

Vierailija
17.11.2011 |

Mä olen tästä aiheesta avautunut täällä aiemminkin että en vaan käsitä sitä työttömien määrää. Kun myynti- ja asiakaspalvelutyötä on joka paikka täynnä. Itse olen aina halutessani työpaikan saanut, viimeksi tänään vakituisen.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko, että kaikille ei riitä töitä? tajuatteko te sitä? mitä luulette sellaisen ihmisen tekevän jolla ei ole töitä, joka näkee nälkää, ei ole varaa asuntoon, jos tuet otetaan pois?

Sellaisesta ihmisestä tulee rikollinen. Katsos leipä otetaan sitten pahalla, jos hyvällä ei irtoa. Menkää etelä-amerikkaan ihailemaan kalteriasuntoja ja panic-roomeja.

Kyllä pelko tutisisi sinunkin puntissasi jos työttömät masinoituisivat.

Vierailija
82/85 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kannattaako tähän edes vastata! Itse olen ollut vajaan vuoden työttömänä, enkä todellakaan vapaaehtoisesti! Täällä päin ainakin monet firmat kierrättää harjoittelijoita, otetaan työkkärin kautta harjoitteluun ja luvataan maat ja taivaat, mutta harjoittelun loputtua ei olekaan töitä tarjolla. Saahan siitä työkokemusta, mutta itseäni ei ainakaan motivoi tehdä ilmaista työtä ahneille yrittäjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä siinä sitten teet? Onko niin vaikeaa tajuta että monella paikkakunnalla on paljon työttömiä?! Töitä ei riitä vaan kaikille kun joka helvatun paikassa SÄÄSTETÄÄN ja potkitaan porukkaa ulos! Ihan kuin kaikki ihmiset voisivat muuttaa suurempiin kaupunkeihin, mitäköhän siitäkin seuraisi? Miettikää nyt aivoillanne, jos niissä jotain virtaa...

Vierailija
84/85 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se aina helppoa hommaa olekaan. Eikä aina käy nopeasti. Se on myös stressaavaa, koska siinä mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmuus.

Ei ihme, että kaikki eivät sitä stressiä ja työläyttä kestä.

Vierailija
85/85 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko maassa on avoimia työpaikkoja vajaa 40.000 ja työttömiä työnhakijoita yli 180.000, niin millä matematiikalla heille kaikille on töitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan